/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Nu er de i gang igen.
Fra : Petse


Dato : 03-03-07 02:22

Nu er de igang igen de terrorister.
Er det ikke tiden til at sætte militæret ind?
Der er jo nærmest krigstilstande i København. Det kunne være at man
skulle erklærer undtagelsestilstand i København.
Det liger Irak der er sprunget i luften.



 
 
ThomasB (03-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 03-03-07 02:40

Petse skrev:
> Nu er de igang igen de terrorister.
> Er det ikke tiden til at sætte militæret ind?
> Der er jo nærmest krigstilstande i København. Det kunne være at man
> skulle erklærer undtagelsestilstand i København.
> Det liger Irak der er sprunget i luften.

Det ser altså voldsommere ud på TV end det er. Der er f.eks ikke kommet
nogen alvorligt til skade.




@ (03-03-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 03-03-07 10:40

On Sat, 3 Mar 2007 02:39:38 +0100, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern
2ma2 prik dk> wrote:

>Petse skrev:
>> Nu er de igang igen de terrorister.
>> Er det ikke tiden til at sætte militæret ind?
>> Der er jo nærmest krigstilstande i København. Det kunne være at man
>> skulle erklærer undtagelsestilstand i København.
>> Det liger Irak der er sprunget i luften.
>
>Det ser altså voldsommere ud på TV end det er. Der er f.eks ikke kommet
>nogen alvorligt til skade.

og?

mener du ikke det er alvorligt at brænde den bil af som er en helt
sagesløs persons mulighed for at komme til og fra sit job?


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

N_B_DK (03-03-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 03-03-07 10:43

In news:45e8d1da$0$90274$14726298@news.sunsite.dk,
ThomasB <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> typed:

> Det ser altså voldsommere ud på TV end det er. Der er f.eks ikke
> kommet nogen alvorligt til skade.

Sig det til ham der fik en brosten i hovedet (det var heldigvis af en af
hans kumpaner der gjorde det)

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Peter B. P. (03-03-2007)
Kommentar
Fra : Peter B. P.


Dato : 03-03-07 02:42

On 2007-03-03 02:21:50 +0100, Petse <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> said:

> Nu er de igang igen de terrorister.
> Er det ikke tiden til at sætte militæret ind?
> Der er jo nærmest krigstilstande i København. Det kunne være at man
> skulle erklærer undtagelsestilstand i København.
> Det liger Irak der er sprunget i luften.

http://ekstrabladet.dk/112/article276756.ece

--
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the
point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. The
happiness of credulity is a cheap and dangerous quality." -George
Bernard Shaw
http://titancity.com/blog/


Kim Larsen (03-03-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 03-03-07 03:13

"Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
news:mn.188d7d73c89fc3dc.70910@FJERNDETTEgmail.com...
> Nu er de igang igen de terrorister.
> Er det ikke tiden til at sætte militæret ind?

Nej. Den slags hører ikke hjemme i en retsstat. Lær at leve med det.

> Der er jo nærmest krigstilstande i København. Det kunne være at man skulle
> erklærer undtagelsestilstand i København.

Jeg tror også at København bliver erklæret i undtagelsestilstand inden
weekenden er omme hvis ikke begivenhederne derinde bliver sat under kontrol.

> Det liger Irak der er sprunget i luften.

Enig.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Husk at krigen i Irak
er folkeretligt smask-ulovlig. E-mail: kl2607@gmail.com




N_B_DK (03-03-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 03-03-07 03:20

In news:esaljb$1ad$1@news.datemas.de,
Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:

> Nej. Den slags hører ikke hjemme i en retsstat. Lær at leve med det.

Derfor kan militæret sagtens indsættes.

> Jeg tror også at København bliver erklæret i undtagelsestilstand inden
> weekenden er omme hvis ikke begivenhederne derinde bliver sat under
> kontrol.

Og netop ved at erklære området i undtagelsestilstand giver mulighed for at
rekvirere militærets hjælp.

> > Det liger Irak der er sprunget i luften.
>
> Enig.

Det er gået langt over gevind, og deværre fatter de unge, ikke at det vil
følge dem et pænt stykke tid.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Kim Larsen (03-03-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 03-03-07 03:23

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:94e02838c4b0d6f95ed0f792b2a74e64@spamme-dyndns.dk...
> In news:esaljb$1ad$1@news.datemas.de,
> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:
>
>> Nej. Den slags hører ikke hjemme i en retsstat. Lær at leve med det.
>
> Derfor kan militæret sagtens indsættes.

Nej.

>> Jeg tror også at København bliver erklæret i undtagelsestilstand inden
>> weekenden er omme hvis ikke begivenhederne derinde bliver sat under
>> kontrol.
>
> Og netop ved at erklære området i undtagelsestilstand giver mulighed for
> at rekvirere militærets hjælp.

