Airport på Windows
Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 04-03-07 21:26

Nogen der har erfaringer med hhv Airport Extreme og Express på
Windows-kasser?

Har kigget efter andet udstyr med samme funktionalitet, især at man kan
tilslutte både HD og printer til expressen, men har ikke rigtigt fundet
noget.

Fra : Henrik

Dato : 04-03-07 21:57

On 2007-03-04 21:25:38 +0100, "Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> said:

> [...]
>
> Har kigget efter andet udstyr med samme funktionalitet, især at man kan
> tilslutte både HD og printer til expressen, men har ikke rigtigt fundet

Jeg bruger en Express sammen med såvel min iBook og min kærestes IBM
T42 uden problemer, skal bare installere det medfølgende software så
køre det, bruger den primært til iTunes og Printer og det virker fint.

Henrik

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 04-03-07 22:12

Henrik skrev:

> Jeg bruger en Express sammen med såvel min iBook og min kærestes IBM T42
> uden problemer, skal bare installere det medfølgende software så køre
> det, bruger den primært til iTunes og Printer og det virker fint.

Tak for svaret.

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 04-03-07 23:00

Frank E. N. Stein <flatus@mail.is> wrote:

> Tak for svaret.

Man kan ikke tilslutte en HD til Express.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 04-03-07 23:11

Niels Jørgen Kruse skrev:

> Man kan ikke tilslutte en HD til Express.

Jeg mente også Extreme, men det gik vidst lidt for hurtigt på tastaturet.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 05-03-07 00:53

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> writes:

> Nogen der har erfaringer med hhv Airport Extreme og Express på
> Windows-kasser?

Har den der ligner en strømforsyning. Virker upåklageligt fra
Windows XP.

Fra : Jon

Dato : 05-03-07 06:06

> [...]

> Har kigget efter andet udstyr med samme funktionalitet, især at man kan
> tilslutte både HD og printer til expressen, men har ikke rigtigt fundet

Norsk avis med sine synspunkter:
http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=168613
--
/Jon
Mail: echo 36199371860304980107073482417748002696458P|dc