/ Forside / Interesser / Dyr / Katte / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Katte
#NavnPoint
dova 9788
akle 7186
Jernladyen 3710
ans 2627
miritdk 2457
Nordsted1 2217
taliskoko 2188
mulberry 1779
cdripper 1530
10  HelleBirg.. 1440
jeg er rystet
Fra : Lucky


Dato : 01-07-01 18:14

har nogen af jer læst den artikkel om dyr i BT idag???
jeg har lige selv siddet og læst den og er MEGET rystet. De skriver om en
kvinder der blev træt af sin hund og smed den levende ind i fyret. hvad
siger i?
der er mange flere eksempler, men jeg har ikke læst dem alle da jeg blev
dårlig bare ved tanken om at folk behandler deres dyr på den måde.
der stor vist også noget om det i går tror jeg det var.

giv mig lige ret at man under ingen omstændigheder dræber sine dyr
utilsigtet. hvis de skal aflives skal der være en grund og dyrlægen bør gøre
det.

Bente og Brian


 
 
Nina El Falaki (01-07-2001)
Kommentar
Fra : Nina El Falaki


Dato : 01-07-01 18:40

Nej, jeg har ikke læst B.T. i dag, men det lyder da helt groteskt. Den slags
mennesker må være sat forkert sammen i hovedet

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats
E-mail: cats@feca.dk
http://www.feca.dk

"Lucky" <Tojdyr@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:9hnll5$qq3$1@news.inet.tele.dk...
> har nogen af jer læst den artikkel om dyr i BT idag???
> jeg har lige selv siddet og læst den og er MEGET rystet. De skriver om en
> kvinder der blev træt af sin hund og smed den levende ind i fyret. hvad
> siger i?
> der er mange flere eksempler, men jeg har ikke læst dem alle da jeg blev
> dårlig bare ved tanken om at folk behandler deres dyr på den måde.
> der stor vist også noget om det i går tror jeg det var.
>
> giv mig lige ret at man under ingen omstændigheder dræber sine dyr
> utilsigtet. hvis de skal aflives skal der være en grund og dyrlægen bør
gøre
> det.
>
> Bente og Brian
>



"Trine Stubbe Teglbj~ (01-07-2001)
Kommentar
Fra : "Trine Stubbe Teglbj~


Dato : 01-07-01 22:02

In article <vdJ%6.1092$DJ5.186575@news010.worldonline.dk>, "Nina El
Falaki" <cats@feca.dk> wrote:

> Nej, jeg har ikke læst B.T. i dag, men det lyder da helt groteskt. Den
> slags mennesker må være sat forkert sammen i hovedet

>> har nogen af jer læst den artikkel om dyr i BT idag??? jeg har lige
>> selv siddet og læst den og er MEGET rystet. De skriver om en kvinder
>> der blev træt af sin hund og smed den levende ind i fyret. hvad siger
>> i?

   Det er desværre sandheden at folk gør sådan noget - der var op til
adskillige eksempler og jeg læste dem allesammen .... Folk er så onde.
Men det glade budskab var at det skulle være gratis eller meget billigt
at få aflivet sine kæledyr for at undgå den slags lidelse. Det er vel
meget prisværdigt - et eller andet sted.

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Gitte J.L (01-07-2001)
Kommentar
Fra : Gitte J.L


Dato : 01-07-01 18:58

Sygt! Noget må være gået helt galt i "bærret" på den slags mennesker....det må
være total fiasko at sætte børn i verden, og så en skønne dag se dem udvikle sig
i dén retning!!!
-Gitte

Lucky wrote:

> har nogen af jer læst den artikkel om dyr i BT idag???
> jeg har lige selv siddet og læst den og er MEGET rystet. De skriver om en
> kvinder der blev træt af sin hund og smed den levende ind i fyret. hvad
> siger i?
> der er mange flere eksempler, men jeg har ikke læst dem alle da jeg blev
> dårlig bare ved tanken om at folk behandler deres dyr på den måde.
> der stor vist også noget om det i går tror jeg det var.
>
> giv mig lige ret at man under ingen omstændigheder dræber sine dyr
> utilsigtet. hvis de skal aflives skal der være en grund og dyrlægen bør gøre
> det.
>
> Bente og Brian


Leo Vaeversted (01-07-2001)
Kommentar
Fra : Leo Vaeversted


Dato : 01-07-01 20:00

Man kan vel sige det samme om dem som har hund eller kat i en lejlighed i
København eller anden lidt større by, hvor de ikke kan komme ud at løbe
fridt i naturen.



