Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
LG Flatron L1919S - Tekst uklar
Fra : JEK

Dato : 27-02-07 22:03

Hej i gruppen

har lige købt mig en LG Flatron L1919S - men er
på vej til at leverer den tilbage kan ikke få teksten
på skærmen til at stå skarp, hvad pokker gør jeg forkert ?

Håber I kan hjælpe

MVH
JEK

Fra : J

Dato : 28-02-07 09:47

On Tue, 27 Feb 2007 22:02:33 +0100, "JEK" <kneis@sport.dk> wrote:

>Hej i gruppen
>
>har lige købt mig en LG Flatron L1919S - men er
>på vej til at leverer den tilbage kan ikke få teksten
>på skærmen til at stå skarp, hvad pokker gør jeg forkert ?

Hvis du ikke kører med 1280x1024 opløsning, kan teksten aldrig blive
skarp. En LCD skærm skal køre ved een og kun een opløsning. I dette
tilfælde 1280x1024.

http://www.prad.de/guide/screen3205.html

mvh

John

Fra : TDC nyhedsgruppe

Dato : 01-03-07 20:05

> Hvis du ikke kører med 1280x1024 opløsning, kan teksten aldrig blive
> skarp. En LCD skærm skal køre ved een og kun een opløsning. I dette
> [...]

Hej John, kører i 1280x1024 men har stadigvæk problemer med teksten, har
prøvet ClearType men er
stadigvæk ikke tilfreds.

Har hentet den nyeste driver til mit grafikkort - hjalp heller ikke.

Det ender med jeg bytter med min søn, som bruger sin computer til spil,
hvor i mod jeg bruger min til billedbehandling og website bygning.

hilsen
JEK