Fælg str på 406
Fra : Rasmus og Ditte

Dato : 05-03-07 11:57

Hej NG!
Jeg er lige faldet over nogen rigtig flotte fælge som ville passe kanon på
Peugeoten.
Men kan de være der?
De fås desværre kun i 7.5x17" og et15
Det er 0.5" for bredt ifølge de oplysninger jeg kan finde.
Så mit spørgsmål er om der er noger der har prøvet at køre med 7.5x17" med
225/45x17 dæk monteret på en 406?
Det er en 2.0 ST stationcar fra 97.
Jeg er ikke interesseret i at vide om det er lovligt eller ej,bare om det er
praktisk ladesiggørligt..(-:
Mvh
Rasmus H

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 05-03-07 14:11

"Rasmus og Ditte" <ditras@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er 0.5" for bredt ifølge de oplysninger jeg kan finde.
> Så mit spørgsmål er om der er noger der har prøvet at køre med 7.5x17" med

Jf. mine oplysninger, så skal en 7,5x17, ET 18 passe, så mon ikke også ET15
gør...