Psykiatri og kirke vejrer morgenluft idag
Fra : Bo Warming

Dato : 01-03-07 11:04

Ungdomshuset tager mod utilpassede psykiatriske afvigere der ellers
møder intolerance, pralede TV2 og vævede længe om deres musikliv som
noget det nu vil forsvinde - suk ! - som om musikerne blev skudt af
politiet i morges

Mine 4 nærmste kirker meddelte i TV2, at når gadeoptøjer gav kvarteret
problemer, kunne de tage imod kvarterets fordrevne, så jeg cyklede
til Anna og Sct Stefan kirkerne og konstaterede, at der ikke var en
eneste, der havde taget mod tilbuddet.
Foran kirken på min vej var et kæmpeskilt, "Vi har ingen ost i Anna
Kirken,kom glad", og kordegnen forklarede mig at ost er nørrebroslang
for forargelse.( ? )

En børnehave har nødlukket og de andre gejler sig op til
evakuerings-beredskab, Men den nødlukkede er ikke ramt af nogen sten
og politiafspærringen er så overbemandet, at de godt kan overkomme at
lade forældre med børn slippe igennem.

At politis ca 40 hollændervogne (af TV kaldet rydnings-fartøjer!) ikke
er på pletten, når der graves brosten op og bygges barikader på
Nørrebrogade og laves bål, er værre end sjusk - det er
demonstrantforkælelse. Politiet har to helikoptere over kvarteret til
at holde øje.

Stenkast mod politiet kaldes af TV2 for "protester" som om det var
ytringsfrihed

Fra : Martin

Dato : 01-03-07 13:02

On 1 Mar., 11:03, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> møder intolerance, pralede TV2 og vævede længe om deres musikliv som
> noget det nu vil forsvinde - suk ! - som om musikerne blev skudt af
<...>
> Stenkast mod politiet kaldes af TV2 for "protester" som om det var
> ytringsfrihed

Det er tragisk at vi er kommet dertil at tv-stationer ikke viser nogen
form for samfundssind, men at de i forrykt vinklingsiver sympatiserer
med byguerrilla-agtige optøjer - hvor skal det ende. Skal vi også til
at have begejstret dækning af snuff-optagelser?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 01-03-07 14:27

"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> [...]
> møder intolerance, pralede TV2 og vævede længe om deres musikliv som
> noget det nu vil forsvinde - suk ! - som om musikerne blev skudt af
<...>
> [...]

med byguerrilla-agtige optøjer - hvor skal det ende. Skal vi også til
at have begejstret dækning af snuff-optagelser?

Når TV2news interviewer Ruth Evensen er deres vinkling helt uhyrlig
Hun ses som årsag til al volden
og gadevolden hedder DEBAT ! ! !

Fra : Patruljen

Dato : 01-03-07 14:29

On 1 Mar., 14:27, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> at have begejstret dækning af snuff-optagelser?
>
> Når TV2news interviewer Ruth Evensen er deres vinkling helt uhyrlig

Bo. Du skal låse din hoveddør!

Venlig hilsen Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 01-03-07 14:42

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> at have begejstret dækning af snuff-optagelser?
>
> Når TV2news interviewer Ruth Evensen er deres vinkling helt uhyrlig

Bo. Du skal låse din hoveddør!

Det gør jeg altid men iaften sætter jeg nok alskens træplader op som
ekstra molotov-beskyttelse

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 01-03-07 14:44

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at have begejstret dækning af snuff-optagelser?
>
> Når TV2news interviewer Ruth Evensen er deres vinkling helt uhyrlig

Bo. Du skal låse din hoveddør!

Jeg håber at Bo har taget signe forholdsregel med hensyn til en barikade af
sit hus, så det kan modstå et angreb af de afstumpede "unge".

mvh Kurt