Diskproblem hjælp!
Fra : Lyrik

Dato : 07-03-07 14:22

Jeg oplever et mærkeligt(for mig) problem med mine diske.

Jeg opdagede det først med en usbdissk på 1 gigabyte, samt et
prøvemedlemsskab på .Mac.
Det drejer sig om at når man sletter filer fra diskene, så frigøres
pladsen ikke!!
Den frigjorte plads optræder stadig som brugt!
Uanset hvor mange filer man sletter, ja til næsten tom disk, så får man
ikke mere plads af den grund.
Nu nærmer min primære harddisk sig opfyldningsstadiet så jeg skal fjerne
filer. men jeg skal sandelig have diskpladsen tilbage. Det er jo formålet.
Hvordan gør man det??

Jeg vil være meget taknemmelig for en løsning.

Hjælp!!

Hilsen
Jens

--
Sendt med iso-8859-1.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 07-03-07 15:02

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

<snip>

> Hjælp!!

Tøm din Trash.

Fra : Lyrik

Dato : 08-03-07 10:18

Den 07.03.2007 kl. 15:01 skrev Axel Hammerschmidt <hlexa@hotmail.com>:

> Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:
>
> <snip>

> Tøm din Trash.
++++++++
??????......?????????????

Hilsen
Jens

--
Sendt med iso-8859-1.

Fra : Lyrik

Dato : 08-03-07 14:13

Den 07.03.2007 kl. 15:01 skrev Axel Hammerschmidt <hlexa@hotmail.com>:

> Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:
>
> <snip>

> Tøm din Trash.
+++++++++
Tak. det virkede med Memorysticken. Men hvordan hænger det sammen at en
tom mappe vises som fyldende 79 Gigabyte på disken?:
http://www.luen.dk/Tom_mappe.tiff

Hvordan frigøres denne plads så "det tomme" ikke fylder 79 Gigabyte?
Lægger jeg en 1 Gigabyte ind i mappen så fylder den 80 gigabyte. Tager jeg
denne fil ud af mappen igen så fylder den tomme mappe stadigvæk 79
Gigabyte?? Hvordan skal det forstås?

Hilsen
jens

--
Sendt med iso-8859-1.

Fra : Lyrik

Dato : 08-03-07 14:23

Den 08.03.2007 kl. 14:13 skrev Lyrik <lyrik@heaven.dk>:

Jeg fumler godt i det lige nu.

da jeg scrollede mappen længere op så jeg de filer som fyldte 79
Gigabyte-Sorry. Tænk ikke mere over det lige nu...

Hilsen
Jens

--
Sendt med iso-8859-1.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 08-03-07 11:31

Lyrik <lyrik@heaven.dk> on torsdag 8. marts 2007 at 10:17 +0100 wrote:

Jeg gætter på at der menes at du skal huske at tømmepapirkurven. det er
ikke nok at filerne bare er trukket ned i kurven.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311