Nakkestøtte
Fra : Ole RJ

Dato : 26-02-07 10:49

Hej

Vi er en gruppe studerende fra Aalborg Universitet på det ingeniør-, natur-
og sundhedsvidenskabelige basisår.
Vi er i gang med et projekt vedrørende en selvindstillende nakkestøtte til
biler, og vil i den forbindelse blive glade hvis du vil hjælpe os ved at
udfylde et spørgeskema.

http://www.brommeweb.dk/p2

Det tager få minutter at udfylde skemaet, og der er kun 10 spørgsmål.

På forhånd tak.

B207

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-02-07 11:13

Ole RJ wrote:
> Det tager få minutter at udfylde skemaet, og der er kun 10 spørgsmål.
>
> På forhånd tak.

Selv tak. Jeg har aldrig stødt på en nakkestøtte der kan justeres højt
nok. Jeg er 195cm lang med normalfordeling af ben og krop. Held og lykke
med arbejdet.

--
vh
Torben - Audi 80

Fra : Troels Hansen

Dato : 28-02-07 19:16

Torben Scheel skrev:

> Selv tak. Jeg har aldrig stødt på en nakkestøtte der kan justeres højt
> nok.

ditto for mig.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-02-07 11:15

"Ole RJ" <olerjREMOVE@tnb.aau.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udfylde et spørgeskema.
>
> http://www.brommeweb.dk/p2
>
> Det tager få minutter at udfylde skemaet, og der er kun 10 spørgsmål.

Done!

> På forhånd tak.

Værsgo

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i (nysynet

Fra : Autocadster

Dato : 26-02-07 11:27

Ole RJ skrev den 26-02-2007:

> Det tager få minutter at udfylde skemaet, og der er kun 10 spørgsmål.

Gjort...

> På forhånd tak.

Selv tak da...

Autocadster / 2620

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 26-02-07 11:43

"Ole RJ" <olerjREMOVE@tnb.aau.dk> skrev i en meddelelse

> Det tager få minutter at udfylde skemaet, og der er kun 10 spørgsmål.

værsesgod

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 26-02-07 12:02

> [...]
> biler, og vil i den forbindelse blive glade hvis du vil hjælpe os ved at

done

--
Hilsen Gilbert
( . ) ( . )

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-07 16:26

> [...]
> udfylde et spørgeskema.
>
> http://www.brommeweb.dk/p2
>
> Det tager få minutter at udfylde skemaet, og der er kun 10 spørgsmål.

Done.

Held og lykke med det.

/HB

Fra : JS

Dato : 28-02-07 23:06

Ole RJ wrote:
> [...]
>
> http://www.brommeweb.dk/p2
>
> Det tager få minutter at udfylde skemaet, og der er kun 10 spørgsmål.

Hermed besvaret. God arbejdslyst
I burde altså rette stavefejlene inden I sender ud.