Hilsen Leo
-----------
At bo på landet er dejligt, indtil dem fra byen kommer, og brokker sig over
at der lugter af møding.



Gitte J.L (01-07-2001)
Kommentar
Fra : Gitte J.L


Dato : 01-07-01 20:27

Jo, jeg kan da klart se at det er 100% lige ondt, om man propper hunden levende

i kaminen eller om man holder kat indendøre. Det vil da også til enhver tid
være mere ondt at holde en sund kat i en 100 kvadratmeter stor lejlighed med
div. klatre/kradsemøbler end det er at mishandle en kat til døde...wow ja, hvor

har du ret!
Intet er da ondere, end at holde kat indendøre, med adgang til haven i snor
eller løbegård ... kan sagtens se din pointe. Og puha...hundeejere, der træner
deres hund efter psykologi-fremfor-magt-metoden og kun lufter den i
parcelhuskvarteret i snor...forbydes skulle det. Nej lad os vende tilbage til
PRÆRIEN, hvor dyrene på naturligste vis bliver kværnet under bilhjulene så en
ganske Baudelaire-agtig idyl virkelig får lov at herske...intet er bedre end
kadavere langs vejsiden og efterladte killinger der ligger og sulter ihjel bag
lade og lo (begrænset udgang er af det onde og neutralisering ligeså!!!).
Naturligt skal det være ... så skid hul i, at katten forsvinder, kommer hjem på

tre ben eller mangler et øre næste gang du ser den! Men...samtidig, så kan jeg
ikke undgå at et lille ord på fem bogstaver (begyndelsesbogstav T) begynder at
melde sig hos mig! Den med pindsvinet og kattekadaverne startede
associationskæden....
Nu er jeg ikke selv født i byen, og jeg regner med at havne på landet efter
studierne...men ærlig talt Leo, hvis det er naboer som dig, der venter derude i

den sorte muld, så foretrækker jeg nok at blive i byen, hvor folk
tilsyneladende ofte er i stand til at tænke længere end til "da farfar var
ung"!
-Gitte



Leo Vaeversted wrote:

> Man kan vel sige det samme om dem som har hund eller kat i en lejlighed i
> København eller anden lidt større by, hvor de ikke kan komme ud at løbe
> fridt i naturen.
>
>
>
> Hilsen Leo
> -----------
> At bo på landet er dejligt, indtil dem fra byen kommer, og brokker sig over
> at der lugter af møding.


Christina K (01-07-2001)
Kommentar
Fra : Christina K


Dato : 01-07-01 21:05

Hejsa

Ja det er da klart, at det er lige så ondt at have kat i lejlighed som
at smide dem levende ind i ilden, det ved enhver jo. (Vi tager hatten af
for at du har energi til at svare på sådan et provokationsindlæg)

Hilsner fra

Christina &
Askepot

Gitte J.L <gjlo98@hum.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3B3F797A.8306CA16@hum.auc.dk...
> Jo, jeg kan da klart se at det er 100% lige ondt, om man propper
hunden levende
>
> i kaminen eller om man holder kat indendøre. Det vil da også til
enhver tid
> være mere ondt at holde en sund kat i en 100 kvadratmeter stor
lejlighed med
> div. klatre/kradsemøbler end det er at mishandle en kat til døde...wow
ja, hvor
>
> har du ret!
> Intet er da ondere, end at holde kat indendøre, med adgang til haven i
snor
> eller løbegård ... kan sagtens se din pointe. Og puha...hundeejere,
der træner
> deres hund efter psykologi-fremfor-magt-metoden og kun lufter den i
> parcelhuskvarteret i snor...forbydes skulle det. Nej lad os vende
tilbage til
> PRÆRIEN, hvor dyrene på naturligste vis bliver kværnet under
bilhjulene så en
> ganske Baudelaire-agtig idyl virkelig får lov at herske...intet er
bedre end
> kadavere langs vejsiden og efterladte killinger der ligger og sulter
ihjel bag
> lade og lo (begrænset udgang er af det onde og neutralisering
ligeså!!!).
> Naturligt skal det være ... så skid hul i, at katten forsvinder,
kommer hjem på
>
> tre ben eller mangler et øre næste gang du ser den! Men...samtidig, så
kan jeg
> ikke undgå at et lille ord på fem bogstaver (begyndelsesbogstav T)
begynder at
> melde sig hos mig! Den med pindsvinet og kattekadaverne startede
> associationskæden....
> Nu er jeg ikke selv født i byen, og jeg regner med at havne på landet
efter
> studierne...men ærlig talt Leo, hvis det er naboer som dig, der venter
derude i
>
> den sorte muld, så foretrækker jeg nok at blive i byen, hvor folk
> tilsyneladende ofte er i stand til at tænke længere end til "da farfar
var
> ung"!
> -Gitte
>
>
>
> Leo Vaeversted wrote:
>
> > Man kan vel sige det samme om dem som har hund eller kat i en
lejlighed i
> > København eller anden lidt større by, hvor de ikke kan komme ud at
løbe
> > fridt i naturen.
> >
> >
> >
> > Hilsen Leo
> > -----------
> > At bo på landet er dejligt, indtil dem fra byen kommer, og brokker
sig over
> > at der lugter af møding.
>



