MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
mediacenter
Fra : Ole

Dato : 01-03-07 20:06

Hej
Jeg har Vista Home Premium, med indbygget win mediacenter, og jeg har
netop optaget noget fra tv, og ville gerne redigere i optagelsen ....
men hvor f.... er den gemt. Jeg kan selvfølgelig åbne den i
Mediacenter, men der kan jeg jo ikke redigere i den, - kun afspille,
slette eller brænde den. Så hjælp ...hvor er den. Alt er iøvrigt
installeret i de mapper som programmerne selv foreslår.

Fra : Frantz

Dato : 02-03-07 15:01

"Ole" <ohj@REMOVETHISwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> slette eller brænde den. Så hjælp ...hvor er den. Alt er iøvrigt
> installeret i de mapper som programmerne selv foreslår.

Jeg kender ikke det nøjagtige svar, for jeg kender ikke Vista.
Men videofiler har det jo med at fylde. Kan du ikke lave en søgning, der
leder mapper i gennem for filer af en vis størrelse, der er ændre inden for
et vist tidsrum? Det ville jeg prøve.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-03-07 15:41

Ole skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> jeg har netop optaget noget fra tv, og ville gerne redigere i
> optagelsen .... men hvor f.... er den gemt.

Jeg er ikke sikker - men prøv at kigge f.x. i "Dokumenter\My
Videos" (eller hvad den nu hedder i en dansk Vista".

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Ole

Dato : 03-03-07 11:54

On Fri, 2 Mar 2007 15:40:52 +0100, "Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid>
wrote:

>Jeg er ikke sikker - men prøv at kigge f.x. i "Dokumenter\My
>Videos" (eller hvad den nu hedder i en dansk Vista".
>
>Jan

Jeg har fundet mappen med videoerne, på følgende adresse:

C:\Users\Default\Videos

og tak for hjælpen til alle.

Ole

Fra : Ole

Dato : 03-03-07 11:58

On Sat, 03 Mar 2007 10:53:38 GMT, Ole <ohj@REMOVETHISwebspeed.dk>
wrote:
an

>Jeg har fundet mappen med videoerne, på følgende adresse:
>
>C:\Users\Default\Videos
>
>og tak for hjælpen til alle.
>
>Ole

Undskyld, jeg havde fået puttet det forkerte adresse i mit svar, men
her er den korekte adresse:

C:\Users\Public\Recorded TV

Hilsen
Ole