Can`t take my eyes off of You
Fra : ___P.Sir

Dato : 01-03-07 17:08

Jeg søger en heftig version af ovenstående. Vi kender jo alle denne
klassiker, men til partybrug er den originale (?) med Frankie Vallie jo lidt
tynd i lyden, omend god.
Jeg hørte engang en version til en fest, som var super til formålet. Gad
vide hvad det kan have været? Nogle forslag?
preben

Fra : Henrik

Dato : 01-03-07 17:21

___P.Sir wrote:
> [...]
> Jeg hørte engang en version til en fest, som var super til formålet. Gad
> vide hvad det kan have været? Nogle forslag?

Hermes House Band, sandsynligvis...

Fra : Michael

Dato : 01-03-07 17:33

Jeg kan umiddelbart komme på to versioner: Boys Town Gang lavede en
disco-version omkring 1980(?) og Hermes House Band en partyversion, som
findes på deres album fra 2001 med den opfindsomme titel "The Album".

/Michael

Fra : ___P.Sir

Dato : 01-03-07 18:42

"Michael" <emailtilbageholdt@dajegikkegiderspam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> disco-version omkring 1980(?) og Hermes House Band en partyversion, som
> findes på deres album fra 2001 med den opfindsomme titel "The Album".

Tak for det - dem checker jeg.
preben

Fra : Jubii

Dato : 01-03-07 19:29

On Thu, 1 Mar 2007 18:42:08 +0100, "___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk> wrote:
in dk.kultur.musik

>"Michael" <emailtilbageholdt@dajegikkegiderspam.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for det - dem checker jeg.
>preben

Engelbert Humperdink & Tom Jones
Diana Ross & the Supremes

Fra : Thomas

Dato : 01-03-07 20:34

> [...]
> Jeg hørte engang en version til en fest, som var super til formålet. Gad
> vide hvad det kan have været? Nogle forslag?

Muse har lavet en fed version

Fra : Ralph Køster

Dato : 01-03-07 22:00

Jeg er ret sikker på at det er den version med "Soultans" du leder efter.
De har også lavet en kopi af "heard it through the grapewive".

Ralph.

Fra : Michael

Dato : 02-03-07 16:14

> Jeg er ret sikker på at det er den version med "Soultans" du leder efter.
> De har også lavet en kopi af "heard it through the grapewive".

Soultans-sangen er bestemt også fed partymusik, men den hedder imidlertid
"Can't take my hands off you" - ikke "Can't take my eyes off of you"

/Michael