Vold og diskotekskultur vs Jagtvej 69
Fra : Erling Hansen

Dato : 02-03-07 09:44

Det virker groft urimeligt, at det sted som Jagtvej 69 lægges for had af
de sorte kræfter med begrundelser om vold og lignende. I 25 år har
tusinder og atter tusinder af unge færdedes i det hus uden slagsmål,
uden racisme og uden narko.
Og samtidig vælter den indre bys diskoteker sig i narko, slagsmål, mord
og mordforsøg. Har man hørt de samme sorte røster advokere for lukning
af diskotekerne?
Københavns kommune tørrede røven på de unge ved med et pennestrøg at
nægte at leve op til de betingelser hvorpå oprettelsen af Ungdomshuset
skete.
Der er voldelige elementer blandt brugerne - ca. 20 % - javel, men i det
daglige har de 80 % fredelige i høj grad 'tæmmet' de voldelige, og kun
ved eklatante politiovergreb har de mistet taget.
København er blevet uendeligt fattigere selv om de sorte nu kan sidde
hjemme på deres græsplæner og glæde sig over, at de har vundet en sejr
ved hjælp af kontraktbrud og simpel vold.
Erling

Fra : Alucard

Dato : 02-03-07 10:18

On Fri, 2 Mar 2007 09:43:50 +0100, spameh-dh@mail.dknospam (Erling
Hansen) wrote:

>Københavns kommune tørrede røven på de unge ved med et pennestrøg at
>nægte at leve op til de betingelser hvorpå oprettelsen af Ungdomshuset
>skete.

Forkert...!!!

Det var Ungdomshuset der ikke overholdt betingelserne (læs selv den
oprindelige aftale)...!!!

>Der er voldelige elementer blandt brugerne - ca. 20 % - javel, men i det
>daglige har de 80 % fredelige i høj grad 'tæmmet' de voldelige, og kun
>ved eklatante politiovergreb har de mistet taget.

Politiovergreb...???

Politiets opgave er at sørge for at landets love bliver overholdt...

>København er blevet uendeligt fattigere selv om de sorte nu kan sidde
>hjemme på deres græsplæner og glæde sig over, at de har vundet en sejr
>ved hjælp af kontraktbrud og simpel vold.

De eneste der har brugt kontraktbrud og simpel vold, er de autonome...

Fra : Erling Hansen

Dato : 02-03-07 10:37

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> Politiets opgave er at sørge for at landets love bliver overholdt...

Og du er selvfølgelig naiv nok til at tro på, at sådan er det....!
Luk øjnene og sov videre.
Erling

Fra : Hr. Jensen

Dato : 02-03-07 11:03

On Fri, 2 Mar 2007 10:36:37 +0100 spameh-dh@mail.dknospam (Erling
Hansen) sent the following smoke signals:

Tag dine piller, bessefar!

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : N_B_DK

Dato : 02-03-07 11:13

In news:1hucg10.sxk9y6nx5g8oN%spameh-dh@mail.dknospam,
Erling Hansen <spameh-dh@mail.dknospam> typed:

> Luk øjnene og sov videre.

Måske du skulle åbne dine og vågne lidt op så ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Alucard

Dato : 02-03-07 11:20

Hansen) wrote:

>Og du er selvfølgelig naiv nok til at tro på, at sådan er det....!
>Luk øjnene og sov videre.

Var det det eneste du kunne komme med...??? )))

Fra : Michael Weber

Dato : 02-03-07 10:41

"Erling Hansen" <spameh-dh@mail.dknospam> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjemme på deres græsplæner og glæde sig over, at de har vundet en sejr
> ved hjælp af kontraktbrud og simpel vold.

Findes der egentlig nogen planer for hvor de 80% nu skal tilbringe
fritiden henne ?
De forsvinder vel ikke bare ud i den blå-blinkende luft.
Eller er det god lokalpolitik i København at have disse unge hængende rundt
i gadebilledet ?
Måske idéen er at disse unge måske går hen og bliver kriminelle, hvilket
medføre at
huspriserne i København falder så "5000 boliger til 5000 kr." bliver
opnåelig ?!

