Kvalitets-kommunist-halal
Fra : gb

Dato : 25-02-07 14:29

http://www.blazingangles.com/soapbox/000380.html

- manden er gal, men som de fleste andre venstreloonies og moonbats
ikke uden underholdningsværdi.

--
GB

Fra : Alucard

Dato : 25-02-07 16:04

On Sun, 25 Feb 2007 13:28:47 GMT, gb <nospam@no.invalid> wrote:

>http://www.blazingangles.com/soapbox/000380.html
>
>- manden er gal, men som de fleste andre venstreloonies og moonbats
>ikke uden underholdningsværdi.

LOL....

Jeg tænkte på hvad de venstreorienterede ville sige hvis nogen havde
skrevet det samme, bare hvor "PIPA" var byttet ud med "Bush"...

Fra : Konrad

Dato : 26-02-07 00:59

Alucard wrote:

> LOL....
>
> Jeg tænkte på hvad de venstreorienterede ville sige hvis nogen havde
> skrevet det samme

Tja. Du er vist den eneste i denne verden der kan svare på, hvad du tror
dine imaginære venstreorienterede ville sige - akkurat som kun Carla Hansen
kan vide hvad hvad Rasmus Klump ville have sagt.

>, bare hvor "PIPA" var byttet ud med "Bush"...

Det giver absolut ingen mening. Bush er ikke et videnskabeligt Institut, og
hverken PIPA eller Bush er genstand for nogen analyse. Bush nævnes ikke -
Bush politik nævnes ikke.

I virkelighedens verden ville en "venstreorienteret" nok mest af alt bide
mærke i det faktum, at teksten ville blive meningsløs. Men det ser man nu
også først når man har læst det.

Men ellers trist at erfare at gruppen vanen tro ikke diskuterer indhold. Og
oven i købet har deltagerne nu strukket totalt våben, og poster blot links
som tydeligvis ulæste og uforståede "skydes ned" med samme intensitet og
samme fatale mangel på indsigt, som for lang tid tilbage ødelagde dette
forum.

Fra : Peter B. P.

Dato : 26-02-07 03:22

On 2007-02-26 00:58:55 +0100, "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> said:

> [...]
> som tydeligvis ulæste og uforståede "skydes ned" med samme intensitet og
> samme fatale mangel på indsigt, som for lang tid tilbage ødelagde dette

Jamen, det er da også positivt at se dig igen, Konrad.

Betyder ovenstående opsang at du vil deltage i denne gruppen og bidrage
i denne gruppe med indsigtsfulde indlæg som forhåbentlig er af højere
kvalitet end hvad du beskylder resten af gruppens nuværende indhold for
at være, eller skal vi nøjes med din løftede pegefinger hvis du smutter
igen?

--
"If you had a spouse that behaved like your government, you could not
only break free of the relationship, you might be able to collect

Fra : Konrad

Dato : 26-02-07 03:24

Peter B. P. wrote:

> Betyder ovenstående opsang at du vil deltage i denne gruppen og
> bidrage i denne gruppe med indsigtsfulde indlæg som forhåbentlig er
> af højere kvalitet

Hvis der kommer noget begavet at svare på.

Fra : Alucard

Dato : 26-02-07 06:50

On Mon, 26 Feb 2007 00:58:55 +0100, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>Tja. Du er vist den eneste i denne verden der kan svare på, hvad du tror
>dine imaginære venstreorienterede ville sige - akkurat som kun Carla Hansen
>kan vide hvad hvad Rasmus Klump ville have sagt.

Flot..... Du angriber manden, FØR du overhovedet læser spørgsmålet
færdigt.... )))

>Det giver absolut ingen mening. Bush er ikke et videnskabeligt Institut, og
>hverken PIPA eller Bush er genstand for nogen analyse. Bush nævnes ikke -
>Bush politik nævnes ikke.

Læs spørgsmålet igen, for har tydeligvis ikke forstået det....

Naivitet, blindhed og manglende realitetssans er vist de rigtige
betegnelser for linket, hvilket jeg forsøgte at tydeliggøre ved at
skifte PIPA ud med Bush, for så burde selv venstreorienterede kunne se
det....

>I virkelighedens verden ville en "venstreorienteret" nok mest af alt bide
>mærke i det faktum, at teksten ville blive meningsløs. Men det ser man nu
>også først når man har læst det.

Teksten kunne med meget få ændringer, komme fra den yderste
højrefløj....

>Men ellers trist at erfare at gruppen vanen tro ikke diskuterer indhold.

Indhold...??? Det var da intet "indhold" i linket, kun et mavesurt
opstød....

Snup dig en tudekiks....