Gitte J.L (01-07-2001)
Kommentar
Fra : Gitte J.L


Dato : 01-07-01 21:25

Jeg har sommerferie, og har netop slugt en Mars-bar, det må være
forklaringen
Nej, jeg har - som mine overvejelser omkring ordet med de fem bogstaver også
antyder - besluttet at ignorere ham fremover.
-gitte

Christina K wrote:

> Hejsa
>
> Ja det er da klart, at det er lige så ondt at have kat i lejlighed som
> at smide dem levende ind i ilden, det ved enhver jo. (Vi tager hatten af
> for at du har energi til at svare på sådan et provokationsindlæg)
>
> Hilsner fra
>
> Christina &
> Askepot
>


Morten Nielsen (02-07-2001)
Kommentar
Fra : Morten Nielsen


Dato : 02-07-01 16:01

Hey hey..

Jeg er dyreplager - min Emma bor nemlig i en 53 kvm lille lejlighed - og nu
vil vi også have en legekammerat til hende! Ih, hvor er jeg led...
"Leo Vaeversted" wrote in message news:9hnrtq$a5g$1@sunsite.dk..."..hvor de
ikke kan komme ud at løbe fridt i naturen." - og hvis katten ikke kan lide
at være udenfor? Jaja...det er garanteret lige så ondt som at have kat i
bur, right? Well...min kat siger at hun har det godt - hun spinder 3/4 af
den tid hun er vågen, leger meget i løbet af dagen, får rent vand hver dag
og noget godt ædelse. Desuden er det ikke noget problem at finde nogen at
snakke med her i lejligheden, for hun skal jo ikke gå så langt!
Bare min mening ..

Hilsen Dyreplageren (Claudia) og hendes kælemis (Emma)..


"Leo Vaeversted" <leo@vaeversted.nu> wrote in message
news:9hnrtq$a5g$1@sunsite.dk...
> Man kan vel sige det samme om dem som har hund eller kat i en lejlighed i
> København eller anden lidt større by, hvor de ikke kan komme ud at løbe
> fridt i naturen.
>
>
>
> Hilsen Leo
> -----------
> At bo på landet er dejligt, indtil dem fra byen kommer, og brokker sig
over
> at der lugter af møding.
>
>



Ann K. (02-07-2001)
Kommentar
Fra : Ann K.


Dato : 02-07-01 17:08

Hejsa.

Leo skrev:
>Man kan vel sige det samme om dem som har hund eller kat i en lejlighed i
København eller anden lidt større by, hvor de ikke kan komme ud at løbe
fridt i naturen
<>Hunde frit i naturen??? Har du talt med de _dyr_ som bor i den natur???
Tror faktisk at de helst vil undvære fritløbende hunde!!!
Hunde i byerne - generelt vil jeg da mene at de har det dejligt! Især fordi
de er sikre på at deres ejer er nødt til at beskæftige sig med dem... På
5'te-salen på Nørrebro kan man jo ikke bare lukke vovse ud i haven... Man er
sq* _tvunget_ ud på gåture, når man bor i lejlighed - og hunden er derfor
(for det meste) sikret motion og leg... Min påstand er at de fleste byhunde
har et ofte bedre liv end villakvarterhunde- eller hunde på landet som
aldrig kommer nye steder, får lov til at lege med mange artsfæller, hele
tiden kan opsøge nye dufte osv osv....!
Katte i lejlighed - hvad er der så galt i det???? For det meste gælder det
jo også her at disse katte bliver beskæftiget og aktiveret i et stort
omfang - om ikke andet fordi de nok selv skal sørge for at skaffe sig
opmærksomhed! Selv min gamle svigermor ligger og roder rundt på sofaen med
en lang snor i hånden for "Bølle vil jo lege"!
Og jeg kan da heller ikke se noget forkert i at sofatigeren bliver _meget_
gammel!