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : N_B_DK

Dato : 02-03-07 10:48

In news:45e7f111$0$87064$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Michael Weber <no@more.spam> typed:

> Måske idéen er at disse unge måske går hen og bliver kriminelle,

Går hen og bliver ? dynes billederne igår og inat viser at det er de
allerede.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : hanzen

Dato : 02-03-07 10:49

"Michael Weber" <no@more.spam> skrev i en meddelelse

> Findes der egentlig nogen planer for hvor de 80% nu skal tilbringe
> fritiden henne ?

De kan vel gøre som andre unge.
Hvad tror du alle de tusindvis af unge der bor i mindre byer/på landet får
tiden til at gå med?
Skal de ikke også have et hus?
Hvorfor skal Køwenhawnerungerne have et hus når de i forvejen er dem der har
flest muligheder for at finde fritidsfornøjelser?
--
hilzen
hanzen

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 02-03-07 12:26

"hanzen" <hanzen@mailmigej.dk> wrote in message

> [...]
> Hvorfor skal Køwenhawnerungerne have et hus når de i forvejen er dem der
> har flest muligheder for at finde fritidsfornøjelser?

Jeg forstår overhovedet heller ikke pointen i at de pr. kultur mæssigt
forstand skal have et gratis hus. Hvad er det i det hele taget for nogle
forældre der kan avle sådanne børn?

Jeg siger på ingen måde at de ikke må dyrke deres alternative kultur, jeg
har selv både venner der dyrker kristendom, dødsmetal og odin og thor. Men
hvad er det der gør disse autonome specielle?
Jeg selv er 20år gammel og har en bred skare af venner og veninder, og vi
har da overhovedet ingen problemer med at finde på ting at få tiden til at
gå med. Ak det er endda sådan at vi somme tider ikke føler vi har tid til at
nå det hele.

Hvad er det der får disse unge til at udbryde i sådan et raseri, og vælte
private uvedkomne menneskers biler og sætte dem i brand? Hvad skal en flok
studerendes cyckler dynges op i et bjerg og ødelægges for at de kan bruges
som barrikader? Er det fordi det er spændende og sjovt?
¨
Jeg kan kun se det som at disse børn SKRIGER på hjælp om et bedre liv, og må
have haft en ufattelig ringe opdragelse samt en forfærdelig barndom generelt
set.

Når man ser autonome løbende skrigende gennem gaderne med chausses-sten som
skyts, fritaget fra alle former for fornuftige argumenter, og blot kan ytre
"Panzer svin" som forsvar - så sidder jeg som ung i danmark, og føler at
noget er gået fuldstændig galt med denne flok unge....

Hvornår opstod denne opfattelse af at vi er en majoritet i Danmark, der skal
op tidligt hver morgen og arbejde og betale skat af de tjente penge, så
samfundet kan fungere - men at der så skal sidde en lille skare af børn og
forældre der mener at rets fortjent de skal have alting gratis, og samtidig
i dybeste alvor mener at det er helt og aldeles fair??

- Martin

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 03-03-07 11:03

Fra : Alucard

Dato : 02-03-07 11:23

On Fri, 2 Mar 2007 10:41:29 +0100, "Michael Weber" <no@more.spam>
wrote:

> [...]
>Eller er det god lokalpolitik i København at have disse unge hængende rundt

Øhhh.... Var de 80% da ikke fredelige...???

>Måske idéen er at disse unge måske går hen og bliver kriminelle, hvilket
>medføre at

Bliver...??? Det er de da allerede.....

>huspriserne i København falder så "5000 boliger til 5000 kr." bliver
>opnåelig ?!

Nu er du da vist for langt ude... ))

Fra : Michael Weber

Dato : 02-03-07 12:02

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> On Fri, 2 Mar 2007 10:41:29 +0100, "Michael Weber" <no@more.spam>
> wrote:

[klip]

> Nu er du da vist for langt ude... ))

Ja...den var nok lige en smule "out there" :)

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Frank

Dato : 02-03-07 10:54

Hej

"Erling Hansen" <spameh-dh@mail.dknospam> skrev i en meddelelse

> Det virker groft urimeligt, at det sted som Jagtvej 69 lægges for had af
> de sorte kræfter med begrundelser om vold og lignende.

Så lader vi være med det og nøjes med at mene at Jagtvej 69 skal overgå til
ejeren.