Nej. Lær at leve med det.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Husk at krigen i Irak
er folkeretligt smask-ulovlig. E-mail: kl2607@gmail.com




N_B_DK (03-03-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 03-03-07 03:37

In news:esam6m$28r$1@news.datemas.de,
Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:

> Nej.

Well det kan de nu godt, selvom du ikke mener det.

> Nej. Lær at leve med det.

Nej selvfølgelig skal vi ikke leve med det, skal vi også bare leve med
voldtægtsmænd, pædofile, mordere osv ?

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Hr. Jensen (03-03-2007)
Kommentar
Fra : Hr. Jensen


Dato : 03-03-07 09:01

On Sat, 3 Mar 2007 03:36:50 +0100 "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> sent
the following smoke signals:

>Nej selvfølgelig skal vi ikke leve med det, skal vi også bare leve med
>voldtægtsmænd, pædofile, mordere osv ?

Ja, selvfølgelig, ellers skulle Kim jo i spjældet... (ikke at det ville
røre mig en tøddel)

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

wilstrup (03-03-2007)
Kommentar
Fra : wilstrup


Dato : 03-03-07 10:00


"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
news:vnaiu2dumcfoc6q4r6r30963uv5nthk92s@4ax.com...
> On Sat, 3 Mar 2007 03:36:50 +0100 "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> sent
> the following smoke signals:
>
>>Nej selvfølgelig skal vi ikke leve med det, skal vi også bare leve med
>>voldtægtsmænd, pædofile, mordere osv ?
>
> Ja, selvfølgelig, ellers skulle Kim jo i spjældet... (ikke at det ville
> røre mig en tøddel)


Det var dog en besynderlig udtalelse - mener du at Kim er voldtægtsmand,
pædofil eller morder eller måske alle eller flere ting eller hvad mener du
egentlig?
Og sidst, men ikke mindst - har du nogen som helst dokumentation for det,
du skriver eller er det blot det sædvanlige mundgejl?



Kim Larsen (03-03-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 03-03-07 11:37

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:45e93910$0$2085$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> news:vnaiu2dumcfoc6q4r6r30963uv5nthk92s@4ax.com...
>> On Sat, 3 Mar 2007 03:36:50 +0100 "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> sent
>> the following smoke signals:
>>
>>>Nej selvfølgelig skal vi ikke leve med det, skal vi også bare leve med
>>>voldtægtsmænd, pædofile, mordere osv ?
>>
>> Ja, selvfølgelig, ellers skulle Kim jo i spjældet... (ikke at det ville
>> røre mig en tøddel)
>
>
> Det var dog en besynderlig udtalelse - mener du at Kim er voldtægtsmand,
> pædofil eller morder eller måske alle eller flere ting eller hvad mener du
> egentlig?
> Og sidst, men ikke mindst - har du nogen som helst dokumentation for det,
> du skriver eller er det blot det sædvanlige mundgejl?

Han kan være glad for at jeg ikke er en anmeldertype ligesom hans venner på
den yderste rabiate højrefløj her i dk.politik for det der er klokkerene
injurier, ingen tvivl om det.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Husk at krigen i Irak
er folkeretligt smask-ulovlig. E-mail: kl2607@gmail.com




@ (03-03-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 03-03-07 10:52

On Sat, 3 Mar 2007 03:23:13 +0100, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:94e02838c4b0d6f95ed0f792b2a74e64@spamme-dyndns.dk...
>> In news:esaljb$1ad$1@news.datemas.de,
>> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:
>>
>>> Nej. Den slags hører ikke hjemme i en retsstat. Lær at leve med det.
>>
>> Derfor kan militæret sagtens indsættes.
>
>Nej.

jo, det er op til et lands regering om der skal erklæres
undtagelsestilstand

<<<<<
http://da.wikipedia.org/wiki/Undtagelsestilstand
En undtagelsestilstand erklæres oftest som følge af naturkatastrofer,
civile uroligheder, krig eller lignende.
^^^^^^^^^^^^^^^^


<<<<<<<



--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

N_B_DK (03-03-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 03-03-07 11:13

In news:p5hiu25trjprqbt3pv2tthv1q65ainbk4f@4ax.com,
@ <1[at]invalid.net> typed:

> jo, det er op til et lands regering om der skal erklæres
> undtagelsestilstand

Ikke i K.L´s fantasi verden, der er der ham der bestemmer det.

