Øv øv øv... Otto er død.
Fra : -=JF=- priv

Dato : 01-03-07 20:03

Fandeme trist, men Otto Brandenburg er netop død.
Trist

--
Mvh. John

Fra : Max

Dato : 01-03-07 20:57

Hej

> Fandeme trist, men Otto Brandenburg er netop død.

Jeg tænder to lys for ham, må han hvile i fred.

--
Mvh Max

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 01-03-07 21:07

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message

> Hej

> Jeg tænder to lys for ham, må han hvile i fred.

Danmarks første rock-sanger. Al respekt herfra.
Meget trist nyhed.

http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2007/03/01/193501.htm?nyheder
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6263997.html?forside
http://ekstrabladet.dk/nyheder/kultur/article276342.ece
http://politiken.dk/kultur/article254994.ece

Fra : Martin Bak

Dato : 01-03-07 22:10

"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> skrev i en meddelelse
> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message

> Danmarks første rock-sanger. Al respekt herfra.
> Meget trist nyhed.

Meget. En af den slags nyheder der virkelig kryber ind under huden og
aftvinger en sand tristhed.

I det mindste så slipper vi vel for det ellers obligatoriske -hvem er det?-
spørgsmål i denne tråd..

Sov godt, gamle dreng.

Martin

Fra : -=JF=- priv

Dato : 01-03-07 22:26

Den 01-03-2007, skrev Martin Bak:

> Meget. En af den slags nyheder der virkelig kryber ind under huden og
> aftvinger en sand tristhed.

Ja, det gør den nemlig.
Lidt underligt egentligt (for mit vedkommende)
Jeg er på ingen måde fan af Otto, men kan da godt lide hans go'e gamle
travere... Why do you wanna make those eyes at me now... Og lidt med
Susanne... - Og alligevel gør det mig sgu ked af det at han har takkat
af!!

> I det mindste så slipper vi vel for det ellers obligatoriske -hvem er det?-
> spørgsmål i denne tråd..

Ved du vad!!
Da jeg startede tråden tænkte jeg: "Nu kan you-know-who for fanden vel
ikke komme og spørge om hvem det var og om han gik med næsering"

--
Mvh. John

Fra : Max

Dato : 01-03-07 22:39

Hej

> Jeg er på ingen måde fan af Otto, men kan da godt lide hans go'e gamle
> travere... Why do you wanna make those eyes at me now... Og lidt med

Det er jo ikke bare sangene, en del af de filmroller han har haft vil man
også mindes og hans stemme findes i mange tegnefilm, jo selv om det
vel ikke kommer bag på nogen at han ikke holdt længere, ja så er han
en af dem man vil savne.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-07 08:33

> Meget. En af den slags nyheder der virkelig kryber ind under huden og
> aftvinger en sand tristhed.

Helt sikkert. Otto kan man mene om hvad man vil, men jeg tror faktisk at
alle i dette land ved hvem han er, gammel som ung. Det er da lidt af en
præstation at være så bredt favnende.

Stik Sct. Peter en bajer, og hold festen gående med en sang

/Alex

Fra : Holst

Dato : 01-03-07 22:38

Thomas Hejl Pilgaard wrote:

> Danmarks første rock-sanger. Al respekt herfra.
> Meget trist nyhed.

Ja, han var en interessant personlighed. Det er altid trist, når folk
forlader denne verden.

Men intet er jo så skidt, at det ikke også er godt for noget: Så er der
mere øl til os andre.

Fra : -=JF=- priv

Dato : 01-03-07 22:42

Holst kom med følgende:

> Men intet er jo så skidt, at det ikke også er godt for noget: Så er der mere
> øl til os andre.

Jamen så skål da

Sidder netop med en tempereret AZ Ale 16... Kan anbefales!

--
Mvh. John

Fra : Allan Krautwald

Dato : 01-03-07 22:47

> Men intet er jo så skidt, at det ikke også er godt for noget: Så er der
> mere øl til os andre.

Morsom, men temmelig taktløs bemærkning
Otto var en af de sidste store gamle i dansk musik. Trist er det sgu.

Fra : Max

Dato : 01-03-07 23:22

Hej Allan

> Morsom, men temmelig taktløs bemærkning

Egentlig ikke, jeg syntes det er helt i Otto's ånd :)

--
Mvh Max

Fra : Allan Krautwald

Dato : 01-03-07 23:26

> Egentlig ikke, jeg syntes det er helt i Otto's ånd :)
>
> --
> Mvh Max

Sikkert

Fra : Ingolf

Dato : 02-03-07 03:09

R.I.P. Otto Brandenburg! :(

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 02-03-07 08:53

On 1 Mar., 20:03, -=JF=- priv <inva...@invalid.invalid> wrote:
> Fandeme trist, men Otto Brandenburg er netop død.
> Trist

Enig.

R.I.P.

Han var en underholdende fætter.