MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Slette Sony Ericsson installation fra XP..~
Fra : Jas

Dato : 27-02-07 23:32

Hejsa

jeg har haft installeret noget Sony Ericsson software på min xp maskine -
det drillede lidt så jeg ville af installere det.
Da jeg forsøgte det stod min maskine bare og hang... så slettede mapperne i
windows manuelt, har søgt registrering databasen igennem og slettet SE
ting...
Men når jeg så vil prøve at installere det igen, siger den at der ligger
noget og installationen stopper....

Hvordan pokker får jeg fjernet ALT så jeg kan installere den ny version
igen...

Mvh

Jan

Fra : Lone

Dato : 28-02-07 00:00

"Jas" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse news:3k2Fh.81$2U1.65@news.get2net.dk...

> Hvordan pokker får jeg fjernet ALT så jeg kan installere den ny version igen...

Har du et program der kan rydde op i reg.databasen?
Jeg har haft stor glæde af et lille gratis prog. i
lignende situationer, det kan hentes her:

http://www.tryus.dk/regcleaner.asp?menu=10

Under 'programmer' kan du fjerne ass. til progs du
ikke længere har, og under "værktøjer -> registreringsoprydning
-> kør dem alle" kommer den med forslag til div. ubrugte referencer
ect. som du så kan fjerne.

Det er jo ikke det "top-nyeste" - men det er da et forsøg værd

--
vh Lone

Fra : Jas

Dato : 28-02-07 12:18

> [...]
> ect. som du så kan fjerne.
>
> Det er jo ikke det "top-nyeste" - men det er da et forsøg værd

jeg har prøvet at køre programmet ccleaner som også skulle rydde op i reg.
databasen, men når jeg vil installere på ny kan den åbenbart stadig se
noget....

Jan

Fra : Lone

Dato : 28-02-07 20:28

"Jas" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> jeg har prøvet at køre programmet ccleaner som også skulle
>rydde op i reg. databasen, men når jeg vil installere på ny kan
>den åbenbart stadig se noget....

Hmmm..ja der er vist noget med at de forskellige reg-cleanere
finder ngt. forskelligt, - men der er vel også grænser for hvor mange
man orker prøve af

Du har ikke mulighed for at 'resette' maskinen via systemgendannelse
til et punkt _før_ du installerede det tingeltangel første gang? Det ville
nok være mit bedste bud så.
Man kan jo også nemt komme til at lave rod i reg.basen med manuelle
fjernelser hvis man ikke lige er 'nørd'...... (no offence - ved jo ikke hvor
'nørdet' du er - men jeg ville nok ikke ha' vovet pelsen med det ;)

Ellers har Sony Ericson måske et 'renseprogram' af en art, hvis
man nu forklarede dem situationen............

--
vh Lone