Sigøjneryngel skulker i årevis
Fra : Jesper

Dato : 25-02-07 19:31

Det er kommet frem at der blandt Helsingørs sigøjneryngel er mange der
ikke har sat deres ben i skolen i 2 år: Efter det blev forbudt for
kommunen at trække forældrene i kontanthjælp hvis ungerne udeblev fra
skole har pjækkeriet taget overhånd. Spøgsmålet er om man nu ikke godt
kan sende sigøjnerne hjem til Tjekkiet og Rumænien, så kan de få deres
uproduktive organiske affald tilbage.

--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : Jesper

Dato : 25-02-07 19:41

> [...]
> skole har pjækkeriet taget overhånd. Spøgsmålet er om man nu ikke godt
> kan sende sigøjnerne hjem til Tjekkiet og Rumænien, så kan de få deres

Glemte lige et link:
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4264352/

Fra : Kim2000

Dato : 25-02-07 20:47

> Glemte lige et link:
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4264352/

Nu er det vigtigt at huske på at når de unge mennesker nu går op til eksamen
og scorer et flot 00 eller 03, så er det fordi skolelærerene ikke er gode
nok til at undervise, hvorefter man iværksætter en lang række krav og love,
der alle gør livet besværligt for lærere, elever og forældre, mens det ikke
påvirker skulkerne. De bevæger sig jo ikke på skolen alligevel.
mvh
Kim

Fra : Jesper

Dato : 25-02-07 22:02

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> [...]
> der alle gør livet besværligt for lærere, elever og forældre, mens det ikke
> påvirker skulkerne. De bevæger sig jo ikke på skolen alligevel.

Du kan sikkert finde dårlige lærere, ligesom du kan finde dårlige
håndværkere, politibetjente, bankfolk m.fl. Men det korte og det lange
er, hvis man ikke engang møder frem til undervisningen, så er man 100%
sikker på at lære ingenting. Og så kan man dårligt bruges som andet end
lokumsrenser på DSBs banegårdslokummer...hvis man ellers kan stave sig
igennem etiketterne på rengøringsmidlerne så man f.eks. ikke kommer til
at blande kalkfjerneren med klorinen (skaber klorgas).

Fra : Per Rønne

Dato : 26-02-07 10:57

> [...]

> der alle gør livet besværligt for lærere, elever og forældre, mens det ikke
> påvirker skulkerne. De bevæger sig jo ikke på skolen alligevel.

Nu skal man jo så huske følgende:

1. Kommunen havde succes med at trække forældrene 750 kroner i
kontanthjælp for hver dag, børnene skulkede. Dette initiativ blev dømt
'grundlovsstridigt'.

2. Kommunen indførte så 'fraværsklasser' for disse zigeunerbørn, men det
blev af Klagekomitéen for Etnisk Ligebehandling i 2005 dømt
'racediskriminatorisk', og måtte således droppes.

Så i bund og grund er det de lidt for vakse 'borgerrettighedsfolk' i
Klagekomitéen for Etnisk Ligebehandling der er skyld i misèren. Måske
skulle man interviewe dem, for at høre om de er tilfredse med at
zigeunerbørnene nu er helt marginaliserede?

Og så har jeg naturligvis ændret 'subject'; 'yngel' er noget man bruger
om reptiler og lignende ubehageligt kryb.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 25-02-07 20:22

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> [...]
> godt
> kan sende sigøjnerne hjem til Tjekkiet og Rumænien, så kan de få

Muslimer er værst

AT skulke er ikke en voldsforbrydelse

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 25-02-07 20:54

> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
>
> Muslimer er værst
>
> AT skulke er ikke en voldsforbrydelse

Der er ingen af dem der ikke er værst. De tilhøre den samme gruppe af
snyltere.

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 25-02-07 22:19

On Feb 25, 8:21 pm, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:

> Muslimer er værst
>
> AT skulke er ikke en voldsforbrydelse

Ikke så få sigøjnere ER mohammedanere. Og så hører de endelig hjemme i
Indien. Landet er stort nok for at kunne stille et reservat til
disposition, som kunne huse hele dette os ubehagelige og uforenlige
diasporafolk.