Helt ærligt Leo -du er sq* for langt ude med dine påstande om
dyremishandling!

Mvh Ann - der bor i villakvarter, lukker kattene ud i det fri og holder
hundene i haven, når vi altså ikke lige går lange ture...



Sidsel L. Espersen (01-07-2001)
Kommentar
Fra : Sidsel L. Espersen


Dato : 01-07-01 20:10

Jeg læste den...der var faktisk en kvinde der havde slået sin terrier ihjel
med en køkkenkniv mens den sad i sofaen...angiveligt var parret gået fra
hinanden, og så skulle det åbenbart gå ud over hunden... :(

Det er en syg syg verden vi lever i...

- Sidsel :(

"Lucky" <Tojdyr@mail.tele.dk> wrote in message
news:9hnll5$qq3$1@news.inet.tele.dk...
> har nogen af jer læst den artikkel om dyr i BT idag???
> jeg har lige selv siddet og læst den og er MEGET rystet. De skriver om en
> kvinder der blev træt af sin hund og smed den levende ind i fyret. hvad
> siger i?
> der er mange flere eksempler, men jeg har ikke læst dem alle da jeg blev
> dårlig bare ved tanken om at folk behandler deres dyr på den måde.
> der stor vist også noget om det i går tror jeg det var.
>
> giv mig lige ret at man under ingen omstændigheder dræber sine dyr
> utilsigtet. hvis de skal aflives skal der være en grund og dyrlægen bør
gøre
> det.
>
> Bente og Brian
>



Lucky (02-07-2001)
Kommentar
Fra : Lucky


Dato : 02-07-01 09:24

hej alle sammen.
Tak for jeres respons. jeg går ud fra at det da er godt at der skal gøres
noet ved de der aflivning priser. Personligt har jeg aldrig fået aflivet et
dyr hos dyrlægen, men jeg har aflivet dyr for andre hos dyrlægen i praktik.
Før jeg kom i praktik derhenne to uger forrige år anede jeg ikke hvad det
kostede, det var altid mine forældre der havde ordnet det.
Nu efter jeg har fået en kæreste fra landet hvor de engang for nogle år
siden havde mink, er de dyr der skulle aflives blevet gasset. Det er fuldt
lovligt og dyret mærker det ikke. den bliver søvning i CO2 gassen og sover
ind i døden.
jeg har dog kun set det praktiseret på lidende dyr: katte med brækkede ben
og katte med kattesyge som kan være et virkeligt stort problem ude på landet
i hvert fald.
Jeg foragter virkelig bare tanken om at nogen kunne stikke sin terrie ned
med en køkkenkniv bare fordi manden hellere ville have en anden end den
hejre han gik fra.


bente



Heidi Høegh (02-07-2001)
Kommentar
Fra : Heidi Høegh


Dato : 02-07-01 11:14


Lucky <Tojdyr@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9hpav4$l1d$1@news.inet.tele.dk...
> hej alle sammen.
> Tak for jeres respons. jeg går ud fra at det da er godt at der skal gøres
> noet ved de der aflivning priser. Personligt har jeg aldrig fået aflivet
et
> dyr hos dyrlægen, men jeg har aflivet dyr for andre hos dyrlægen i
praktik.
> Før jeg kom i praktik derhenne to uger forrige år anede jeg ikke hvad det
> kostede, det var altid mine forældre der havde ordnet det.
> Nu efter jeg har fået en kæreste fra landet hvor de engang for nogle år
> siden havde mink, er de dyr der skulle aflives blevet gasset. Det er fuldt
> lovligt og dyret mærker det ikke. den bliver søvning i CO2 gassen og sover
> ind i døden.
> jeg har dog kun set det praktiseret på lidende dyr: katte med brækkede ben
> og katte med kattesyge som kan være et virkeligt stort problem ude på
landet
> i hvert fald.
> Jeg foragter virkelig bare tanken om at nogen kunne stikke sin terrie ned
> med en køkkenkniv bare fordi manden hellere ville have en anden end den
> hejre han gik fra.
>

Hej

Absolut ingen diskussion, det er dybt forkasteligt at nogen mennesker
opfører sig så psykopatisk, og jeg vil undlade og fortælle hvad jeg mener
der burde ske med så afstumpede mennesker. Jeg kan blive så træt og rasende
af og tænke på alle de dyr der lider, og alle de forfærdelige ting mennesket
konstant udsætter dem for.

