MS Windows
briani 27239
stort cpu-forbrug
Fra : Helge

Dato : 07-03-07 14:35

Hej, min computer er inden for den sidste uges tid pludselig begyndt at
bruge rigtig mange ressourcer.

Når jeg går ind i jobliste, står cpu-brug i ydeevne til 100%, når jeg går
ind i processer, står explorer.exe til ca. 70% og quickset.exe til 30% (det
er en Dell-computer, så quickset skal vist være der)

Er der nogen, der har en god forklaring...??

mvh. Helge

Fra : Helge

Dato : 07-03-07 15:12

Hej igen, kørte lige et program, der hedder TweakNow RegCleaner, og så kom
der ro på systemet igen og kun 1% cpu-forbrug...., den fandt bl.a. over 400
emner i registreringsdatabasen, som uden videre kunne slettes..., så mon
ikke det var det der brugte al energien...!!??

mvh. Helge

Fra : /Ole

Dato : 08-03-07 03:22

"Helge" <nyhedsGULBILgrupper@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> 400 emner i registreringsdatabasen, som uden videre kunne slettes..., så
> mon ikke det var det der brugte al energien...!!??

Det kan du vist roligt regne med.... Windows vil jo gerne vedligeholdes.
Husk nu også at scanne for alt muligt skrammel, spyware osv.

/Ole