MS Windows
briani 27239
Bærbar, 2 programmer på hver sin skærm
Fra : /Ole

Dato : 06-03-07 14:58

½øjs@

Dette er x-postet til ms-windows og bærbargruppen, jeg var ikke lige sikker.

Jeg har en Dell XPS m2010, og vil høre, om det er muligt, hvis jeg sætter en
ekstern skærm til, at køre 2 programmer samtidigt, så de kører på hver sin
skærm, f.ex. spil på den ene og lidt internet på den anden. Findes der nogle
programmer, der kan klare det, eller drømmer jeg bare?

/Ole

Fra : Henning

Dato : 06-03-07 15:04

On Tue, 6 Mar 2007 14:58:23 +0100, "/Ole" <a@b.dk> wrote:

> [...]
>skærm, f.ex. spil på den ene og lidt internet på den anden. Findes der nogle
>programmer, der kan klare det, eller drømmer jeg bare?

Det er blot et spørgsmål om dit grafikkort understøtter det, ikke
noget specielt program.

Fra : /Ole

Dato : 06-03-07 15:40

"Henning" <newsmail@REMOVETHISmailme.dk> wrote in message

> Det er blot et spørgsmål om dit grafikkort understøtter det, ikke
> noget specielt program.

Det er et ATI x1800
Om der er forskel på, at det er en bærbar eller stationær, ved jeg godt nok
ikke.

/Ole

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 06-03-07 22:05

"/Ole" <a@b.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sin skærm, f.ex. spil på den ene og lidt internet på den anden. Findes der
> nogle programmer, der kan klare det, eller drømmer jeg bare?

I windows er det ganske nemt, når du har tilsluttede en ekstra skærm.. du
kan vælge imellem at udvide (det du vil) og duplikere din desktop.
Findes under grafikkort og skærm indstillinger..
Mvh Morten Fjendbo