Bush er bøsse
Fra : Peter B. P.

Dato : 26-02-07 04:37

Nej, seriøst.

gang på gang er de bøsse-foragtende Republikanere taget i at være
homoer selv, og nu kommer turen til The Head Honcho:

http://www.outlawjournalism.com/datapages/bushsexscandal.htm

--
"A casual stroll throug the lunatic asylum shows that faith does not
prove anything." - Friedrich Nietzsche

http://titancity.com/blog/

Fra : Konrad

Dato : 26-02-07 04:43

Peter B. P. wrote:
> Nej, seriøst.
>
> gang på gang er de bøsse-foragtende Republikanere taget i at være
> homoer selv, og nu kommer turen til The Head Honcho:
>

> http://www.outlawjournalism.com/datapages/bushsexscandal.htm

"Det du kalder "aviscitater og mystiske bloglinks" kalder vi andre for
indsigtsfulde artikler."

Godt Peter. Så fik vi lissom' sat dét i relief. Du leverede et næsten
øjeblikkeligt dementi af din egen vildfarelse - næsten kært.

Fra : Peter B. P.

Dato : 26-02-07 05:03

On 2007-02-26 04:42:42 +0100, "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> said:

> [...]
>
> Godt Peter. Så fik vi lissom' sat dét i relief. Du leverede et næsten
> øjeblikkeligt dementi af din egen vildfarelse - næsten kært.

Suk. Intet har ændret sig med dig. Stadig de gamle, arrogante,
tanketomme udladninger.

Læste du overhovedet nogen af referencerne på siden? Nej vel?

--
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the
point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. The

Fra : Konrad

Dato : 26-02-07 10:01

Peter B. P. wrote:

> Suk. Intet har ændret sig med dig. Stadig de gamle, arrogante,
> tanketomme udladninger.
>
> Læste du overhovedet nogen af referencerne på siden? Nej vel?

Du kunne f.eks have fortalt at der var spændende referencer på siden, f.eks
hvad de handlede om og hvor og hvilke de var. Jeg tror de færreste føler at
et indlæg med overskriften "Bush er bøsse" som linker til en suspekt site
som ovenikøbet er blevet banned af andre sites pga sit indhold, er værd at
gå i dybden med.

Men det er sikkert bare mig der er fantasiforladt, useriøs og arrogant.

I øvrigt vil jeg gerne uddybe http://www.ulydighed.dk/index.html - går ud
fra at du læser det hele, og bagefter vender tilbage og fortæller mig hvad
det var jeg gerne ville sige.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 26-02-07 10:40

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> I øvrigt vil jeg gerne uddybe http://www.ulydighed.dk/index.html - går ud

Globale rødders anti-porno politik er som Nicholas Barbano udtrykte det "en
moderne form for nazisme, der burde forbydes"

Fra : Peter B. P.

Dato : 26-02-07 15:55

On 2007-02-26 10:00:32 +0100, "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> said:

> Men det er sikkert bare mig der er fantasiforladt, useriøs og arrogant.

I dit svar til mig, jo der er du useriøs og arrogant, det har du helt ret i.

Fra : BigBother

Dato : 26-02-07 16:28

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> I øvrigt vil jeg gerne uddybe http://www.ulydighed.dk/index.html - går ud
> fra at du læser det hele, og bagefter vender tilbage og fortæller mig hvad
> det var jeg gerne ville sige.

Kan man også læse, hvorfor det er rimeligt at brænde folkevalgtes huse ned,
inklusiv familie og børn, fordi man synes de virker irriterende? Er det der,
du får sådan nogen ideer? Det kunne godt ligne sådan et sted.

--
Never in modern history has an event of such cataclysmic significance been
shrouded in such mystery.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-02-07 08:12

"Peter B. P." <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> wrote in message

> gang på gang er de bøsse-foragtende Republikanere taget i at være
> homoer selv, og nu kommer turen til The Head Honcho:

Indtil for få år siden var homosex en strafbar perversitet i visse
stater og en sindsyge ifølge FN (WHO)
Hvis ikke der tilstås, eller der er video af analbol, hvordan beviser
man så, at nogen er bøsse?

Har Bush Jr kommet med andet end nedladende jokes om visse selvoptagne
bøsser? Foragt er at beskrive alle som undermennesker i en eller anden
retning.

> "A casual stroll throug the lunatic asylum shows that faith does not
> prove anything." - Friedrich Nietzsche

Hvor skrev han det? Hvordan kan faith=tro bevise(prove) noget om
berettigelse af, at visse 1880-tyskere tog ophold på et
nervesanatorium (hvad N. selv gjorde frivilligt en kort tid, fordi
hans såkaldte venner anså det for gavnligt for et eller andet, og han
var selv ligeglad og lykkelig for at have skrevet sin sidste
fremragende bog færdig og rundet sit skribent-livsværk af til sin egen
store tilfredshed, og hans 11 årige sidste år især i mors og søsters
opvartende hjem, var et otium i ren lykke, uden noget som bør kaldes
sindsyge af tolerante mennesker.

Værtinden i Torino-pensionatet, hvor han boede før sanatoriet, havde
set ham danse nøgen på sit rum alene om aftenen OG fik derefter sin
mand til elene at være vidne om at N sku ha omfavnet en hest der blev
pisket. En farlig sindsyg?

Den næsten ens-tænkende GB Shaw blev af OScar Wilde beskrevet som "en
mand uden fjender og ingen af hans venner holder af ham" Det gjaldt
også Nietzsche

Shaw gjorde følgende N-citat til sit varemærke:

"There is in man a specific lust for cruelty, which infects even his
passion for pity and makes it savage. Nietzsche