Amasone dele
Fra : Peter Møller Peterse~

Dato : 06-03-07 10:17

--
PMP

Hvem mangler et renoveret topstykke til Volvo Amasone B20,
Jeg har også 8 nye ventilløftere.

Er der nogen der vil købe disse dele

Fra : mfn

Dato : 06-03-07 11:57

> Er der nogen der vil købe disse dele

Prøv at spørge i en markeds-gruppe.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 06-03-07 12:03

Peter Møller Petersen (slet ZP6P5) wrote:

Prøv dk.fritid.bil.gammel-skrot eller en af markedsgrupperne. Selv om du
bruger en underskrift til din annonce (der i parantes bemærket er alt for
lang), så er den ikke velkommen når hovedformålet med din mail er at sælge
dine stumper.

Derimod er en lovlig underskrift med en annonce i OK.

--
Per, Esbjerg

Fra : CBA

Dato : 06-03-07 15:32

> Derimod er en lovlig underskrift med en annonce i OK.
>
> --
> Per, Esbjerg

Nu er det ved at blive mig en kende kompliceret. Okay, spørgsmålet er måske
ot, men fanden er der nu galt med mandens underskrift....

Er disse nyhedsgrupper kun for særligt indviede...(i parantes bemærket, med
en overmåde stor trang til regler og stram disciplin)

Med venlig hilsen
Best regards
C.B.Andersen
"Plus Esse Quam Simultatur - "mere at være end at synes"

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 06-03-07 17:37

www.usenet.dk - læs bare det hele :)

--