Volvo 850 går i stå ???
Fra : Frank

Dato : 02-03-07 07:45

hej
Min bror har en ældre 140 Hk Volvo 850 med problemer.
Når den holder i tomgang går den pludselig i stå og man kan først starte den
igen efter 20-30sek. Når man kører almindeligt er der ingen problemer.
Den er blevet testet på diverse Volvo værksteder, men de kan ikke finde
fejl.

Gode idéer ??????

Mvh
Frank

Fra : Niels Bengaard

Dato : 02-03-07 14:56

> [...]
> problemer.
> Den er blevet testet på diverse Volvo værksteder, men de kan ikke finde

Det bedste er jo at fejlen er der på værkstedet, så kan de se om der mangler
tænding eller benzin.
Er ingen af delene undersøgt er det gætværk. Mit bud kunne være
tændingsgiveren på knastakslen.

Mvh Niels

Fra : Per Groth Ludvigsen

Dato : 03-03-07 22:18

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]

> Mvh Niels
>
> Jeg har en bekendt der havde samme problem - men fik det løst hos Volvo i
Hillerød
efter at have været del rundt. Noget med et spjæld (måske chooker) der
hænger. Det
omtalte spjæld blev skiftet og så var bilen ok.

mvh Per