adobe flash player
Fra : Alex Larsen

Dato : 06-03-07 23:16

hejsa jeg har i dag installeret vista home på min bærbar, men har store
problemmer med at installer adobe flash player på explorer 7, den vil
installers hver gang jeg starter explorer 7 op. Hvad gør jeg, håber at i kan
hjælpe.

Alex

Fra : Radioamatør

Dato : 07-03-07 11:29

"Alex Larsen" <dsl155879@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemmer med at installer adobe flash player på explorer 7, den vil
> installers hver gang jeg starter explorer 7 op. Hvad gør jeg, håber at i

Du kan starte med at se hvad der er installeret på maskinen.
http://www.lettermanstationery.us/WhatsInstalled.htm
herefter bør du måske læse denne bog.
http://www.lettermanstationery.us/ie7.htm

Fra : N/A

Dato : 08-03-07 23:21

Fra : Gamle

Dato : 08-03-07 23:21

Radioamatør wrote:
> "Alex Larsen" <dsl155879@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Er det Vista som OS du bruger

:D

Hvad svarede du på

Mvh.
Torben

Fra : Radioamatør

Dato : 09-03-07 00:14

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> :D
>
> Hvad svarede du på
>
> Mvh.
> Torben
Det har du ret i.

Fra : Alex Larsen

Dato : 09-03-07 01:14

ja jeg bruger vista home

Fra : Radioamatør

Dato : 09-03-07 12:34

> ja jeg bruger vista home

Step to follow:

1.- run "secpol.msc"

2.- Expand "Local Policies"

3.- Click on the "Security Options"

4.- On the Right PAN, select all items with the name "User Account Control"
and either "disable" it or "do not prompt" mode for this.

5.- Restart the computer and enjoy.

Install så Adobe FlashPlayer

Husk "enable User Account Control" again, restart.