Mit cabrio projekt ugeupdate (endnu engang~
Fra : Ukendt

Dato : 04-03-07 22:27

Hejsa Alle

Endnu en uge er gået, og der er sket ting og sager skal jeg love for..

Ting jeg har fået lavet:

2 nye bagskærme er blevet tilpasset og fuldsvejset og grundet.
1 bag inderskærm er blevet opbygget og grundet.
Højre baghjørne er blevet opbygget og grundet.
Højre fortårn indvendigt er blevet lappet fuldsvejset of grundet.
To lapper er lavet til forvangerne i bunden, og fuldsvejset og grundet.
Benz tank er slebet ned og en ny studs er ved at blive svejset i (og nej der
er ingen benz dampe i)
På højre nag side er der skåret rust ud, og en lap er svejset i.
Spindler, bærearme, bagbros bøsningsholdere er slebet helt ned, klar til nye
lejer og bøsninger.

Ting der er bestilt/kommet hjem/købt:

- 4xelruder
- centrallås.
- bremserør
- bremseslanger.
- komplette bagbremser med hjulcylindre.
- for bremse calibre
- brembo forskiver + ATE klodser
- Beslag til at omdanne alm kaleche til el-kaleche.
- B-stolpe gummi lister
- for 230Euro diverse dele hos VW i tyskland, bla kaleche stænger og
bagliste til at genoprette den rustne liste bagpå.
- 4 nye kardanled.
- diverse gummi bøsninger til undervognen.
- Alu benzin dæksel.

Så der har været fart på, og der er nu KUN det rust der er i kaleche listen
bagpå, som bliver udskiftet næste uge.. og så bagklap og forklap.. og alm
overflade små snask i motorrummet, men det bliver ordnet når motoren bliver
hevet ud..

Så det går bestemt fremad, nu er det snart tid til at lave alt det sjove

Mvh
Morten

Fra : ShutEye

Dato : 04-03-07 22:56

<klip> en masse

Ingen mulighed for lidt billeder?

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-07 23:07

> <klip> en masse
>
> Ingen mulighed for lidt billeder?

Nej desværre har kun kærestens mobil tlf, så desværre.. er ret ærgeligt, når
nu ALT bliver lavet og alt bliver skildt ad..

Mvh
Morten

Fra : ShutEye

Dato : 05-03-07 08:02

> Nej desværre har kun kærestens mobil tlf, så desværre.. er ret ærgeligt,
> når nu ALT bliver lavet og alt bliver skildt ad..

Æv. Er efterhånden ret nysgerrig :)

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-07 08:56

> Æv. Er efterhånden ret nysgerrig :)

hehe så er der da nogle der læser min update
Jamen det er også et stort projekt, og den skulle gerne være som ny når den
er færdig !!

Mvh
Morten

Fra : John Sahl

Dato : 05-03-07 09:27

Morten Juel wrote:

> Nej desværre har kun kærestens mobil tlf, så desværre.. er ret
> ærgeligt, når nu ALT bliver lavet og alt bliver skildt ad..

Du burde ofre lidt kroner på et digicam, du vil elske at have billederne
senere..

--
John Sahl

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-07 13:07

> Du burde ofre lidt kroner på et digicam, du vil elske at have billederne
> senere..

Ja du har bestemt ret, men det digicam jeg vil ha koster 2500,- og det ryger
jo så bare fra dele til cabrioen, og den går ikke, da det pt ser ud som om
at der ryger 70k i den, og derfor er jeg budget messigt ved at være lige på
kanten af presset, vil gerne ha en lille sikkerheds magn..

Mvh
Morten

Fra : John Sahl

Dato : 05-03-07 13:45

Morten Juel wrote:

> [...]
> pt ser ud som om at der ryger 70k i den, og derfor er jeg budget
> messigt ved at være lige på kanten af presset, vil gerne ha en lille

Der må være nogen i omgangskredsen der har et du kan låne

--
John Sahl