Fra : Konrad

Dato : 26-02-07 09:37

Alucard wrote:

> Flot..... Du angriber manden, FØR du overhovedet læser spørgsmålet
> færdigt.... )))

HVOR ser du noget "angreb"? Det er sgu da logik for burhøns. Hvem andre end
dig kan vide hvad du mener din forestilling om en "venstreorienteret" ville
mene?

> [...]
> betegnelser for linket, hvilket jeg forsøgte at tydeliggøre ved at
> skifte PIPA ud med Bush, for så burde selv venstreorienterede kunne se

Hvorfor skrev du så ikke bare det? Det fremgår nemlig ikke særlig klart, at
du mener at forfatteren er "naiv", "blind" etc - tværtimod er det de
potentielle imaginære venstreorienterede læsere - dem som kun eksisterer
oppe i dit hoved - du har i fokus, og ikke budskabet.

Dit indlæg beskæftiger sig altså med andre ord omkring hvad du TROR en
IMAGINÆR læserskare ville mene, hvs teksten var en ANDEN!!! (øh??) Ikke
mærkeligt det misforståes.

Og lad nu vær med at overfortolke det. Det er præcis det samme som hvis jeg
famlende skrev et eller andet med "samtlige neokonservative amerikanere
ville med statsgaranti være imod, hvis Bush nu foreslog dit og dat", eller
lignede - altså reference til en udefineret gruppe som udelukkende afgrænses
af min fantasi, og som jeg derfor kan tilægge alverdens ulykker, og som så i
fantasien tænkes at "agere" i forhold til en yderligere tænkt, frit opfunden
situation - OG for at få det hele til at gå op så kan identificere med
virkelighedens neokonservative. Viola. Som du gør herover : Udspreder en
fantasi.

> Teksten kunne med meget få ændringer, komme fra den yderste
> højrefløj....

Det har jeg svært ved at se. Jeg har rent faktisk læst den. Der er nogle
ret gode pointer i blandt. Men det er en blog - et partsindlæg - og vi
kender ikke afsenderens vidensniveau og andre ting.

Og det er det jeg mener i de andre indlæg : Gud hvor er det blevet fattigt
efterhånden. Der er tilsyneladende ikke engang materiale nok til en god
omgang mudderkastning herinde længere - man må hive fat i obskure blogs for
at kunne holde gryden i kog.

> Indhold...??? Det var da intet "indhold" i linket, kun et mavesurt
> opstød....

> Snup dig en tudekiks....

Det er da det fornuftigste svar jeg endnu har fået!

Fra : Alucard

Dato : 26-02-07 09:56

On Mon, 26 Feb 2007 09:37:25 +0100, "Konrad"

>HVOR ser du noget "angreb"?

Øhhh... "Rasmus Klump"...

>Det er sgu da logik for burhøns. Hvem andre end
>dig kan vide hvad du mener din forestilling om en "venstreorienteret" ville
>mene?

Jeg kan se at du overhovedet ikke fattede pointen....

> [...]
>potentielle imaginære venstreorienterede læsere - dem som kun eksisterer
>oppe i dit hoved - du har i fokus, og ikke budskabet.

Jeg synes da at det var tydeligt..... Ved at putte "Bush" ind i stedet
for "PIPA", så ville enhver venstreorienteret gå i baglås og skrige op
om naivitet, blindhed og manglende realitetssans....

<snip bla. bla. bla.>

Fra : Konrad

Dato : 26-02-07 10:10

Alucard wrote:

> Øhhh... "Rasmus Klump"...

Jeg skrev nu først "Potter" og "Rowling" men ændrede det for at tydeliggøre
pointen.

> Jeg kan se at du overhovedet ikke fattede pointen....

Ja - det var ret dårligt formuleret af dig. Måske har jeg bare været for
længe væk - måske henvendte du dig ubevidst til et indforstået publikum med
en særlig jargon, fordi du har været her for længe? Det sidste er nok
tilfældet.

> Jeg synes da at det var tydeligt..... Ved at putte "Bush" ind i stedet
> for "PIPA", så ville enhver venstreorienteret gå i baglås og skrige op
> om naivitet, blindhed og manglende realitetssans....

Hvorfor skrev du ikke det, så?

Men jeg forstår altså stadig ikke pointen - eller rettere : *Kan* (stadig)
næsten ikke tro, at du virkelig mener det!? Det du skriver er jo, helt
konkret, at din og andres reaktion på teksten er den samme som forbenede
"venstreorienteredes" formodede reaktion på naive pro-Bush tekster?

Hvis det er korrekt at du virkelig mener det, som du antyder så kraftigt
mellem linierne (og som jeg åbenbart burde have regnet ud) så er det faktisk
en rigtig bidende subtil selvkritisk pointe.