>I 25 år har
> tusinder og atter tusinder af unge færdedes i det hus uden slagsmål,
> uden racisme og uden narko.

Hvor stor en andel af husets brugere var af anden etnisk herkomst end dansk?

Personligt tror jeg heller ikke på historierne om at der ikke blev benyttes
narkotika i huset. Jeg afviser ikke at der ikke fandt et regelmæssigt brug
af hårde stoffer sted, men hash er også forbudt og specifikt nævnt som
uønsket i brugeraftalen.

> Og samtidig vælter den indre bys diskoteker sig i narko, slagsmål, mord
> og mordforsøg. Har man hørt de samme sorte røster advokere for lukning
> af diskotekerne?

Jeg mener også at diskotekerne skal overgå til deres ejere.

> Københavns kommune tørrede røven på de unge ved med et pennestrøg at
> nægte at leve op til de betingelser hvorpå oprettelsen af Ungdomshuset
> skete.

Hvilken betingelser hentyder du til?

At "Huset og dets aktiviteter er åbne for alle unge københavnere"?

Hvilket Jagtvej 69 helt åbenlyst ikke har været.

At "Huset må holdes frit for enhver form for narkotika, hash og marihuana
m.v."?

> Der er voldelige elementer blandt brugerne - ca. 20 % - javel, men i det
> daglige har de 80 % fredelige i høj grad 'tæmmet' de voldelige, og kun
> ved eklatante politiovergreb har de mistet taget.

Min oplevelse er faktisk det modsatte, at de 80% voldelige elementer har
fået de sidste 20% fredelige med til overgreb mod lokalsamfundet.

Mvh
Frank
--
Så gør vi sådan når vi ryder et hus, ryder et hus, ryder et hus.
Så gør vi sådan når vi ryder et hus, tidligt torsdag morgen.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 02-03-07 12:06

> [...]
> de sorte kræfter med begrundelser om vold og lignende. I 25 år har
> tusinder og atter tusinder af unge færdedes i det hus uden slagsmål,

Og hvad så?

Det forhold, at man engang var fredelig og rolig, er da et noget yndbenet
argument for, at man ikke skal straffes, når man på ett tidspunkt holder op
med at være fredelig, og i stedet griber til grov vold, hærværk og tyveri.

> Og samtidig vælter den indre bys diskoteker sig i narko, slagsmål, mord
> og mordforsøg. Har man hørt de samme sorte røster advokere for lukning
> af diskotekerne?

Man lukker ikke Ungdomshuset, fordi beboerne/brugerne er voldelige eller
kriminelle. Man lukker det, fordi det har fået nye ejere, der ikke ønsker,
at der skal være ungdomshus.

> Københavns kommune tørrede røven på de unge ved med et pennestrøg at
> nægte at leve op til de betingelser hvorpå oprettelsen af Ungdomshuset
> skete.

Det passer jo ikke. De unge har aldrig haft ret til et ungdomshus på Jagtvej
69. Det er derimod en kommunal beslutning, at man har lån dem huset, og den
beslutning er man i sin god ret til at lave om.

I øvrigt ændrede kommunen sin beslutning, fordi brugerne ikke levede op til
de aftaler, man havde med kommunen vedrørende politiets adgang til stedet.

Ungdomshusets brugere har haft ALLE chancer for at forhindre dette i at ske,
men man har ikke villet gribe dem.

> København er blevet uendeligt fattigere selv om de sorte nu kan sidde
> hjemme på deres græsplæner og glæde sig over, at de har vundet en sejr
> ved hjælp af kontraktbrud og simpel vold.

Kontraktbrud? Det må du da hjertens gerne uddybe.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 02-03-07 12:26

> [...]
> de sorte kræfter med begrundelser om vold og lignende. I 25 år har
> tusinder og atter tusinder af unge færdedes i det hus uden slagsmål,

Uden narko sagde du?????????? jamen vi har alle læst om "de brune bude" en
narkoservice drevet af de autonome på nørrebro og vi har alle læst om et lig
der blev fundet i forrådnelse i ungeren, liget/hun havde taget en overdosis
narko. Prøv at spøgre naboerne hvad de mener om ungeren jeg tror faktisk de
vil fejre ungerens nedrivning.