kørekortspørgsmål
Fra : Dak

Dato : 01-03-07 13:13

Nu skal jeg igang med lastbilkørekort men de nye regler for anskaffelse af
sådan et, eller de andre for den sags skyld, er lidt uklare. Tager den
nemlig på en teknisk skole

Jeg har nu afleveret min ansøgning på borgerservice kontoret i vanløse.
Sender de den tilbage til mig? Normalt skulle man vistnok bare over til
politiet og så påtegnede de den med det samme? :-/

Nå men hvor skal jeg nu betale de 580kr i køreprøve gebyr henne? og skal jeg
ikke bruge min ansøgning til det?

Håber der er nogen som har prøvet det for nyligt og kan hjælpe.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Leonard

Dato : 01-03-07 13:25

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> wrote:

>Tager den
>nemlig på en teknisk skole

Kan de ikke hjælpe på den skole?

--
Leonard

Fra : Dak

Dato : 01-03-07 14:06

> Kan de ikke hjælpe på den skole?

jo men hende som skal ringe ringer ikke og da jeg skal nå at aflevere inden
den. 6. så er tiden knap.

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 01-03-07 17:48

Dak skrev:
> [...]
> politiet og så påtegnede de den med det samme? :-/
>
> Nå men hvor skal jeg nu betale de 580kr i køreprøve gebyr henne? og skal jeg

Du skal betale prøven samme sted som teoriprøven, altså på
borgerkontoret. Jeg har lige været samme cirkus igennem, og bestod
prøverne 1. gang. Teorien med 2 fejl, men den motorsagkyndige til
køreprøven, mente at jeg nok godt kunne køre lidt mere økonomisk end jeg
gjorde til køreprøven. Jeg skal så lige sige, at jeg havde det langt fra
godt den dag. Det var ikke nerver, men et fuldstændig tilstoppet hovede,
der bare gjorde ondt.

Held og lykke. Det sagde vores lærer til os da vi skulle til teoriprøve,
og han så noget forundret ud, da jeg sagde -- det har intet med held og
lykke at gøre, men viden.

Jesper

Fra : Dak

Dato : 01-03-07 18:46

> Du skal betale prøven samme sted som teoriprøven, altså på
> borgerkontoret....

Det er sjovt at ham som jeg talte med sagde at de intet havde at gøre med
betalingen. og det var på borgerservice kontoret i vanløse som der står
man skal gå hen.