Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Spåmand eller rygtesmed?
Fra : Fototal.dk

Dato : 01-07-01 16:07

Den 1. april i år havde jeg en april-joke (på dengang Fotografering.org):
http://joke.fototal.dk/
Et nyt Canon digital, baseret på EOS-1V, fuldstørrelse chip og
monster-opløsning.

Nu ser jeg så på http://www.photografica.com/ dette rygte:
"Canon is working on a 6m pix full size C-mos chip based on the EOS 1V
camera.
Not many details are released yet, but we are waiting ......."
3rd may 2001:
"Latest roumor is that Canon won´t release this camera until next year !!"

Ud over opløsningens størrelse er de meget enslydende.
Spørgsmålet er så, om jeg har forudset et nyt kamera eller startet et
rygte??

--
Mvh: Finn / Fototal.dk
Se vinderbillederne fra vores konkurrence "Forår i Danmark".

Fra : Claus Smith

Dato : 01-07-01 16:50

Jeg tror at vi må til at besøge din site noget mere.....den er jo en af de
få sites indenfor området som åbenbart er forud for sin tid ellers så er det
ihvertfald et sted som de store producenter besøger og bliver inspireret
af!!!!

Kan du ikke lægge hovedet i blød og få tænkt et Nikon digital spejlrefleks
sammen til en 8 - 12 tusinde? *LOL*

Fortsat god weekend

Claus Smith - Pigefotografen

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 01-07-01 18:06

> Ud over opløsningens størrelse er de meget enslydende.
> Spørgsmålet er så, om jeg har forudset et nyt kamera eller startet et
> rygte??

Dette rygte har også været oppe og vende på EOS listen og blev såvidt jeg
husker bekræftet af folk der havde kontakter hso Canon.

Fra : Søren H. N.

Dato : 02-07-01 14:00

Hvis I vil have noget digitalt med ordentlig opløsning, så se på Phase One´s
hjemmeside: www.phaseone.dk

VH
Søren Hvidberg Nielsen