Indbrud i bil - Ny bilradio skal sættes i.~
Fra : PatrickF.dk@gmail.co~

Dato : 04-03-07 21:52

Hej,

Jeg skal have en ny bilradio i, og ledningerne blev klippet over, så
er det svært at sætte en ny bilradio i?

Har en golf 2 fra 87.

På forhånd tak!

Mvh
Patrick

Fra : Dak

Dato : 05-03-07 08:07

>Jeg skal have en ny bilradio i, og ledningerne blev klippet over, så
>er det svært at sætte en ny bilradio i?

Nej, du køber et isostik til bilradioer i et velassorteret
byggemarked/thansen. Og de ledninger forbinder du bare til isostikket og
isostikket sætter du så fast til din nye autoradio. Betydningen af
ledningerne er som regel klistret fast længere henne af ledningerne ellers
kan du læse om den i en haynes manual eller evt. finde ledningsnettet på
nettet.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : mfn

Dato : 05-03-07 11:29

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Ja eller find en håndfuld muffer...

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 05-03-07 14:29

PatrickF.dk@gmail.com wrote:

> Jeg skal have en ny bilradio i, og ledningerne blev klippet over, så
> er det svært at sætte en ny bilradio i?

Kør ud til en hugger og klip din/iso-stikket af en tilsvarende model,
så er det bare at samle ledningerne farveret.

--
Ejvind