sindsygt!
Fra : N_B_DK

Dato : 02-03-07 02:30

Om jeg begriber hvad de tror de opnår ved at brænde biler af, seriøst de
skulle skydes i knæet i det øjeblik de kaster benzin ind i bilen.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Peter Heide

Dato : 02-03-07 02:47

> Om jeg begriber hvad de tror de opnår ved at brænde biler af, seriøst de
> skulle skydes i knæet i det øjeblik de kaster benzin ind i bilen.

ja uha uha. en bil bliver brændt af og mennesker skal som straf invalideres
resten af deres liv.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-03-07 03:03

In news:45e78211$0$90262$14726298@news.sunsite.dk,
Peter Heide <pheide@ofir.dk> typed:

> ja uha uha. en bil bliver brændt af og mennesker skal som straf
> invalideres resten af deres liv.

Du har ikke hjerne til at forestille dig hvad der nemt kan ske med en bil i
brand meget tæt op af bygninger vel ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Peter Heide

Dato : 02-03-07 03:07

> In news:45e78211$0$90262$14726298@news.sunsite.dk,
> Peter Heide <pheide@ofir.dk> typed:

> Du har ikke hjerne til at forestille dig hvad der nemt kan ske med en bil
> i brand meget tæt op af bygninger vel ?

Nåh ? Det var DET du tænkte på ,slet ikke bilen .

Fra : N_B_DK

Dato : 02-03-07 04:16

In news:45e786ce$0$90271$14726298@news.sunsite.dk,
Peter Heide <pheide@ofir.dk> typed:

> Nåh ? Det var DET du tænkte på ,slet ikke bilen .

Jo men også de familier der bor lige op af, hvad ville du sige hvis noget af
din familie døde i en brand pga nogle psykopaters ildspåsættelse ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 02-03-07 06:21

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> In news:45e78211$0$90262$14726298@news.sunsite.dk,
> Peter Heide <pheide@ofir.dk> typed:

> Du har ikke hjerne til at forestille dig hvad der nemt kan ske med
> en bil i brand meget tæt op af bygninger vel ?

Jeg tror ikke en bil selv med fuld benzintank som antændtes klods op
af et murstenshus har skabt en husbrand, nogensinde.

Men politiet har mange flere bolde i luften og at stoppe de unge i at
blive gejlet op til personvold er en grund til at skyde i extremiteter
hvis de antænder biler.
Desværre ikke i DK, men i Paris har vi netop set at kortsigtet
politi-humanisme betød at kvinde brændtes inde i bus.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-03-07 10:50

In news:hvOFh.25173$Q91.7784@fe62.usenetserver.com,
Bo Warming <bwng@bwng.dk> typed:

> Jeg tror ikke en bil selv med fuld benzintank som antændtes klods op
> af et murstenshus har skabt en husbrand, nogensinde.

ville du have dette op af dit hus ?
http://news.tv2.dk/article.php/id-6266500.html

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Peter B. P.

Dato : 02-03-07 03:07

On 2007-03-02 02:47:13 +0100, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> said:

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> ja uha uha. en bil bliver brændt af og mennesker skal som straf invalideres
> resten af deres liv.

Quid pro quo.

--
"Technically, they're not homosexuals, they'll just fuck anything that
is hot and concave".

Fra : Bo Warming

Dato : 02-03-07 06:23

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> ja uha uha. en bil bliver brændt af og mennesker skal som straf
> invalideres
> resten af deres liv.

I WW1 betød skud i knæet livsvarig invaliditet.

Moderne fodboldskirurgi gør det til en overkommelig skade, så politiet
bør have to pistoler i bæltet en lavkaliber som i 1993 - og en med
gummikugler

Fra : @

Dato : 02-03-07 07:38

On Fri, 2 Mar 2007 02:47:13 +0100, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
>ja uha uha. en bil bliver brændt af og mennesker skal som straf invalideres
>resten af deres liv.

det drejer sig ikke om bilen

det drejer sig om, at man ikke kan have så mentalt afstumpede personer
som dem der lige nu hærger København gående frit omkring

/Albert Camus/

Fra : Bo Warming

Dato : 02-03-07 09:01

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> det drejer sig ikke om bilen
>
> det drejer sig om, at man ikke kan have så mentalt afstumpede
> personer
> som dem der lige nu hærger København gående frit omkring

Alle arresterede bør i ti år gå med elektronisk fodlænke så man ved
hvor de er til alle tider.

Det er billigt og effektivt og ikke så middelalderligt som
knæ-smadring

Opklarings% på 100% gør at præventiv straf bliver 100% præventiv(eller
99% - der er nogle der gerne VIL straffes - hvis ikke straffen er
udvisning).

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-07 02:57

> Om jeg begriber hvad de tror de opnår ved at brænde biler af, seriøst de
> skulle skydes i knæet i det øjeblik de kaster benzin ind i bilen.

Ingen respekt for privat ejendom. Hvis det var min bil, så kan jeg eddermame
love dig for at der ville ske lidt og hvert - for så vil jeg og mit baseball
bat nemlig ingen respekt have for straffeloven i en stund. Uden bil har jeg
nemlig intet arbejde, og mit job skal ikke ryge for kommunistsvinenes
latterlige krav om sted at rulle deres joints