--

Even if leftists and jews don't like to hear it: No third-world
immigration to the western world! Many danes think the same, see e g

http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 .

Third-world immigration to the west was organised by the jewish
orientals (third-worlders themselves), in order to make them less
visible in the growing ethnic chaos. Proof: research done by prof
Kevin B MacDonald, see

http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald .

Don't surrender, keep on fighting !!!

Fra : Ole Geisler

Dato : 25-02-07 22:44

On Sun, 25 Feb 2007 19:31:06 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

> [...]
>skole har pjækkeriet taget overhånd. Spøgsmålet er om man nu ikke godt
>kan sende sigøjnerne hjem til Tjekkiet og Rumænien, så kan de få deres

Hvad laver du til daglig?

Fra : Michael Weber

Dato : 26-02-07 00:34

> [...]
> skole har pjækkeriet taget overhånd. Spøgsmålet er om man nu ikke godt
> kan sende sigøjnerne hjem til Tjekkiet og Rumænien, så kan de få deres

http://www.dkdebat.dk/smartcms/sider/racismeparagraffen.htm

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : gb

Dato : 26-02-07 00:48

"Michael Weber" <no@more.spam> wrote in

> http://www.dkdebat.dk/smartcms/sider/racismeparagraffen.htm

Er det en trussel mod Jesper? Vil du melde ham til politiet?

Eller vil du bare true debatten til at standse?

Hvad med at give manden moddebat i stedet for? Eller har du ingen
argumenter, siden du må ty til camouflerede trusler?

Men hvad kan man forvente af en radikal oikofob...

--
GB

Fra : Michael Weber

Dato : 26-02-07 22:25

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
> "Michael Weber" <no@more.spam> wrote in

> Er det en trussel mod Jesper? Vil du melde ham til politiet?

Loven er loven og loven skal overholdes.
Også de love man tilsyneladende ikke kan lide.

> Eller vil du bare true debatten til at standse?

Interessant at du opfatter at overholde en lov for en trussel.

> Hvad med at give manden moddebat i stedet for? Eller har du ingen
> argumenter, siden du må ty til camouflerede trusler?

Diskussion med en potentiel lovovertræder ?

> Men hvad kan man forvente af en radikal oikofob...

Er jeg så ikke en ny-nazist mere ?

> --
> GB

Kontakt dit lokale folketingsmedlem, hvis du finder den nuværende lovgivning
uacceptabel.
Med lov skal man land bygge.

fuck I er for nemme ;)

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Peter B. P.

Dato : 26-02-07 01:31

On 2007-02-26 00:34:01 +0100, "Michael Weber" <no@more.spam> said:

> http://www.dkdebat.dk/smartcms/sider/racismeparagraffen.htm

Hvis du vil anmelde nogen for brug på §266b, så gør det!

Ellers hold dine idiotiske forsøg på at dræbe debatten for dig selv.

Og hop iøvrigt i den nærmeste gylletank.

--
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the
point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. The

Fra : Konrad

Dato : 26-02-07 02:01

Peter B. P. wrote:

> Hvis du vil anmelde nogen for brug på §266b, så gør det!
>
> Ellers hold dine idiotiske forsøg på at dræbe debatten for dig selv.

Tilsvining af folk pga deres etniske ophav, sandkassesprog, voldstrusler og
generel anarki ift gruppens nedfældede regler er vel ret beset det, som
dræber debatten allermest?

Dem der vil diskutere politik er i dag tvunget ud i andre fora end
dk.politik. Medens dem der insisterer på ikke at diskutere indvandring - det
har vi faktisk gjort engang - men udelukkende vil diskutere deres egen
antipati overfor fremmede (og forveksler dette med "politik") efterhånden
helt har fået grupperne for sig selv.

Fra : Peter B. P.

