Dækbredde ?
Fra : René

Dato : 04-03-07 09:58

Hej. Har prøvet at finde noget om dækbredder på færdselsstyrelsens
hjemmeside.
Jeg har engang fået link som desværre er pist væk
Der var angivet nogle mål i grader på hjulet, hvor dækket ikke måtte rage
udenfor skærmene.
De startede oppe, og så vidt jeg husker var det 35 grader til hver side, fra
øverste lodrette punkt på dækket.
Og det var kun der dækket ikke måtte være uden for skærmen.
Skulle der være nogle der ved noget om det.

Mvh. René
Camaro Z28

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 04-03-07 10:09

On 4 Mar., 09:57, "René" <r...@adlshome.dk> wrote:
> [...]
> øverste lodrette punkt på dækket.
> Og det var kun der dækket ikke måtte være uden for skærmen.
> Skulle der være nogle der ved noget om det.

Mon ikke det er vejledningen i syn af køretøjer du mangler?

http://www.fstyr.dk/sw22949.asp her kan du hente den og så kig på side
289 afsnit 9.01 side 5

Mikael

Fra : René

Dato : 04-03-07 10:34

<MikLarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh. René
> Camaro Z28

Mon ikke det er vejledningen i syn af køretøjer du mangler?

Jo da det var den Takker
Hurtig service...
Jeg vidste der var hjælp at hente herinde..

Mvh René
Camaro Z28

Fra : Kent Nielsen

Dato : 04-03-07 10:56

"René" <renep@adlshome.dk> skrev i en meddelelse

> Jo da det var den Takker
> Hurtig service...
> Jeg vidste der var hjælp at hente herinde..

Husk at ud over kravet til afskærmning, er der også sporvidden at tage
hensyn til.

Kent Nielsen

Fra : René

Dato : 04-03-07 11:31

"Kent Nielsen" <virker.ikke@findes.ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> Husk at ud over kravet til afskærmning, er der også sporvidden at tage
> hensyn til.

> Jepper, tak. sporvidden er med i projektet.

Mvh René
Camaro Z28