> <<<<<
> http://da.wikipedia.org/wiki/Undtagelsestilstand
> En undtagelsestilstand erklæres oftest som følge af naturkatastrofer,
> civile uroligheder, krig eller lignende.
> ^^^^^^^^^^^^^^^^

Og fortsætter det i samme stil som nu, eller hvis det eskalerer yderligere,
tror jeg nemt det kunne ske.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Petse (03-03-2007)
Kommentar
Fra : Petse


Dato : 03-03-07 11:12

Kim Larsen har bragt dette til verden:
> "Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:mn.188d7d73c89fc3dc.70910@FJERNDETTEgmail.com...
>> Nu er de igang igen de terrorister.
>> Er det ikke tiden til at sætte militæret ind?
>
> Nej. Den slags hører ikke hjemme i en retsstat. Lær at leve med det.
>
>> Der er jo nærmest krigstilstande i København. Det kunne være at man skulle
>> erklærer undtagelsestilstand i København.
>
> Jeg tror også at København bliver erklæret i undtagelsestilstand inden
> weekenden er omme hvis ikke begivenhederne derinde bliver sat under kontrol.
>
>> Det liger Irak der er sprunget i luften.
>
> Enig.

Hvis der bliver erklæret undtagelsestilstand, kan militæret blive sat
ind.



N_B_DK (03-03-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 03-03-07 11:18

In news:mn.1a9f7d73711ac3dc.70910@FJERNDETTEgmail.com,
Petse <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> typed:

> Hvis der bliver erklæret undtagelsestilstand, kan militæret blive sat
> ind.

Krydser fingre for det sker.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Henning Sørensen (03-03-2007)
Kommentar
Fra : Henning Sørensen


Dato : 03-03-07 12:39

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:8ecdad3e973cb0aec50bb9aa4845fa83@spamme-dyndns.dk...
> In news:mn.1a9f7d73711ac3dc.70910@FJERNDETTEgmail.com,
> Petse <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> typed:
>
>> Hvis der bliver erklæret undtagelsestilstand, kan militæret blive sat
>> ind.
>
> Krydser fingre for det sker.
>
> --
> MVH.
> N_B_DK

Ja - det kunne da være spændende at se hvordan en flok unge mennesker med
0-4 måneders militær uddannelse vil tackle situationen...

/Henning.



N_B_DK (03-03-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 03-03-07 12:47

In news:45e95e73$0$73217$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Henning Sørensen <hkksnews@privat.dk> typed:
> Ja - det kunne da være spændende at se hvordan en flok unge mennesker
> med 0-4 måneders militær uddannelse vil tackle situationen...

Siden hvornår er folk under "uddannelse" sat ind til andet end ikke farligt
arbejde ?

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



gb (03-03-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 03-03-07 12:45

"Henning Sørensen" <hkksnews@privat.dk> wrote in
news:45e95e73$0$73217$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Ja - det kunne da være spændende at se hvordan en flok unge
> mennesker med 0-4 måneders militær uddannelse vil tackle
> situationen...

.... nu da socialisternes lobby-arbejde har decimeret forsvaret og
værnepligten.

--
GB

@ (03-03-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 03-03-07 13:11

On Sat, 3 Mar 2007 12:39:27 +0100, "Henning Sørensen"
<hkksnews@privat.dk> wrote:

>"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:8ecdad3e973cb0aec50bb9aa4845fa83@spamme-dyndns.dk...
>> In news:mn.1a9f7d73711ac3dc.70910@FJERNDETTEgmail.com,
>> Petse <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> typed:
>>
>>> Hvis der bliver erklæret undtagelsestilstand, kan militæret blive sat
>>> ind.
>>
>> Krydser fingre for det sker.
>>
>> --
>> MVH.
>> N_B_DK
>
>Ja - det kunne da være spændende at se hvordan en flok unge mennesker med
>0-4 måneders militær uddannelse vil tackle situationen...

og du kan ikke forestille dig at det i såfald sikkert vil blive
færdiguddannede MP'ere der i første omgang indsættes

plus de soldater som trænes til international indsats bliver netop
også trænet i at styre menneskemængder


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Rasmus M. Jensen (03-03-2007)
Kommentar
Fra : Rasmus M. Jensen


Dato : 03-03-07 14:13

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:esaljb$1ad$1@news.datemas.de...
> "Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:mn.188d7d73c89fc3dc.70910@FJERNDETTEgmail.com...
>> Nu er de igang igen de terrorister.
>> Er det ikke tiden til at sætte militæret ind?
>
> Nej. Den slags hører ikke hjemme i en retsstat. Lær at leve med det.
>
ja... og i en retsstat kaster man ikke med brosten og brænder biler af din
klaphat...

--
mvh
Rasmus
http://rydungdomshuset.dk/ <-- ja tak - væk med samfundsnassere!!!
--



N_B_DK (03-03-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 03-03-07 14:21

In news:45e9743e$0$90271$14726298@news.sunsite.dk,
Rasmus M. Jensen <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> typed:

> > Nej. Den slags hører ikke hjemme i en retsstat. Lær at leve med det.
> >
> ja... og i en retsstat kaster man ikke med brosten og brænder biler
> af din klaphat...