Fra : Alucard

Dato : 26-02-07 12:26

On Mon, 26 Feb 2007 10:09:58 +0100, "Konrad"

> [...]
>mellem linierne (og som jeg åbenbart burde have regnet ud) så er det faktisk
>en rigtig bidende subtil selvkritisk pointe.

Da jeg læste teksten slog det mig, at hvis "PIPA" blev udskiftet med
"Bush", så ville det stadig være lige så tåbeligt, men venstrefløjen
ville himle op i stedet for at rose det.....

Min personlige mening om teksten er, at det er totalt intetsigende
bavl.....

Og nej, det er IKKE "en rigtig bidende subtil selvkritisk pointe", da
jeg personligt mener at Bush er et fjols....

Fra : Poul Nielsen

Dato : 25-02-07 17:43

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
> http://www.blazingangles.com/soapbox/000380.html
>
> - manden er gal, men som de fleste andre venstreloonies og moonbats
> [...]

Det er et par gamle hårdtslående La Vey folk der for en 6 år siden truede
mig med at de ville komme hjem og smadre mig, fordi jeg havde sagt dem imod
på deres sataniske web forum. Men efter 7 år og et universitetsstudium på
Ålborg universitet er de blevet farvet af det humanistiske mijø og de
prædiker nu fred og fordragelighed mellem folkene egentlig meget sympatisk.

Fra : Peter B. P.

Dato : 26-02-07 03:24

On 2007-02-25 17:43:27 +0100, "Poul Nielsen" <mega@lan.com> said:

> [...]
> mig med at de ville komme hjem og smadre mig, fordi jeg havde sagt dem imod

Hvis Laveyianere virkelig har truet dig med det, så har du gjort dig
meget, meget uheldigt bemærket.

--
"Democracy is the theory that the common people know what they want,
and deserve to get it good and hard." - H. L. Mencken

http://titancity.com/blog/

Fra : Bo Warming

Dato : 26-02-07 07:56

"Peter B. P." <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> wrote in message

> Hvis Laveyianere virkelig har truet dig med det, så har du gjort dig
> meget, meget uheldigt bemærket.

Hvad betyder det? Hvornår kan ord såre hårdere end papirkugler?
Giv et ekempel på 1 . at gøre sig uheldigt bemærket
2. at gøre sig meget, meget uheldig bemærket? ?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 26-02-07 08:48

"Peter B. P." <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> skrev i en meddelelse
> On 2007-02-25 17:43:27 +0100, "Poul Nielsen" <mega@lan.com> said:
>
> Hvis Laveyianere virkelig har truet dig med det, så har du gjort dig
> meget, meget uheldigt bemærket.

Det uheldige bestod i at jeg var medlem af en konkurrende forening.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 26-02-07 08:55

"Peter B. P." <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis Laveyianere virkelig har truet dig med det, så har du gjort dig
> meget, meget uheldigt bemærket.

Tænker du på tråden "Chimpanser er også mennesker" fik du læst alle mine
indlæg ??. Jeg poster gerne linksne en anden anden gang.
MVH Poul

Fra : Martin

Dato : 26-02-07 02:15

On 26 Feb., 00:58, "Konrad" <davidkonradFJ...@gmail.com> wrote:

> [...]
> som tydeligvis ulæste og uforståede "skydes ned" med samme intensitet og
> samme fatale mangel på indsigt, som for lang tid tilbage ødelagde dette

DU kunne jo selv for en gangs skyld forsøge at bidrage med kvalitet i
stedet for dine sædvanlige malplacerede indsigelser og fordrejninger.

Manden bag den pgl hjemmeside er da et eksemplarisk tilfælde af rød
galskab. At så ingen måske gider udlægge for sinker hvorledes man
føres frem til den hårde dom, er forståeligt i betragtning af alle de
forgæves, møjsommelige og heroiske forsøg på at frelse de røde ud af
deres menneskeforagtende og nedrige anskuelser.

Mvh
Martin

Fra : Konrad

Dato : 26-02-07 03:22

Martin wrote:

> DU kunne jo selv for en gangs skyld forsøge at bidrage med kvalitet i
> stedet for dine sædvanlige malplacerede indsigelser og fordrejninger.

Hvis jeg kunne få lov. Men mon ikke det drukner i mudder, aviscitater og
mystiske misforståelser?

> Manden bag den pgl hjemmeside er da et eksemplarisk tilfælde af rød
> galskab.

Hvorledes?

> [...]

"DU kunne jo selv for en gangs skyld forsøge at bidrage med kvalitet i
stedet for dine sædvanlige malplacerede indsigelser og fordrejninger."

Jeg skal altså gætte mig frem til hvad der er galt med det postede link, og
hvorfor?

Hvorfor ikke bare formulere det med egne ord? Al den tid du bruger på at
fortælle hvad andre ikke gør og hvor dumme de er kunne her bruges lidt
konstruktivt.