vedr. cliebter i advanced server
Fra : Henrik

Dato : 29-12-00 09:54

Hej

jeg har derhjemme en w2k advanced server kørene.

Nu sidder jeg på arbejdet hvor jeg og en kollega er logget på via en
terminal services client.

Problemet er når jeg vil endnu en kollega til at logge på får jeg følgende
besked "the terminal server has excideed the maximum number of allowed
connections" Mit spørgsmål er derfor: kan man hæve grænsen af tilladelser
for hvor mange som må logge på serveren ????

Anders

Fra : jan@stevns.net

Dato : 29-12-00 09:57

"Henrik" <evil@dog.dk> skrev :

> [...]
>connections" Mit spørgsmål er derfor: kan man hæve grænsen af tilladelser
>for hvor mange som må logge på serveren ????

Jep - men du skal have en licens til at kunne gøre det
Der er kun 2 alm licencer med til remote administration, skal man køre
flere sessions, er det den tunge vej

Iøvrigt hører dit spørgsmål nok mere hjemme i d.deb.ms-windows.server

Venligst
--
jan@stevns.net - www.stevns.net
SE billederne da Tom hoppede i Sønderborg Havn på www.froerup.dk