MS Windows
briani 27239
XP boot menu
Fra : Carsten Brix

Dato : 05-03-07 14:10

Hej,

Er det nogle der kender en god boot menu til windowd?
Jeg har en bærbar jeg bruger både privat og på arbejde, så jeg vil gerne
have 2 installationer på den (på hver sin partition).

Jeg havde for en del år siden en bootmenu, hvor det "c drev" der ikke
blev brugt, var gemt.
Men jeg kan bare ikke huske hvad den hedder, og så vidt jeg ved, så
gemmer windows egen bootmenu ikke det inaktive drev.

venlig hilsen

Carsten Brix

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 10-03-07 17:36

On Mon, 05 Mar 2007 14:10:15 +0100, Carsten Brix <cp@dkfoto.dk> wrote:

>Jeg havde for en del år siden en bootmenu, hvor det "c drev" der ikke
>blev brugt, var gemt.

Det kan OSL2000
http://osloader.com/

Jeg kan ikke lige gennemskue om SBM kan
http://btmgr.sourceforge.net/about.html

SBM er fin at lægge på en diskette til de maskiner der ikke kan boote
fra CD.
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]