ShoeBox
Fra : Jesper Lillesø

Dato : 07-03-07 19:45

Hej

Leder efter noget til organisere mine billeder med. Er ShoeBox fra
KavaSoft værd at prøve? Eller er der alternativer i samme prisklasse?
(så det "anmeldt" på MediaMac)

Eller sagt på en anden måde: hvad bruger I? (mange vruger nok iPhoto?)

--
Jesper

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-03-07 20:56

Jesper Lillesø <lillesoe@gmail.com> wrote:

> [...]
> (så det "anmeldt" på MediaMac)
>
> Eller sagt på en anden måde: hvad bruger I? (mange vruger nok iPhoto?)

Adobe Photoshop Lightroom ... men det er nok i en anden prisklasse ..

/thomas

--
Thomas
Blog & Stuff: http://www.elements.dk/

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 07-03-07 23:19

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> Adobe Photoshop Lightroom ... men det er nok i en anden prisklasse ..

Man kan faktisk få det til ¤ 99,- hvis man er under udd. eller
underviser. (De "tvinger" dog en til at betale for at få tilsendt
medier, hvor imod Lightroom i alm. version også kan købes som download.)

--
Mvh Martin

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 07-03-07 20:58

Hej Jesper

Jesper Lillesø wrote:
> Leder efter noget til organisere mine billeder med. Er ShoeBox fra
> KavaSoft værd at prøve? Eller er der alternativer i samme prisklasse?
> (så det "anmeldt" på MediaMac)

Kender den ikke.... Jeg bruger selv GraphicConverter fra lemkesoft. GC
er fabelagtig god til både at organisere, lave slideshows og til en hel
del redigering/justering af billeder.

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/11559

> Eller sagt på en anden måde: hvad bruger I? (mange vruger nok iPhoto?)

Jeg kan ikke lide iPhoto! - Så hellere CamediaMaster 4.2 fra Olympus,
selvom den er lidt besværlig at sætte op...

mvh. Erik Richard

<erikrichard_NOSP@M_stofanet.dk> <http://www.nisus.com>
NisusWriter Express - The Future In Multilingual Textprocessing

Fra : Niels

Dato : 07-03-07 22:37

On 7 Mar., 19:45, "Jesper Lillesø" <lille...@gmail.com> wrote:
> Hej
>
> Leder efter noget til organisere mine billeder med. Er ShoeBox fra
> KavaSoft værd at prøve?

Tjaa. Hvorfor ikke bare prøve? Det koster jo ikke noget.

Niels