Chipstuning
Fra : Frederik Wilcken Ros~

Dato : 02-03-07 21:16

Hej har købe en Peugeot 307 hdi 110 Hk. fik en chips men til den har 147.4
Hk. Mrk. -- EVC eletronic key 610 --- Kender nogle til den , der er tale on
en eeprom sokkel mener jeg det hedder , jeg ville blive glad hvis der er en
som kender ham der normalt montere den model , Har hørt navnet HR . ????
HS???

Jeg vil montere den igen men ville lige høre ham om man selv kan montere den
igen, eller om den org. er loddet på ved jeg ikke..

MVH

Olsen

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Ulrich

Dato : 03-03-07 09:59

"Frederik Wilcken Rosenfeldt" <rosenfeldt@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg vil montere den igen men ville lige høre ham om man selv kan montere
> den igen, eller om den org. er loddet på ved jeg ikke..

RH motorsport?

De laver i hvert fald eprom chips.
Hvis det er sådan en, og rh har lavet den.
Så sætter du den i sokkelen i motorstyringen.

--
Hygge Ulrich