You touch my tralala .. hvem skrev den ori~
Fra : Ingolf

Dato : 02-03-07 19:24

"Uhhh.. you touch my tralala"

Leder efter dette nummer. Mener at originalen blev lavet i 70'erne? Det er
en kvindelig sanger. Jeg leder efter den mest kendte version.

Kan nogen hjælpe?

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 02-03-07 20:22

On Fri, 2 Mar 2007 19:23:55 +0100, Ingolf wrote:

> Leder efter dette nummer. Mener at originalen blev lavet i 70'erne? Det er
> en kvindelig sanger. Jeg leder efter den mest kendte version.

Er fra 1985 med "Phill & Company". (årstallet er muligvist ikke helt
korrekt, singlen jeg fandt et link til er fra '85)

Søg efter Phill & Company hos musicstack.com hvis du vil finde singlen.

Fra : Ingolf

Dato : 02-03-07 20:44

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> wrote in message

> Er fra 1985 med "Phill & Company". (årstallet er muligvist ikke helt
> korrekt, singlen jeg fandt et link til er fra '85)
>
> Søg efter Phill & Company hos musicstack.com hvis du vil finde singlen.

Mange tak

Fra : Michael

Dato : 02-03-07 22:38

Jeg har singlen i min vinylsamling, så lad mig vide, hvis jeg kan hjælpe.

/Michael

Fra : Ingolf

Dato : 02-03-07 23:03

"Michael" <emailtilbageholdt@dajegikkegiderspam.dk> wrote in message

> Jeg har singlen i min vinylsamling, så lad mig vide, hvis jeg kan hjælpe.
>
> /Michael

Det ok.. har fundet den på P2P. Og jeg HAR betalt for nummeret i sin tid.
Men det var et kasettebånd, og det lyder ikke godt idag :(

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 03-03-07 17:59

Thomas Jespersen wrote:

> Er fra 1985 med "Phill & Company". (årstallet er muligvist ikke helt
> korrekt, singlen jeg fandt et link til er fra '85)

Tralala er fra juni '84
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen