1 px padding rykker rundt på <p> ??
Fra : Jesper Kjems

Dato : 07-03-07 12:39

Hej prøv at tjekke denne side i firefox. Eneste forskel på de to
linier er, at øverste paragraph har fået top-margin 1px ????
Alligevel rykker den langt mere ned i forhold til billedet, der
bare er align=right

Nogen ideer om, hvorfor?

Vh Jesper

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Kjems

Dato : 07-03-07 12:40

Her er siden, sorry: http://www.veo.dk/test.htm

Fra : Jesper Kjems

Dato : 07-03-07 12:43

Sorry, siden er her: http://www.veo.dk/test.htm

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 07-03-07 15:29

Jesper Kjems skrev:
> Sorry, siden er her: http://www.veo.dk/test.htm

Du skulle måske starte med at gennemgå din kode,
du har indesluttet både et inline-element (img) og
et blokelement (table) i det samme blokelement (p).
Slet de afsnitsmarkører, og nøjes med table og derefter
et tekstafsnit (p) der rummer dit billede.
Når du har sådanne to elementer, er det bedre at
bruge float-egenskaben til at bringe på på samme
overkant:

table, img {float:left;}
table {width:120px;}

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Jesper Kjems

Dato : 12-03-07 12:54

Takker, jeg endte med at hive både img og table ud af <p>. Bruger
normalt også float, men for brugerne af siden, er det lidt
lettere med align=right på img og så tabellen, da det bliver
lavet i fckeditor.

Her er resultatet, som vist kører ok i de forskellige browsers.
http://www.veo.dk/nyhjemmeside/front.asp?id=30

Vh Jesper