MS Windows
briani 27239
Signal problem til fladskærm
Fra : Ukendt

Dato : 27-02-07 22:19

Hejsa Gruppe

Jeg har en gammel Acer Travelmate 2000 laptop med XP, som jeg prøver
at få til at vise film på min fladskærm. Det går ikke så godt

Laptop´en har (kun) en vga udgang, fladskærmen har en vga indgang og
jeg har et vga kabel. Så langt så godt...

I "indstillinger for skærm---indstillinger" er det mig muligt at få
baggrund billedet frem, men ikke resten af skrivebordet?? og så er
billedet blåligt i det.

Hvis nogen ville hjælpe mig på vej, ville jeg være taknemmelig.

Tuba

Fra : Bjarne Chr

Dato : 28-02-07 00:03

"Tuba" <tubaneser SnabelA tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> billedet blåligt i det.
>
> Hvis nogen ville hjælpe mig på vej, ville jeg være taknemmelig.

Det lyder som om du kører med udvidet skrivebord, Du skal vælge klon
skrivebord eller skift mellem skærme hvad grafikkort har du?
Bc

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-07 15:24

On Wed, 28 Feb 2007 00:02:52 +0100, "Bjarne Chr"
<bjach@no_speed.invalid> wrote:

>"Tuba" <tubaneser SnabelA tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

>Det lyder som om du kører med udvidet skrivebord, Du skal vælge klon
>skrivebord eller skift mellem skærme hvad grafikkort har du?

Davs Bjarne

Grafikkortet er et Ati mobility radeon 9000igp.

Bare for at være på den sikre side, så er det billed på mit fladskærms
TV, jeg forsøger at få til at virke. Du ved, se film fra laptop´en.
Det var ikke forklaret særlig klart i første indlæg.

Tuba

Fra : Bjarne Chr

Dato : 28-02-07 19:10

> [...]
> TV, jeg forsøger at få til at virke. Du ved, se film fra laptop´en.
> Det var ikke forklaret særlig klart i første indlæg.

Det er jeg med på. Jeg kender ikke lige dit kort, Du har vel ikke TV out på
det? Jeg bruger et Ati Radeon x600 med tv out jeg har downloadet den nyeste
driver og et Kontrolpanel til det, og der kan jeg vælge Skift mellem skærme
med genvejstaster jeg selv har valgt, f.eks. Ctrl+Alt-F5 så slukker Pc
skærmen og billedet kommer over på TV'et Man kan også indstille det til Klon
PC skærm så er billedet både på PC og TV Du må prøve dig lidt frem med
skærmopløsningen jeg bruger 800x600 til TV. Skrivebordet ser ikke særligt
godt ud på et TV. Men filmen er OK.Jeg kan ikke lige finde dit kort måske du
selv kan. http://ati.amd.com/support/driver.html

Bc