Konfutziansk tolerance er efterlevelsesvær~
Fra : martin.honore.johans~

Dato : 26-02-07 21:50

I Kristeligt dagblad 22. feb. siges der, at statskanalen CCTV
censurerede TV REKLAmER med GRISE væk for at vise respekt overfor
Kinas ca. 20 millioner muslimer. I Europa har vi en procentvis langt
højere muslimandel, og det er derfor bydende nødvendigt at efterleve
Kinas eksempel

www.geocities.com/martinhonorejohansen

Fra : Alucard

Dato : 26-02-07 22:17

On 26 Feb 2007 12:50:12 -0800, martin.honore.johansen@gmail.com wrote:

> [...]
>Kinas ca. 20 millioner muslimer. I Europa har vi en procentvis langt
>højere muslimandel, og det er derfor bydende nødvendigt at efterleve

Hvorfor...???

Fra : N_B_DK

Dato : 27-02-07 01:36

In news:4hj6u2hsmq9ioj9tm6l122vdumn85vebtc@4ax.com,
Alucard <alucard44@hotmail.com> typed:

> Hvorfor...???

Ellers støder vi jo muslimerne, og hvis de bliver sure over det er det jo
ikke sikkert de vil overtage landet,og det ville jo være en katestrofe. (set
fra en tosses synspunkt) Folk der føler sig truffet, søg hjælp det er ikke
for sent.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 27-02-07 04:09

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> katestrofe. (set fra en tosses synspunkt) Folk der føler sig
> truffet, søg hjælp det er ikke for sent.

At bede folk om at søge hjælp, er at mudderkaste mod dem.

Muslimer er sjældent bevidste om, at de er del af en bevægelse, der
vil overtage vort land.
De er programmeret til at leve i nuet - kun imamer tænker frem.
Grundtvigsk mildhed i stil med kinesernes er klog strategi

Også danskere, der endnu ikke kan se, at muslimflertallet er
skabsfundamentalister der let kan springe ud af skabet, er der håb
for, så gå efter bolden, ej manden.

Da Abu Laban ankom til Danmark i 1991 udtalte han i
Ekstrablads-overskrift "Danmark er modent til Islam"
_for at fratage danskere optimisme og skabe selvopgivenhed_
Mit plankeværks grafitikunst imod Godhedsindustrien har det modsatte
formål, men hvad virker? Jeg har idag fået gode råd af
DDF-næstformanden. Har du et råd?

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-02-07 02:30

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor...???

http://www.geocities.com/martinhonorejohansen/martinjohansen.html

Derfor måske?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Alucard

Dato : 27-02-07 06:21

On Tue, 27 Feb 2007 02:30:15 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>http://www.geocities.com/martinhonorejohansen/martinjohansen.html
>
>Derfor måske?

Ja, han ligner IKKE Einstein, men hvad har det med sagen at gøre...???

Fra : Bo Warming

Dato : 27-02-07 03:31

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> Hvorfor...???

Samtidig med at vi arbejder på repatriering, bør vi arbejde på
integration af de muslimer, som vi næppe slipper af med, og så er det
ikke klogt med unødig provokation.

Jeg har 3 gange fået dom for "racisme" bl.a. at nævne statistik om
overkriminalitet i glistrupske folkelige vendinger.

Jeg har gjort det overfor ikke-muslim grupper, så jeg fandt selv at
min balance for fornuftig.

Dommene kan kun undskyldes ved, at dommere med antiracistiske
sympatier mente, at muslimer var målgruppe og såredes.

Da SIAD betingede sig, for en dag at lade mig blive SIAD-medlem, at
jeg skulle nedtrappe debat om kz-historievidenskab og mine glistrupske
meninger vedr pædofili, så gjorde jeg det. Alt er en balance, og jeg
er ikke bitter over, at nogle af mine medkæmpere frygter, at de ved at
"være i stue med mig" vil blive bedømt af journalister, som om at de
så er enig med mig.

Slogans på mit plankeværk ændres efterhånden som autonome hærværker
mod dem.
"Vi vil vinde"storskilt smadrede de forleden, men et andet med "Islam
er udansk" kom straks op i stedet.
Hvis over 1% af min gades forbipasserende var muslimer, ville jeg
udtænke noget endnu mere moderat.
For at lægge mig tæt op ad Faderhuset+Krarup+MosesHansen ,
bærer min skorsten tekst om, at Danskerne er et kristent folk.
Min tiltagende moderation har en del at gøre med min japanske kones
konfuzianske resultatsøgende holdninger om, at "ting skal glide".

Jeg mener ikke som Dave Irving, at Iran-lederen er en "modig mand"
ved at have kastet sig over revisionisme. Som konsekvent Israel-ven,
ser jeg hans påfund som en del af hans hetz mod jøder.
Selv den mindste generelle endsige naziagtige kritik af jøder, har
aldrig forekommet i mine skriverier, og det har jeg byretsdom for.

Fra : N_B_DK

Dato : 27-02-07 01:34

In news:1172523010.273592.162530@j27g2000cwj.googlegroups.com,
martin.honore.johansen@gmail.com <martin.honore.johansen@gmail.com> typed:
> I Kristeligt dagblad 22. feb. siges der, at statskanalen CCTV
> censurerede TV REKLAmER med GRISE

Det er en gammel nyhed, og det er selvom det i Kina er grisens år i år.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Konrad

Dato : 09-03-07 20:36

N_B_DK wrote:
> [...]
> typed:
>
> Det er en gammel nyhed, og det er selvom det i Kina er grisens år i

Endda et helt specielt griseår. Der er jo metalsvin, jordsvin og den slags.
Men også hanner og hunner. Fødes man i et hun-griseår er der særlig stor
chance for at man får success og vil blive rig, og sådan et er det i år, så
kineserne har med vanlig planlægningsakkuratese forlagt en hel del af
fødslerne til netop i år. Så om 25 år får vi et yderligere boom af unge
veluddannede kinesere.