Men der er dog en ting der undrer mig vedrørende dine indlæg for i det ene
skriver du at alle aflivninger kun burde udføres af en dyrlæge og i et andet
at nogle katte er blevet gasset !
Du må meget undskylde men jeg går bestemt ikke ind for at man begynder at
gasse sine katte, uanset om man bor på landet eller ej, og uanset om man har
mange problemer med syge katte.

Mvh
Heidi Høegh



Nina (02-07-2001)
Kommentar
Fra : Nina


Dato : 02-07-01 12:44

jeg vil undlade og fortælle hvad jeg mener
> der burde ske med så afstumpede mennesker


Er det ikke bare at bruge ordsproget:
"Man skal behandle andre, som man selv vil behandles"
Nina




"Heidi Høegh" <bentogheidi@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:9hphb0$i1l$1@news.inet.tele.dk...
>
> Lucky <Tojdyr@mail.tele.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:9hpav4$l1d$1@news.inet.tele.dk...
> > hej alle sammen.
> > Tak for jeres respons. jeg går ud fra at det da er godt at der skal
gøres
> > noet ved de der aflivning priser. Personligt har jeg aldrig fået aflivet
> et
> > dyr hos dyrlægen, men jeg har aflivet dyr for andre hos dyrlægen i
> praktik.
> > Før jeg kom i praktik derhenne to uger forrige år anede jeg ikke hvad
det
> > kostede, det var altid mine forældre der havde ordnet det.
> > Nu efter jeg har fået en kæreste fra landet hvor de engang for nogle år
> > siden havde mink, er de dyr der skulle aflives blevet gasset. Det er
fuldt
> > lovligt og dyret mærker det ikke. den bliver søvning i CO2 gassen og
sover
> > ind i døden.
> > jeg har dog kun set det praktiseret på lidende dyr: katte med brækkede
ben
> > og katte med kattesyge som kan være et virkeligt stort problem ude på
> landet
> > i hvert fald.
> > Jeg foragter virkelig bare tanken om at nogen kunne stikke sin terrie
ned
> > med en køkkenkniv bare fordi manden hellere ville have en anden end den
> > hejre han gik fra.
> >
>
> Hej
>
> Absolut ingen diskussion, det er dybt forkasteligt at nogen mennesker
> opfører sig så psykopatisk, og jeg vil undlade og fortælle hvad jeg mener
> der burde ske med så afstumpede mennesker. Jeg kan blive så træt og
rasende
> af og tænke på alle de dyr der lider, og alle de forfærdelige ting
mennesket
> konstant udsætter dem for.
>
> Men der er dog en ting der undrer mig vedrørende dine indlæg for i det ene
> skriver du at alle aflivninger kun burde udføres af en dyrlæge og i et
andet
> at nogle katte er blevet gasset !
> Du må meget undskylde men jeg går bestemt ikke ind for at man begynder at
> gasse sine katte, uanset om man bor på landet eller ej, og uanset om man
har
> mange problemer med syge katte.
>
> Mvh
> Heidi Høegh
>
>



