MS Windows
briani 27239
Vista Look-Alike
Fra : Ukendt

Dato : 04-03-07 09:56

Her er lidt guf for dem, som vil ha'
et udseende, som i farten minder lidt om Vista på deres XP.

http://widgets.yahoo.com/

Hent programmet og vælg de Widgets du vil bruge..

Eks. her:

http://www.alphachimp.com/clients/toolbox/uploaded_images/yahoo-widget-screen-766774.jpg

http://www.goodgearguide.com.au/im.php/width/640/im/1532_7_Widget_Engine_3.jpg

og mangler du en Vista baggrund er hjælpen her:

http://labnol.blogspot.com/2006/11/download-windows-vista-wallpapers.html

Så meget til så få penge.,o)
Sikkerheden i Vista kan sikkert diskuteres.
3D vinduerne sux, de ligger jo alligevel i task-baren...
Hvad har vi så tilbage ??? Nåeh..man slipper også for
'start' knappen i Vista.,o)
-og directx10 kan du sikkert ikke benytte dig af alligevel...

Fra : gitte

Dato : 04-03-07 11:29

> Her er lidt guf for dem, som vil ha'
> et udseende, som i farten minder lidt om Vista på deres XP.
>
> http://widgets.yahoo.com/
>
> Hent programmet og vælg de Widgets du vil bruge..

tak skal du have, nu har jeg ellers lige hentet

http://www.windowsxlive.net/?p=361

som ialt fald også er god, men vær forsigtig .. der bliver lavet en del
systemændringer.

En venlig hilsen fra
gitte
http://flexit-design.dk
http://afrodites.dk
http://gitte.deviantart.com/
http://www.webmusen.dk/

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 04-03-07 12:02

"Egue" <-> skrev i en meddelelse news:45ea8994$0$838$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> 'start' knappen i Vista.,o)
> -og directx10 kan du sikkert ikke benytte dig af alligevel...

Kig også på nedestående, for et godt look-a-like msstyles interface.

Vista Visual Styles Pack 2.0 ( MsStyles )
http://www.google.dk/search?hl=da&q=Vista+Visual+Styles+Pack+2.0&meta=

Universal UXTheme Patcher v2.1
http://www.google.dk/search?hl=da&q=Universal+UXTheme+Patcher+v2.1&meta=

Jan Rasmussen

Fra : Morten Nielsen

Dato : 04-03-07 14:13

On Sun, 4 Mar 2007 09:55:53 +0100, "Egue" <-> wrote:

>Sikkerheden i Vista kan sikkert diskuteres.

Hvordan mener du?

>3D vinduerne sux, de ligger jo alligevel i task-baren...

Så du anvender heller aldrig ALT-TAB?

>Hvad har vi så tilbage ??? Nåeh..man slipper også for
>'start' knappen i Vista.,o)

OK...

>-og directx10 kan du sikkert ikke benytte dig af alligevel...

Hvorfor kan jeg ikke det?

Mvh,

Morten

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-07 17:39

"Morten Nielsen" <privat@mortenn.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan mener du?

Vista sælges sikkert primært pga. den megahøje
sikkerhed..iflg. MS.
Men lur mig, om vi stadig ikke vil opleve
angreb som i XP osv.

> Så du anvender heller aldrig ALT-TAB?

Nej.
Det jeg mener er, at hvad skal man med disse 3d vinduer ?
Det er jo en latterlig, omend fancy, fremvisning
af eens vinduer. Mere brugbart er minidisplayet når
musen føres over de åbne vinduer i processlinjen.
Hvis 3d skulle komme til sin ret, var det ikke nødvendigt
med proceslinjen/programlinjen. OK, rimeligt for øjet.

> OK...

> Hvorfor kan jeg ikke det?

Kommer an på, hvem 'du' er.
Men flertallet som kører Vista idag, kan ikke
drage fordel af de rigtig fede rutiner, som er gemt
i DirectX10...kræver andet hardware.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 04-03-07 14:49

"Egue" <-> skrev bl.a:

> Sikkerheden i Vista kan sikkert diskuteres.

Det kan den i mange af Microsofts produkter - også XP......

Mvh.

Karsten

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-07 17:40

"Karsten Jensen" <kjhxczvde@invalid> skrev i en meddelelse

> Det kan den i mange af Microsofts produkter - også XP......

Præcis.
Men i Vista er det hypet frem, at den er så fantastisk sikker..
Vista er blot en moderne ME imho.