Dato : 26-02-07 03:05

On 2007-02-26 02:00:56 +0100, "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> said:

> Tilsvining af folk pga deres etniske ophav, sandkassesprog, voldstrusler og
> generel anarki ift gruppens nedfældede regler er vel ret beset det, som
> dræber debatten allermest?

Flot rød sild. Prøv at forholde dig til hvad jeg skriver, hvilket er en
konkret truen med §266b.

> [...]
> har vi faktisk gjort engang - men udelukkende vil diskutere deres egen
> antipati overfor fremmede (og forveksler dette med "politik") efterhånden

Og du påstå naturligvis personligt antipati ikke kan have relaton til politik.

Det er noget af en antagelse.

Fra : Konrad

Dato : 26-02-07 03:45

Peter B. P. wrote:
> On 2007-02-26 02:00:56 +0100, "Konrad" davidkonradFJERN@gmail.com

> Flot rød sild. Prøv at forholde dig til hvad jeg skriver, hvilket er
> en konkret truen med §266b.

Jeg taler om den helt generelle lave uforsonlige tone herinde - hvadenten
det drejer sig om "kollegaer" der har fortjent det eller sagesløse
tredjepersoner som end ikke kender gruppernes eksistens.

> Og du påstå naturligvis personligt antipati ikke kan have relaton til
> politik.

Diverse nuanceringer over temaet "muslimer er onde" er ikke "politik", og
slet ikke dk.politiks intention. Der blev endda oprettet en hel gruppe til
dem, der havde muslim-temaet som eneste drivkraft.

> Det er noget af en antagelse.

Det er et faktum. Engang diskuterede vi EU, indenrigspolitik, krige,
økonomi, ulande, Kina, USA og meget mere. I dag styrer "jeg hader
muslimer"-fløjen det hele, og den mangler tydeligvis efter hånden modspil,
nu når selv de mest udholdende "modstandere" er skræmt væk - så meget, at
man må sidde og fodre hinanden med aviscitater og mystiske blog-links for at
kunne lire one-linerne af.

Fra : Peter B. P.

Dato : 26-02-07 04:20

On 2007-02-26 03:45:22 +0100, "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> said:

> [...]
> tredjepersoner som end ikke kender gruppernes eksistens.

> Diverse nuanceringer over temaet "muslimer er onde" er ikke "politik",

De er din helt egen personlige tolkning, som jeg iøvrigt ikke gover noget for.

Det du skalder "muslimer er onde" er hvad vi andre kalder "muslimer er
et kulturet problem", eller "muslimer er et sikkerhedsproblem", eller
"muslimer er et socialt problem".

> og
> slet ikke dk.politiks intention. Der blev endda oprettet en hel gruppe til
> dem, der havde muslim-temaet som eneste drivkraft.

Nix, den gruppe var oprettet for at få BW væk fra d.p.

> Det er et faktum. Engang diskuterede vi EU, indenrigspolitik, krige,
> økonomi, ulande, Kina, USA og meget mere. I dag styrer "jeg hader
> muslimer"-fløjen det hele,

Pladder. Godt nok er debatten om indvandring og dermed muslimer
dominerende i gruppen men du skal sku da have taget skyklapperne på for
ikek at se at der gså forsgår anden debat her.

> og den mangler tydeligvis efter hånden modspil,
> nu når selv de mest udholdende "modstandere" er skræmt væk -

Nå. Kim Larsen er her da ellers endnu.

> så meget, at
> man må sidde og fodre hinanden med aviscitater og mystiske blog-links for at
> kunne lire one-linerne af.

Det du kalder "aviscitater og mystiske bloglinks" kalder vi andre for
indsigtsfulde artikler.

Du har ikke ændret dig.

Fra : Kim Larsen

Dato : 26-02-07 11:37

"Peter B. P." <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> "muslimer er et socialt problem".

> Nix, den gruppe var oprettet for at få BW væk fra d.p.

Nix, den blev oprettet til at få hele muslimhaderslænget væk fra dk.politik.

