Erfaring med profesionel lakforsegling.
Fra : Henrik

Dato : 03-03-07 20:22

Hej NGer

Har netop fået min nye bil, sort metalic, jeg fik den leveret
undervogns behandlet, så der er jo kommet lidt textyl ud, og nu her 14
dage efter vil jeg så rense lakken og forsegle den, i den forbindelse
overvejer jeg at buge de 2500,- det koster at få det gjort
professwionelt!

Nogen der har erfaringer med det, er pengene givet godt ud??

Hvad siger i?

Henrik

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-03-07 20:27

Henrik skriver:

> Hvad siger i?

Et lokalt firma gav min vogn "den store tur" i sommers. Det er jeg glad
for, skidtet holder ikke så godt fast i den og interiøret "lugter"
stadigvæk nyt.

Det var en tur med AutoGlym produkter den fik, har tidligere fået en bil
Ditc behandlet - det er praktisk taget det samme.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 04-03-07 01:58

> [...]
> buge de 2500,- det koster at få det gjort professwionelt!
>
> Nogen der har erfaringer med det, er pengene givet godt ud??

Aner det ikke... endnu.

Jeg har også netop fået mig en sort bil Jeg valgte at tage imod et
tilbud, der bestod i nogle måtter, stænktklapper, og endelig en proff.
lakforsegling. Af gode grunde véd jeg endnu ikke om det virker, da bilen har
kørt 400 km Men på den anden side, har vi jo allerede givet alt for
mange penge ud på en bunke metal, så hvorfor ikke bruge de sidste 2.000,- ?

Men så igen... jeg har netop i dag givet Mercedes fra 2002 en gang Sonax. Og
for dælen da hvor lakken spiller bagefter selv om det er over et år
siden den fik sidst.

På Sonax flasken står der også et eller andet omkring "nano" teknologi, så
det er da muligt at det er mindst lige så godt?

Mvh

Jasper

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-07 08:22

"Henrik" <dykRE@MOVEmil.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> buge de 2500,- det koster at få det gjort professwionelt!
>
> Nogen der har erfaringer med det, er pengene givet godt ud??

Det holder ikke som lovet.
Kender en Polo i silvermetallic
som nok var pæn, men lakken
føltes 'normal' efter 3 mdr.
Spild af penge.
Hyg dig i en lun garage
og gør jobbet selv.
Var lakken af een eller anden årsag
meget medtaget var det måske et forsøg
værd professionelt, ellers er 2500,-
en slat penge.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-03-07 09:40

Egue skriver:

> Det holder ikke som lovet.

Jo

> Kender en Polo i silvermetallic
> som nok var pæn, men lakken
> føltes 'normal' efter 3 mdr.

1 tilfælde ?

Det var noget af en statestik du holder dig der.....