MS Windows
briani 27239
"Deaktivere" F1
Fra : Tom

Dato : 07-03-07 20:44

Hej

Jeg rammer tit F1 og så kommer der Hjælp op.
Det er lidt irriterende.
Kan man ikke slå det fra, så alm. F1 i Explorer ikke har nogen effekt?

(Jeg anvender F1 i Windows Commander)

Fra : mogens

Dato : 07-03-07 21:01

@Tom

Jeg har hørt at der er kommet noget på markedet der hedder Fonetex (F-
one-tex). Det er nogle piller man sluger, der gør, at man slår den
indre aktivitet fra, så man bliver for sløv til at ramme F1-tasten på
tastaturet. Men du er nødt til at konsultere lægen for en henvisning.

Hilsen mogens

Fra : John

Dato : 08-03-07 20:03

"mogens" <langballe75@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Eller afmontere knappen !
John

Fra : torben

Dato : 10-03-07 11:29

Så kan i godt styre jer.
Jeg syntes nu at manden er seriøs nok for mig!
-
Torben

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 10-03-07 14:59

> Jeg rammer tit F1 og så kommer der Hjælp op.
> Det er lidt irriterende.
> Kan man ikke slå det fra, så alm. F1 i Explorer ikke har nogen effekt?

Fandt denne med Google:
http://www.hydrous.net/articles/disablef1.php

--

/klaus

Hold din (udbyders) mailserver fri for spam;
krypter din email-adresse til højre for "@".

Fra : torben

Dato : 10-03-07 15:29

"Klaus Jørgensen" <kj@no.spam> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
>
> /klaus
>
> Hold din (udbyders) mailserver fri for spam;

Den eksekvere en exe fil. Uha, Det ville jeg ikke turde Downloade og
installere.
Men man kunne måske bare lave en underscore"_" i regedit i HELPCTR.EXE
_HELPCTR.EXE for at forvirre windows lidt og så senere sætte tilbage til
normal igen en anden gang.
Nå men det har jeg ikke en meget forstand på .
-
Torben

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 11-03-07 08:29

> [...]
> Men man kunne måske bare lave en underscore"_" i regedit i HELPCTR.EXE
> _HELPCTR.EXE for at forvirre windows lidt og så senere sætte tilbage til

At smide noget forkert ind i regedit, giver bare en fejl når man
trykker F1. Alternativt kunne man selv lave en tom tekstfil med navnet
dummy.vbs som jo ikke laver noget - højst et timeglas i et splitsekund.