Denise (02-07-2001)
Kommentar
Fra : Denise


Dato : 02-07-01 09:58

Hej Lucky
Har ikke læst artiklen. Jeg er ellers en meget psysisk stærk person, men når
det gælder
dyr er jeg det stik modsatte, så er jeg som en struds og stikker hovedet i
busken
og springer sådan noget over, ligesom jeg heller ikke vil se og læse om
noget
sådan på nettet. Grunden er, at jeg ikke kan få det ud af mit system, og vil
helt
sikkert reagere fuldstændig urationelt hvis jeg selv så noget, eller talte
med sådanne
afstumpede mennesker.
Ja, selvfølgelig skal dyr aflives af en dyrlæge, og har også altid ment, at
folk der ikke
kan lide dyr, må være lidt underlige, og dem der er onde ved dyr må absolut
have
en defekt i hjernen.
Samtidig vil jeg gerne sige et stort TAK til alle jer i gruppen, der modsat
mig gør
noget og tager alle disse uhyrligher op, nu når jeg selv er sådan en
kryster.
Hilsen Denise
Lucky <Tojdyr@mail.tele.dk> wrote in message
news:9hnll5$qq3$1@news.inet.tele.dk...
> har nogen af jer læst den artikkel om dyr i BT idag???
> jeg har lige selv siddet og læst den og er MEGET rystet. De skriver om en
> kvinder der blev træt af sin hund og smed den levende ind i fyret. hvad
> siger i?
> der er mange flere eksempler, men jeg har ikke læst dem alle da jeg blev
> dårlig bare ved tanken om at folk behandler deres dyr på den måde.
> der stor vist også noget om det i går tror jeg det var.
>
> giv mig lige ret at man under ingen omstændigheder dræber sine dyr
> utilsigtet. hvis de skal aflives skal der være en grund og dyrlægen bør
gøre
> det.
>
> Bente og Brian
>



Rasmussen (05-07-2001)
Kommentar
Fra : Rasmussen


Dato : 05-07-01 16:22

Hvad med man laver en forening der aktivt gør noget ved sådanne problemer ?

Jeg mener.... Man bliver syg i flere dage når man hører om syge mennesker og
deres behandling af dyr. For mig personligt ville det ikke være et problem
at stoppe sådanne folk... Ved godt ideén er extrem :)

Men det største problem i vores syge verden er at vi lader os ryste men
sjældent tør gøre det store ved det (me myself and I incl.)

Jeg er frisk..... :P


MvH

Søren Rasmussen


"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in message
news:9hpd4a$23v$1@news.inet.tele.dk...
> Hej Lucky
> Har ikke læst artiklen. Jeg er ellers en meget psysisk stærk person, men
når
> det gælder
> dyr er jeg det stik modsatte, så er jeg som en struds og stikker hovedet i
> busken
> og springer sådan noget over, ligesom jeg heller ikke vil se og læse om
> noget
> sådan på nettet. Grunden er, at jeg ikke kan få det ud af mit system, og
vil
> helt
> sikkert reagere fuldstændig urationelt hvis jeg selv så noget, eller talte
> med sådanne
> afstumpede mennesker.
> Ja, selvfølgelig skal dyr aflives af en dyrlæge, og har også altid ment,
at
> folk der ikke
> kan lide dyr, må være lidt underlige, og dem der er onde ved dyr må
absolut
> have
> en defekt i hjernen.
> Samtidig vil jeg gerne sige et stort TAK til alle jer i gruppen, der
modsat
> mig gør
> noget og tager alle disse uhyrligher op, nu når jeg selv er sådan en
> kryster.
> Hilsen Denise
> Lucky <Tojdyr@mail.tele.dk> wrote in message
> news:9hnll5$qq3$1@news.inet.tele.dk...
> > har nogen af jer læst den artikkel om dyr i BT idag???
> > jeg har lige selv siddet og læst den og er MEGET rystet. De skriver om
en
> > kvinder der blev træt af sin hund og smed den levende ind i fyret. hvad
> > siger i?
> > der er mange flere eksempler, men jeg har ikke læst dem alle da jeg blev
> > dårlig bare ved tanken om at folk behandler deres dyr på den måde.
> > der stor vist også noget om det i går tror jeg det var.
> >
> > giv mig lige ret at man under ingen omstændigheder dræber sine dyr
> > utilsigtet. hvis de skal aflives skal der være en grund og dyrlægen bør
> gøre
> > det.
> >
> > Bente og Brian
> >
>
>



Christina K (06-07-2001)
Kommentar
Fra : Christina K


Dato : 06-07-01 09:21


Rasmussen <reply@2.group> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b448640$0$31247$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Hvad med man laver en forening der aktivt gør noget ved sådanne
problemer ?
>
Ja, eller man kan støtte dem der i forvejen er f.eks. Dyrenes
Beskyttelse, Hestens Værn og Kattens Værn. Dyrenes Beskyttelse bruger
faktisk en del af de sager der har været omtalt i deres markedsføring
for at oplyse og få midler ind.

Mvh Christina




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408872
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste