Reservedele til BUKH DV20
Fra : wod

Dato : 28-02-07 08:48

Hej,

Jeg skal desværre nok have åbnet min BUKH DV20 (2 cyl. diesel) for at
kigge på toppakning inden sæsonstart.

Er der nogen der ved hvor man billigst køber reservedele til sådan en
fætter ? Skal jo nok bruge et slibesæt osv.

Mvh
/Frank

Fra : Ellinor & Niels Otto~

Dato : 28-02-07 09:06

wod <frank.wodstrup@magirus.com> skrev:

> [...]
>
>Er der nogen der ved hvor man billigst køber reservedele til
sådan en
>fætter ? Skal jo nok bruge et slibesæt osv.

Jeg kan anbefale dig at kontakte Jørgen Hansen i Kalundborg,
tlf. 59 51 16 32.
Han har hjulpet mig med dele og gode råd igennem mange år med
min gamle Bukh 20.
--
Niels Otto
s/y SOLVIND

Fra : wod

Dato : 28-02-07 11:56

On 28 Feb., 09:05, Ellinor & Niels Otto Wind-Jensen
<windjen...@KHBRXgmail.com> (slet KHBRX) wrote:

> [...]
> tlf. 59 51 16 32.
> Han har hjulpet mig med dele og gode råd igennem mange år med

Okay - takker for tippet men... Er han indforstået med henvendelser ?
Er det privat eller erhverv ?

/Frank

Fra : wod

Dato : 02-04-07 16:09

On 28 Feb., 09:47, "wod" <frank.wodst...@magirus.com> wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der ved hvor man billigst køber reservedele til sådan en
> fætter ? Skal jo nok bruge et slibesæt osv.

Sjovt nok så svarer jeg nu på mit eget spørgsmål... Mest for at det jo
kunne være til gavn for andre.

Jeg har fundet en BUKH smed i Løkken i Nordjylland som for nylig har
fået hele motorens manual online med partnumre, tegninger og priser
osv. Fantastisk

Hans hjemmeside er: http://www.lsm-diesel.dk/

Mvh
/Frank

Ps.: Jeg HAR iøvrigt som foreslået snakket med Jørgen Hansen og han
virker både behagelig som som en kapacitet på området.

Fra : Poul Erik Støve Jako~

Dato : 05-04-07 05:25

Danmarks bedste Buhkmand bor i Kalundborg. Har faktisk lært på
Buhk i isn tid og laver stort set ikke andet. er også OK med
reservedele.
Hedder Jørgen Hansens reparationsværksted i Kalundborg
Mvh
Poul Erik Jakobsen