Netværk via Speedstream 5711 router/hub
Fra : roca

Dato : 30-12-00 12:20

Jeg har ADSL og en router 5711 speedstream med indbygget 4 ports hub.

Jeg kan ikke få de 2 pc'ere til at finde hinanden, men begge går fint på
internettet.

Jeg har lavet arbejdsgruppe og navngivet de enkelte PC'ere.

jeg har hørt at jeg skal lave en lmhosts fil og angive min offentlige IP
samt nogle adresser som jeg ikke er sikre på.

Jeg har følgende navngivelser:

Hovedpc: roca
2. pc: baggio
offentlig ip er (lad os kalde den) xxx
hovedpc har offentlig ip adresse
2. pc har 192.168.1.101
Gateway på begge er 192.168..1.1

Er der nogen som kan hjælpe mig? evt i hvordan jeg laver lmhosts filen

på forhånd tak

roca

Fra : N/A

Dato : 05-01-01 01:46

Fra : kim petersen

Dato : 05-01-01 01:46

er der noget der kan hjælp mig jeg kan ikke
komme ind i ftp for bi Speedstream 5711 route