Det er kun når det taler imod K.L det ikke hører hjemme i en retsstat.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Rasmus M. Jensen (03-03-2007)
Kommentar
Fra : Rasmus M. Jensen


Dato : 03-03-07 14:37

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:89e452a2f22aad27ba096738d3511638@spamme-dyndns.dk...
> In news:45e9743e$0$90271$14726298@news.sunsite.dk,
> Rasmus M. Jensen <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> typed:
>
>> > Nej. Den slags hører ikke hjemme i en retsstat. Lær at leve med det.
>> >
>> ja... og i en retsstat kaster man ikke med brosten og brænder biler
>> af din klaphat...
>
> Det er kun når det taler imod K.L det ikke hører hjemme i en retsstat.
>
tydeligvis ja... men prøver at blive ved med at spørge ham i forskellige
tråde - tilsyneladende vil han ikke svare...
måske skulle vi starte en indsamling til at få genåbnet et par arbejdslejre
i det tidligere USSR og så sende et par busser med K.L. og sympatisører
derover... det savner jo det kære moderland går jeg ud fra...

--
mvh
Rasmus
http://rydungdomshuset.dk/ <-- ja tak - væk med samfundsnassere!!!
--



N_B_DK (03-03-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 03-03-07 15:13

In news:45e97a18$0$90267$14726298@news.sunsite.dk,
Rasmus M. Jensen <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> typed:

> tydeligvis ja... men prøver at blive ved med at spørge ham i
> forskellige tråde - tilsyneladende vil han ikke svare...

Nej det kunne jeg godt have fortalt dig han ikke vil, det er under hans
lavpuinkt at svare på den slags person tilsvininger jo *G*

> måske skulle vi starte en indsamling til at få genåbnet et par
> arbejdslejre i det tidligere USSR og så sende et par busser med K.L.
> og sympatisører derover... det savner jo det kære moderland går jeg
> ud fra...

Send mig et gironummer :D

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



wilstrup (03-03-2007)
Kommentar
Fra : wilstrup


Dato : 03-03-07 16:27


"Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i en meddelelse
news:45e9743e$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:esaljb$1ad$1@news.datemas.de...
>> "Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:mn.188d7d73c89fc3dc.70910@FJERNDETTEgmail.com...
>>> Nu er de igang igen de terrorister.
>>> Er det ikke tiden til at sætte militæret ind?
>>
>> Nej. Den slags hører ikke hjemme i en retsstat. Lær at leve med det.
>>
> ja... og i en retsstat kaster man ikke med brosten og brænder biler af din
> klaphat...

Du har jo ikke fattet begrebet "retsstat" - en retsstat eller et retssamfund
er et samfund, hvor man følger Menneskerettighederne og ikke blot anholder
folk efter forgodtbefindende. En retsstat er karakteriseret ved at man er
uskyldig til det modsatte er bevist. Det har intet at gøre med om nogle
mennesker kaster med brosten eller brænder biler af - i så fald kan man jo
ikke kalde Danmark en retsstat når der foregår tyveri eller mord i vort
samfund.

Prøv at lære forskellen: retsstat, som er et udtryk for statens regulering
af borgernes rettigheder og så et retsløst samfund, hvor det er staten, der
dikterer hvad borgerne skal gøre og som fænglser folk uden lov og dom.



Henning Sørensen (04-03-2007)
Kommentar
Fra : Henning Sørensen


Dato : 04-03-07 03:29

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:45e993ae$0$2085$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Du har jo ikke fattet begrebet "retsstat" - en retsstat eller et
> retssamfund er et samfund, hvor man følger Menneskerettighederne og ikke
> blot anholder folk efter forgodtbefindende. En retsstat er karakteriseret
> ved at man er uskyldig til det modsatte er bevist. Det har intet at gøre
> med om nogle mennesker kaster med brosten eller brænder biler af - i så
> fald kan man jo ikke kalde Danmark en retsstat når der foregår tyveri
> eller mord i vort samfund.
>
> Prøv at lære forskellen: retsstat, som er et udtryk for statens regulering
> af borgernes rettigheder og så et retsløst samfund, hvor det er staten,
> der dikterer hvad borgerne skal gøre og som fænglser folk uden lov og
> dom.

Er fuldstændig enig - og endnu engang skal vi sikkert betale dyre
erstatninger til folk der er blevet varetægtsfængslet 14-21 dage uden grund
fordi dommeren har for travlt til at se virkeligheden.

/Henning.




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177513
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408605
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste