? til Hans Joergensen
Fra : Bo Warming

Dato : 25-02-07 10:59

? til Hans Joergensen

De rige svin, som vi kalder dem, har forurenet sølet omkring Jagtvej
69 med en masse gule posters

Der står : "Kulturlivert er et fristed, der med kritisk røst skal
udfordre resten af samfundet. Vi har brug for kulturlivets skarpe
kritik og eksperimenterende nytænkning som modvægt til vanetænkning og
det etablerede."

Det skrev Ritt som valgløfte i 2005.

Ville hun ikke opfylde den hensigtserklæring bedst ved støtte til
Dansk Folkepartis Ungdom? Eller ved at give Stevnsgadeskolen til
Evangelista og Moses Hansen som jo savnes her i kvarteret.

Er den ikke så vagt og uforpligtende som tilladelsen til brug af
huset, som kommunen gav til BZ før voldspsykopaterne udartede og
aldrig med skøde eller etisk forpligtelse udover den valgperiode
omkring 1990 hvor Kramer/Weidekamp tillod de unges brug af huset.

Hvad er "modkultur"? Er det EL mere end DF? Hvis S efter næste
valgperiode regerer med EL som støtteparti, skal kultur tilbud så
fratages dem, der er mindst imod regeringen og gives til den ny
oppositions extremist-støtter fx Jonni Hansen, som måske så er mest "modkultur"?

Fra : Patruljen

Dato : 27-02-07 23:04

On 25 Feb., 10:58, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> fratages dem, der er mindst imod regeringen og gives til den ny
> oppositions extremist-støtter fx Jonni Hansen, som måske så er mest "modkultur"?

Det er et godt spørgsmål -

Hvad er modkultur som den ungdomshuset eksponerer.
I mine øjne bare endnu en variant over andre mode - kulturer. En
forbruger forening, der ønsker rettigheder til gratis privilegier.
Gratis strøm til den elektriske guitar.

Venlig hilsen Bruun