Båd for svaj
Fra : Kim Gomez

Dato : 08-03-07 09:13

Hej er der nogen der kan fortælle mig, hvor jeg kan lægge en båd for svai i
nærheden af Lillebælt, da det jo ikke er muligt at få en liggeplads i en
havn medmindre man bor i vedkommende kommune?????

På forhånd tak

mvh

Kim Gomez

Fra : mit navn

Dato : 08-03-07 09:22

Der er da en plads til salg i Assens. Jeg tror det var DBA, jeg så det i.

Fra : Thomsen

Dato : 08-03-07 09:31

"Kim Gomez" skrev:
> Hej er der nogen der kan fortælle mig, hvor jeg kan lægge en båd for svai
> nærheden af Lillebælt, da det jo ikke er muligt at få en liggeplads i en
> havn medmindre man bor i vedkommende kommune?????

I Middelfart skal man blot have bopæl i Danmark.
Hvis det har interesse, kan jeg finde et telefonnummer til en person, som
lejer bådplads ud i Kolding Fjord.
Dog er chancen for plads der størst, hvis din båd ikke stikker ret dybt.
--
) Hilsen Per
(

Fra : Kim Gomez

Dato : 09-03-07 15:35

Hej Per

Det ville jeg være mægtig glad for.

Båden stikker kun 70 cm, håber ikke det er for dybt??

mvh

Kim

Fra : Thomsen

Dato : 09-03-07 17:01

"Kim Gomez" skrev:
> Hej Per
> Det ville jeg være mægtig glad for.
> Båden stikker kun 70 cm, håber ikke det er for dybt??

Nummeret er sendt på mail.
--
) Hilsen Per
(

Fra : HHH

Dato : 08-03-07 20:04

Telka Marina i Middelfart (ved kulturøen) sælger pladser til alle, men de er
hundedyre (synes jeg)

HHH

Fra : Leif Langgaard

Dato : 09-03-07 12:42

> [...]
> nærheden af Lillebælt, da det jo ikke er muligt at få en liggeplads i en
> havn medmindre man bor i vedkommende kommune?????

Hej

Nu ved jeg ikke hvad der er for en båd du har, men læs lige
forsikringspapirerne i gennem inden du lægger båden for svej.

--
Leif Langgaard
"Det er blevet vanskeligt at fotografere, alle de gode billeder er jo taget"

Fra : Kim Gomez

Dato : 09-03-07 15:33

Hej Leif.

Tak for advarslen, men det er ikke en båd til en million, bare en 21 fods,
som vi bruger til udflugter og fiskeri.

Ha' en go' da'

mvh

Kim Gomez