Den uundgåelige rydning.
Fra : Patruljen

Dato : 01-03-07 00:14

Nu varer det ikke længe. Og så har vi balladen -

Et enigt børne- og ungeudvalg i Københavns Kommune besluttede her til
aften, at nok måtte være nok, og at man ikke længere kan vente på, at
Ungdomshuset ombestemmer sig og siger ja til at lade Fonden Jagtvej 69
købe lokalerne på Stevnsgade til de unge.

Ungdomshusets brugere svarede ikke ja til huset inden for svarfristen,
og selv om den blev udvidet, har de fortsat valgt at afvise, at fonden
skulle købe dem huset. Et ungdomshus er et kommunalt anliggende, og
derfor skulle de have det gratis, lød argumentet.

http://politiken.dk/indland/article254244.ece

Venlig hilsen Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 01-03-07 04:24

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

Nu varer det ikke længe.

BW: Gid jeg delte din optimisme

Og så har vi balladen -

BW: Jo længere tid der går, jo mere vil politiet blive afsløret som
utroværdige, hvis rydning sker legende let fx med tåregas,
elektricitetslukning etc.

Så politiet arbejder på at få større samfundsskadelig sag ud af
rydningen end 16.12, tror jeg.

At der p.t. står hætteklædte vagtposter på Jagtvej69 taget altid i
dagtimerne kan da ikke skræmme politiet fra Rutana-løsningen med lift,
der hæver container til andensalshøjde og fra den går politi gennem
mur ind og rydder manuelt.
BZstil mht bevæbning er jo ikke noget, der kan skræmme i den
situation.
Man har afvist vandkanoner men gummikugler tør DF ikke kræve debat om,
hvorfor?
Russerne viste, da tjetjenere besatte teater, at der er mange sære
slags tåregas.
BZ har ikke gasmasker mod alt.
Nogle gasser vil få de unge til at le hysterisk , mens de blir båret
ud.

Men departementschef-forældrene til BZ vil næppe tillade at de
ydmyges - det er sagens kerne. PR.
Med et i årevis ulovligt besat Ungdomshuse kan København få en ny
turistattraktion, -
- vil nogen med større magt end Fogh måske insistere på

Hvis rydning sker og afslører at de veludstyrede unge, har en
nødgenerator eller sære våben, vil politiet så oplyse ærligt herom til
offentligheden?

Engang min cykelanhænger var blevet smadret af autonome på Nørrebros
Runddel , ikke på BZhjørnet, havde jeg signalement af hærværksmændene
og jeg ønskede et stjålet dannebrogsflag retur - og politiet har en
gang gået ind i huset efter hælevarer.

Politichefen svarede i et brev(af souchef Arne Stevns) , at politiet
naturligvis ser huset som et normalt hjem og ikke vil krænke
privatlivets fred for de unge.

Da politiet gik ind for at hjælpe BZ af med ligstank var det KUN for
at frikende de unge for anklager om kritisabel adfærd vedr
narkodødsfaldet

Da brandvæsenet inspicerede efter stor festbrand i 90erne var det KUN
for at frikende de unge for anklager om uansvarlighed og opfinde en
forklaring om elevatorfejl som årsag til branden tsk tsk.

Fra : Heinrich H. Madsen

Dato : 01-03-07 04:39

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Nu varer det ikke længe. Og så har vi balladen -

YIIIIIIII-HAAAAAAAAAAAAAAAAAA
det er jo DET vi alle har ventet på :
Ya-ba-da-duuuuuuuuuuuu.

Boys. Ka' I huske familien Flintstone i 60erne :

hidr-hidre-hidr-hi-hi

Fra : Patruljen

Dato : 01-03-07 11:39

On 1 Mar., 04:23, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message
>
> Nu varer det ikke længe.
>
> BW: Gid jeg delte din optimisme

He. Told You

Venlig hilsen Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 01-03-07 14:36

On 1 Mar., 04:23, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message
>
> Nu varer det ikke længe.
>
> BW: Gid jeg delte din optimisme

He. Told You

Jeg er bestemt ikke ked af at din optimisme var klogere end min
pessimisme

Mon de brænder mit hus af i nat, som hævnaktion? Det kan godt bekymre
mig - en anelse.

Fra : Patruljen

Dato : 01-03-07 11:42

On 1 Mar., 04:38, "Heinrich H. Madsen" <h...@pol.dk> wrote:
> [...]
> det er jo DET vi alle har ventet på :
> Ya-ba-da-duuuuuuuuuuuu.
>
> Boys. Ka' I huske familien Flintstone i 60erne :

Nå - er der nogen, der nyder synet ?

http://politiken.dk/fotografier/billedhjul_foto/article254394.ece?service=gallery

Venlig hilsen Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 01-03-07 12:05

On 1 Mar., 04:23, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message
>
> Nu varer det ikke længe.
>
> BW: Gid jeg delte din optimisme

Jeg er optimist af natur -

> [...]
> slags tåregas.
> BZ har ikke gasmasker mod alt.
> Nogle gasser vil få de unge til at le hysterisk , mens de blir båret

Jep. Det kaldes psykogas i militærets ABC tjeneste.
Og måske har de bedre af en duft af psykogas end at snuse til duften
af en psykoterapeut

Venlig hilsen Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 01-03-07 14:34

> [...]

Jep. Det kaldes psykogas i militærets ABC tjeneste.
Og måske har de bedre af en duft af psykogas end at snuse til duften

KAmp-gasser virker HURTIGT og den fornemme tagen dem på sengen her til
morgen var om hurtighed
Ved nogen om avancerede tåregasser kræver særlige filtre?

Fra : Patruljen

Dato : 01-03-07 14:48

On 1 Mar., 14:36, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> pessimisme
>
> Mon de brænder mit hus af i nat, som hævnaktion? Det kan godt bekymre

Det kan også bekymre mig. Du er velkendt. Ved jeg. Og politiet har
travlt.

Du er forsikret ? kan du ikke besøge en eller anden iaften ? Jeg skal
på job -

Venlig hilsen Bruun