Muhamedaneryngel?
Fra : El Trabajador

Dato : 01-03-07 07:41

Er der mon tale om muhamedaneryngel?:

http://politiken.dk/indland/article254309.ece

--
El Trabajador

Fra : Per Hagemann

Dato : 01-03-07 10:51

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:45e66957$0$16354$88260bb3@free.teranews.com...
> Er der mon tale om muhamedaneryngel?:
>
> http://politiken.dk/indland/article254309.ece

Ud fra ordvalget i artiklen og brugen af kniv, er der tale om typisk
muhamedanerkriminalitet.

Medierne er dog så snedige engang imellem at lægge fælder ud. Nu havde vi
lige vænnet os til at "unge" var blevet et synonym for muhamedanske
ungdomsforbrydere, men så er de begyndt at bruge samme betegnelse "unge" for
dem som tidligere år altid blev kaldt "autonome", som især består af
danskere (og andre vesterlændinge).

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 01-03-07 16:54

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der mon tale om muhamedaneryngel?:
>
> http://politiken.dk/indland/article254309.ece

Ja, de har det håndværk der hedder 'at lave taske'.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-03-07 17:21

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> wrote:

> Er der mon tale om muhamedaneryngel?:
>
> http://politiken.dk/indland/article254309.ece

det kunne ligeså godt være rigmandsbørn fra nordsjælland ...

/thomas

--
Thomas
Blog & Stuff: http://www.elements.dk/

Fra : @

Dato : 01-03-07 17:51

On Thu, 1 Mar 2007 17:20:39 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>det kunne ligeså godt være rigmandsbørn fra nordsjælland ...

nej det kunne det ikke lige så godt

statistikkerne vil vise dig at der er over 80% chance for at der ER
muhamedaneryngel der har været på spil

/Albert Camus/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-03-07 17:55

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> nej det kunne det ikke lige så godt
>
> statistikkerne vil vise dig at der er over 80% chance for at der ER
> muhamedaneryngel der har været på spil

jeg har for længe siden fundet ud af ikke at stole på statistikkerne ...

/thomas

Fra : @

Dato : 01-03-07 18:19

On Thu, 1 Mar 2007 17:55:28 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>jeg har for længe siden fundet ud af ikke at stole på statistikkerne ...

nå er sandheden ilde hørt?

når tallene siger noget som ikke lige passer ind i det lyserøde
verdensbillede så mener du det er tallene det er galt med

og du vil afvise at 1. 2. .3. generations muhamedanerindvandrere er
meget stærkt overrepræsenteret når det gælder voldskriminalitet?

/Albert Camus/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-03-07 18:59

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> [...]
>
> og du vil afvise at 1. 2. .3. generations muhamedanerindvandrere er
> meget stærkt overrepræsenteret når det gælder voldskriminalitet?

nej, det siger jeg ikke. Jeg kan godt læse og tælle sammen ... men jeg
hader defacto udtalelser ..

/thomas