MS Windows
briani 27239
logon for Xp
Fra : tr

Dato : 03-03-07 22:11

Hej
Hver gang jeg logger på XP kommer der et logon, det har ikke været der før
jeg har install. XP på en ny computer. Hvad gør jeg ved det.
Er det fordi der er install. "Klientprogram ti Microsoft-net værk".
Jeg ved det har været oppe før men har ikke fundet det.
Mvh tr

Fra : Peter Jensen

Dato : 03-03-07 23:56

--
MVh
Peter Jensen
"tr" <titris@aab-net.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
> Hver gang jeg logger på XP kommer der et logon, det har ikke været der før
> jeg har install. XP på en ny computer. Hvad gør jeg ved det.

Hejsa...

Jeg mener du kan frakople den funktion i 'Brugerkonti'

Mvh
Peter Jensen II

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 04-03-07 11:44

tr skrev:

> Hver gang jeg logger på XP kommer der et logon, det har ikke
> været der før jeg har install. XP på en ny computer.

Jeg kan anbefale <http://groups.google.com/advanced_search> til at
søge på tidligere indlæg på usenettet, for det har være oppe utallige
gange før her i gruppen.

Gå på Windows Update og hent opdateringerne til .NET Framework, som
ligger klar til dig derinde. Hvis det mod forventning ikke hjælper,
så gå i Start > Kør: og skriv følgende efterfulgt af et klik på OK
eller et tryk på Enter: control userpasswords2
Det åbner 'User Accounts'-dialogboksen fra Win2000, hvor du kan
markere din brugerkonto og fjerne fluebenet i 'Users must enter...'.

--
Hilsen
Madsen