--
Kim Larsen
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Husk at krigen i Irak

Fra : N_B_DK

Dato : 27-02-07 01:46

In news:erud73$294$1@news.datemas.de,
Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:

> Nix, den blev oprettet til at få hele muslimhaderslænget væk fra
> dk.politik.

Problemet er bare så stort at det ikke kan holdes uda af resten af politik
delen.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : @

Dato : 26-02-07 08:44

On Mon, 26 Feb 2007 03:45:22 +0100, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>Jeg taler om den helt generelle lave uforsonlige tone herinde

nå er det nu tonen der skal på banen igen

det kommer den hver gang sandheden bliver sagt direkte

/Albert Camus/

Fra : Kim Larsen

Dato : 26-02-07 02:54

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> har vi faktisk gjort engang - men udelukkende vil diskutere deres egen
> antipati overfor fremmede (og forveksler dette med "politik") efterhånden

Det er så sandt som der er sagt og det er en sørgelig udvikling.

Fra : Michael Weber

Dato : 26-02-07 22:31

> Hvis du vil anmelde nogen for brug på §266b, så gør det!
>
> Ellers hold dine idiotiske forsøg på at dræbe debatten for dig selv.

Debattere du bare på livet løs.
Husk nu at overholde den gældende lovgivning.

> Og hop iøvrigt i den nærmeste gylletank.

En interessant debat-dræbende kommentar da.
Lige før jeg bliver fornærmet...men.....ak..nej.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 26-02-07 22:53

"Michael Weber" <no@more.spam> writes:

> fuck I er for nemme ;)

Du har for høje tanker om dig selv...

Hvad der er blevet skrevet her er end ikke i nærheden af hvad §266
handler om. Det er derfor dig der er for nem, når du tror du rent
faktisk har begået andet end et forkølet forsøg på at skræmme folk til
ikke at sige ting du ikke bryder dig om at høre.

Det er dig der har for nemt ved at tro for meget om dig selv.

Men når det er sagt, så mener jeg nu stadig at spørgsmålet bør kunne
diskuteres uden at det skal henfalde til øgenavne.

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching

Fra : N_B_DK

Dato : 27-02-07 01:43

In news:45e21cbb$0$198$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Michael Weber <no@more.spam> typed:

> http://www.dkdebat.dk/smartcms/sider/racismeparagraffen.htm

Du får det til at lyde som det er negativt ? hold da op med det.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 26-02-07 14:55

> [...]
> skole har pjækkeriet taget overhånd. Spøgsmålet er om man nu ikke godt
> kan sende sigøjnerne hjem til Tjekkiet og Rumænien, så kan de få deres

I andre kommuner kører lærere rundt og henter børn, når de ikke kan komme
op. Hvad er der i vejen for at en kommune laver en specialklasse, som har
afhentningservice og morgenbrød til alle børn uanset etnisk observans?

Forældre skal så blot kunne melde deres barn til, hvis de ikke selv magter
opgaven mod et mindre gebyr. Alternativt så melder kommunen ungen til, når
fraværet er kommet over 10 % medmindre at der foreligger en medicinsk årsag,
som kan rettes op via internet baseret hjemmeundervisning. Det skulle
selvfølgelig også koste et mindre gebyr.

Afhentningservicen kunne så bestå af en minibus, som mødte op - eventuelt
med en kedeldragt, hvis mor og far ikke lige har fundet garderoben frem.
Derefter skal det gå til den skole, som rummer specialklassen, hvor at ungen
har 15 minutter til at klare morgenmad og 10 minutter til personlig
hygiejne. Færdigt arbejde - Ungen kan starte undervisning.

Hvis ungen efter en 14 dages periode vælger at underskrive en kontrakt på en
prøveperiode på en uge, hvor at vedkommende står klar ude foran hoveddøren,
når bussen kommer forbi, så kan vedkommende vende tilbage til sin normale
skole.

Hvad er race-diskriminerede ved denne løsning?

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/da_muren_faldt.htm
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
http://blog.myspace.com/covergaard3650
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."