Hvad er det for en sang..
Fra : Ukendt

Dato : 01-03-07 21:51

Hvor de synger noget i stilen af:

"and if he cant dance, he aint no friend of mine.." den er såen lidt
sentiseiser stil..

Nogle der har et bud?

Mvh
Morten

Fra : Peter G

Dato : 01-03-07 21:56

"Morten Juel" <SpAmSnAbElAsTaRcHiLd.Dk> writes:

> Hvor de synger noget i stilen af:
>
> "and if he cant dance, he aint no friend of mine.." den er såen lidt
> sentiseiser stil..

"Safety Dance" med Men Without Hats.

http://www.youtube.com/watch?v=7c34JxPKEYI

--
Med venlig hilsen, Peter.
http://www.last.fm/group/dk-kultur-musik/

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-03-07 22:02

Morten Juel skrev:

>Hvor de synger noget i stilen af:
>"and if he cant dance, he aint no friend of mine.." den er såen lidt
>sentiseiser stil..
>Nogle der har et bud?

Men Without Hats - (The) Safety Dance

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-07 22:26

mange tak til jer begge to, det var lige netop den sang

Mvh
Morten

Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 02-03-07 14:14

"Morten Juel" skrev bl.a.

> sentiseiser stil..

Nu er det ikke pænt at grine af andre folks stavefejl, men den her synes jeg
faktisk var sjov. Herlig fordanskning af "synthesizer".

Mvh. Claus

FUT: dk.kultur.sprog

Fra : Thormod Johansen

Dato : 02-03-07 14:59

"Morten Juel" <SpAmSnAbElAsTaRcHiLd.Dk> wrote in message
> "and if he cant dance, he aint no friend of mine.." den er såen lidt
> sentiseiser stil..

Sentiseiser? Hahaha

Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 02-03-07 16:48

Johnny Madsen siger "sensiseiser"....

"Thormod Johansen" <test@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> "Morten Juel" <SpAmSnAbElAsTaRcHiLd.Dk> wrote in message
>
> Sentiseiser? Hahaha

Hent en gratis SPAMfighter her.