307sw 2,0 hdi 109 hk
Fra : Ukendt

Dato : 24-02-07 20:42

Hej
Jeg skal ud og kikke på en 307sw hdi 109 hk fra 0505 i morgen.
Jeg kan ikke finde den på bilpriser uden at gå tilbage til 02-03 model.
På bilbasens prisberegner er den, men meget billiger end en 1,6 hdi og 2,0
138 hk.
Er det så forde det er en overgemt 03er eller?
Og hvordan ser jeg om det er en 05 model?
Er der sket ændringer undervejs?

Håber der en der kan hjælpe mig i aften da jeg køre kl. 0800 i morgen
tidlig.

Mvh Ove

Fra : TDN

Dato : 24-02-07 21:41

"Ove" <ovejakobsenREMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der sket ændringer undervejs?
>
> Håber der en der kan hjælpe mig i aften da jeg køre kl. 0800 i morgen

Nu er der lige en mere der er brændt og alligevel overvejer du at købe
en......

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4263256/

Hvis du køber bilen så lad ikke børn eller hunde være i bilen hvis i
forlader den uanset for hvor kort tid det er.

Mvh
Thomas

Fra : TDN

Dato : 24-02-07 21:47

> [...]
> Er der sket ændringer undervejs?
>
> Håber der en der kan hjælpe mig i aften da jeg køre kl. 0800 i morgen

2004/2005:
2,0 HDI 90 hk
2,0 HDI 136 hk
2005/2006:
1,6 HDI 90 hk
1,6 HDI 109 hk
2,0 HDI 136 hk

Mvh
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-07 23:19

> 2004/2005:
> 2,0 HDI 90 hk
> 2,0 HDI 136 hk
> 2005/2006:
> 1,6 HDI 90 hk
> 1,6 HDI 109 hk
> 2,0 HDI 136 hk
>
> Mvh
> Thomas

Ja det er også hvad jeg har fundet. Kan man se forskel på en 03 110hk og en
05 90 hk?
Kan man på nettet finde en sted hvor man kan afkode stelnr. og finde prod.
år?
Mvh Ove

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 25-02-07 00:32

Ove skrev:

> [...]
> 05 90 hk?
> Kan man på nettet finde en sted hvor man kan afkode stelnr. og finde prod.

motorkoden står i stelnummeret - VF33?XXX?80000000

De tre X er en af følgende hvis det er en 2.0
RHY 90 hk
RHS 110 HK med partikkelfilter
RHR 136 HK med partikkelfilter

i venstre dør sidder der en label med flere oplysninger, herunder et
sekscifret nummer der kan kodes til produktionsdato, de fire første er
de vigtige

1 januar 02 hedder 9185
1 januar 03 hedder 9550
1 januar 04 hedder 9915
1 januar 05 hedder 10281
1 januar 06 hedder 10646

Keld

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-07 13:17

Mange tak for hjælpen Keld.
Det var lige hvad jeg manglede.
Det viste sig at manden var en svindler, bilen var inreg. i 03 men han blev
ved at påstå at den var fra 05

Mvh Ove
"Keld Rasmussen" <tridentrider@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>>> 2,0 HDI 90 hk
>>> 2,0 HDI 136 hk
>>> 2005/2006:
>>> 1,6 HDI 90 hk
>>> 1,6 HDI 109 hk

Fra : Claus Fabritius

Dato : 25-02-07 13:44

> Mange tak for hjælpen Keld.
> Det var lige hvad jeg manglede.
> Det viste sig at manden var en svindler, bilen var inreg. i 03 men han
> blev ved at påstå at den var fra 05

Har du et link til bilen?
--
MVH
Claus Fabritius

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-07 15:00

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?Link=%2Fasp%2Fnotesblok%2Fnotesblok%2Easp&annonceid=48538437
Jeg har skrevet det i chatten, der er ikke grund til at andre kører et par
hundrede km forgæves.

Mvh Ove

Fra : Claus Fabritius

Dato : 25-02-07 15:09

> http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?Link=%2Fasp%2Fnotesblok%2Fnotesblok%2Easp&annonceid=48538437
> Jeg har skrevet det i chatten, der er ikke grund til at andre kører et par
> hundrede km forgæves.

Fin service over for andre potentielle købere.
--
MVH
Claus Fabritius