Mere leflen for koran-nazisterne
Fra : @

Dato : 26-02-07 23:35

at give efter for koran-nazisternes krav er da den lige vej til
kulturelt og nationalt selvmord

<<<<<<
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/02/26/223439.htm?nyheder
I København lægges der ligefrem op til, at man skal kunne stille krav
til firmaer om, at de skal have en religiøs politik, hvis de ønsker
opgaver fra kommunen.
<<<<<<

<<<<<<
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/02/26/223439.htm?nyheder
- Der er stort behov for, at vi politikere forholder os til
religionens betydning. Den spiller en meget stor rolle, når vi
diskuterer integration, og det kommer vi ikke udenom, siger Jakob
Hougaard til Berlingske Tidende.
[...]
<<<<<<<

gad vide hvem det er Jakob Hougaard mener skal integreres?

/Albert Camus/

Fra : N_B_DK

Dato : 27-02-07 01:14

In news:5vn6u2pimi6oh62uskapra8l12drqc123d@4ax.com,
@ <1[at]invalid.net> typed:
> at give efter for koran-nazisternes krav er da den lige vej til
> kulturelt og nationalt selvmord

Jeg er flov over at være dansker!

--
MVH.
N_B_DK

Fra : @

Dato : 27-02-07 08:04

On Tue, 27 Feb 2007 01:14:18 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>In news:5vn6u2pimi6oh62uskapra8l12drqc123d@4ax.com,
>@ <1[at]invalid.net> typed:
>
>Jeg er flov over at være dansker!

det varer sikkert heller ikke længe før vi bliver en del af umma med
en fart nogle "nyttige" idioter arbejder på at få landet
muhamedaniseret

/Albert Camus/

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-07 06:08

> [...]
> I København lægges der ligefrem op til, at man skal kunne stille krav
> til firmaer om, at de skal have en religiøs politik, hvis de ønsker

VANVIDDET VIL INGEN ENDE TAGE!

Fra : El Trabajador

Dato : 27-02-07 07:05

"Hans Christian Vang" <....> skrev i

> VANVIDDET VIL INGEN ENDE TAGE!

Danmark har åbenbart overgivet sig til muhamedanismen.
--
El Trabajador

Fra : @

Dato : 27-02-07 08:19

On Tue, 27 Feb 2007 06:07:52 +0100, "Hans Christian Vang" <....>
wrote:

>VANVIDDET VIL INGEN ENDE TAGE!

nej i fremtiden må vi nok vænne os til at der ingen kristne er på
arbejde i julen påsken pinsen og på søndage ;-(

/Albert Camus/

Fra : Bruno Christensen

Dato : 28-02-07 15:43

> VANVIDDET VIL INGEN ENDE TAGE!

Hvorfor det?

De vil have at arbejdspladserne har en politik omkring religion på
arbejdspladsen.

På min arbejdsplads er det nærmest en "religion" at der IKKE tages
religiøse hensyn, så vi har en religiøs politik.

Ganske som de fleste værtshuse valgte imod det politisk korrekte da de
skulle skilte med deres "rygepolitik".

Det kan faktisk ende med at al religion bliver forbudt i arbejdstiden.
(slut med julefrokosten
--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Egon Stich

Dato : 28-02-07 17:55

"Bruno Christensen" <news@lphund.dk> skrev i en meddelelse
> On Tue, 27 Feb 2007 06:07:52 +0100, Hans Christian Vang wrote:
>
> Ganske som de fleste værtshuse valgte imod det politisk korrekte da de
> skulle skilte med deres "rygepolitik".

Gad vide, om ikke netop denne overhåndtagende trang til alskens "politikker"
er en følge af akademikeres manglende evne til at forholde sig til noget som
helst, der ikke fremtræder skriftligt?
På denne måde, kan de leve i en overskuelig verden, hvor alt kan "slås op".

Man kommer til at tænke på "Den forsvundne fuldmægtig".

Han blev også først lykkelig, da han kom i spjældet, og dagen gik
skemamæssigt, med andre til at bestemme over sig.
Ligesom i de glade skoledage---

MVH
Egon

Fra : Bruno Christensen

Dato : 28-02-07 22:25

On Wed, 28 Feb 2007 17:54:58 +0100, Egon Stich wrote:

> [...]
>
> Han blev også først lykkelig, da han kom i spjældet, og dagen gik
> skemamæssigt, med andre til at bestemme over sig.

Somme tider, bare somme tider, så tror jeg sgu' du har ret!

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Egon Stich

Dato : 01-03-07 13:43

> Somme tider, bare somme tider, så tror jeg sgu' du har ret!
>
> --
> Med Venlig Hilsen
> Bruno Christensen

Jamen selvfølgelig har jeg da ret
Men du må ikke tro, at det glæder mig.
Tværtimod er det da en sorg, at se hvorledes den akademiske standard bliver
ringere og ringere.
Især på det medmenneskelige og humanitære område går det da da helvede til.

MVH
Egon

Fra : @

Dato : 28-02-07 20:19

On Wed, 28 Feb 2007 15:42:41 +0100, Bruno Christensen <news@lphund.dk>
wrote:

>Hvorfor det?
>
>De vil have at arbejdspladserne har en politik omkring religion på
>arbejdspladsen.

nej, de vil have at der skal tages religiøse særhensyn

>På min arbejdsplads er det nærmest en "religion" at der IKKE tages
>religiøse hensyn, så vi har en religiøs politik.

den vil ikke du

i vil sikkert inden der er gået 3 år blive pålagt at tage særligt
hensyn til muhamedanske medarbejderes ønsker i religiøs henseeende

>Det kan faktisk ende med at al religion bliver forbudt i arbejdstiden.
>(slut med julefrokosten

nej

så kalder man den bare vinterfrokost

/Albert Camus/

Fra : Bruno Christensen

Dato : 28-02-07 22:29

On Wed, 28 Feb 2007 20:19:11 +0100, @ wrote:

> så kalder man den bare vinterfrokost

Se, det er dansk !

Det andet du skrev, muligvis?; men så kommer det danske igen og vi
finder ud af noget.
--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : N_B_DK

Dato : 28-02-07 23:48

In news:1sg6mdiy38fut$.l31y42c1k0l6$.dlg@40tude.net,
Bruno Christensen <news@lphund.dk> typed:
> Det kan faktisk ende med at al religion bliver forbudt i arbejdstiden.
> (slut med julefrokosten

Hvad har julefrokost med religion at gøre ? det er en tradition

--
MVH.
N_B_DK