Fjern adresselinje, statusbar og menulinje~
Fra : Signe

Dato : 03-03-07 15:15

Jeg er igang med at opbygge et nyt design, men er stødt på et
problem.

Jeg har nogle filer som ligger som exel-filer, og vil gerne havde
de bliver åbnet i et nyt vindue. Når man f.eks. trykker på
"Ugeplan" (som er en exel-fil), kommer der et nyt vindue.
I vinduet står der: "Du bliver automatisk omstillet til ugeplanen
indenfor 3-5 sek. Hvis ikke dette sker klik her: ugeplan.xls"

Omstillingen virker perfekt, men jeg vil gerne havde slettet
adresselinjen, statusbaren og menulinjen i det nye vindue der
kommer. Jeg har prøvet at læse denne side:
http://www.html.dk/artikler/00004/
Men hvis jeg bruger deres kode kan jeg ikke omstille siden til
den rigtige.

Håber i forstår hvad jeg mener, ellers må i skrive.

Hilsen Signe

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 03-03-07 15:33

Signe <signestubager@hotmail.com> skrev :

>Omstillingen virker perfekt, men jeg vil gerne havde slettet
>adresselinjen, statusbaren og menulinjen i det nye vindue der
>kommer.

Kort:

Kan man ikke i nyere browsereversioner af sikkerhedshensyn.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Brian Joergensen

Dato : 04-03-07 00:23

Kerim Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Kort:
>
> Kan man ikke i nyere browsereversioner af sikkerhedshensyn.
>
> --
> Kerim
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke
modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)

Ja, vi skal lige have lidt religiøs psykose blandet ind i det
hele - hvad en person har sagt på et tisdpunkt har for fanden da
ingen værdi i dag, og da slet ikke når den fornægter sig selv og
sin egen sandhed ved at fornægte den del af sin egen sandhed som
er en del af hele sandheden..?

Sandheden er ikke Islam, sandheden er ikke Buddhisme, sandheden
er ikke Jødedom, sandheden er ikke kristendom, sandhed er ikke
sandhed sålænge en del af sandheden fornægtes..!

Jeg har ret, du har ret, han har ret, hun har ret, vi har alle
sammen kun den flygtige sandhed når vi ser den sammen...

Lad være med at blande tilfældige menneskers udtalelser sammen
med sandheden, thi de selv som simple mennesker (ikke-guder)
aldrig kan formå at se og forstå sandheden alene...

Er du født ind i livet på jorden er du tvunget til at fødes, dø,
æde, skide og pisse, så derfor skal du ikke udtale dig som Gud...

Det er blasfemi...

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 04-03-07 01:16

Brian Joergensen skrev:

> Ja, vi skal lige have lidt religiøs psykose blandet ind i det
> hele

Læs venligst <http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html> og
(siden du er html.dk-bruger)
<http://www.html.dk/nyhedsgrupper/usenet.asp>

Signaturen er et fristed - der er særdeles vide rammer for hvad man
kan skrive der.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Allan Vebel

Dato : 04-03-07 02:29

Brian Joergensen skrev:

> Lad være med at blande tilfældige menneskers
> udtalelser sammen med sandheden

Lad være med at blande udsagn i en signatur[1] ind i
webdesign og html, det er virkelig for langt ude at komme
med den slags her.

Svarmulighed sendt til: news:dk.admin.netikette

[1] En signatur er et fristed, hvor man må skrive hvad
man vil, se også http://usenet.dk/netikette/signatur.html

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 09-03-07 14:29

Brian Joergensen wrote:

> Ja, vi skal lige have lidt religiøs psykose blandet ind i det
> hele

Hvorefter du selv kommer med dit eget psykotisk-religiøse sludder. Jeg er
nær kvalmegrænsen.

Kommenter de andres indlæg, ikke deres signatur - så længe de ikke bringer
personlige fornærmelser eller opfordringer til strafbare handlinger i
signaturen.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : oz3lx,René

Dato : 05-03-07 03:45

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«

ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og havd de nu
hedder
og millioner tror på små grønne mars mænd men hvem har nogensinde set nogen
af ?? INGEN
og det er der heller aldrig nogen der kommer til.

og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
stukket
en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
FUCK MUHAMMED.

(René 1962, vers 1 og 2)
Ateist ikke troende

Fra : Jørn Andersen

Dato : 05-03-07 21:58

On Mon, 5 Mar 2007 03:44:57 +0100, "oz3lx,René" <oz3lx@123oz3lx456.dk>
wrote:

>ja ja ja millioner tror på

Stop nu det der, inden der er nogen der bliver for sure.
Du har fået forklaret reglerne.
Hvis ikke du kan finde ud af at overholde dem, så find et andet sted at
lege.

Hilsen,
Jørn

--
Jørn Andersen, Brønshøj
ALLE danske tropper HJEM fra Irak, NU

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-03-07 22:16

oz3lx,René skrev:

>Ateist ikke troende

Der burde stå "Ateist og spammer ikke troende"

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk