binaere nyhedsgrupper hos TDC
Fra : The Borg

Dato : 01-07-01 18:07

OT ?
Jeg har fået dsl hos TDC, og bruger så test.news.tele.dk det har virket fint
men i dag kan jeg pludselig ikke få forbindelse.
Hvilke andre muligheder er der som kan taget med OE???
Takker...
/The Borg

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 01-07-01 18:34

"The Borg" <the_borg@tdcadsl.dk> wrote in message
> OT ?
> Jeg har fået dsl hos TDC, og bruger så test.news.tele.dk det har virket
fint
> men i dag kan jeg pludselig ikke få forbindelse.

Bemærk "test" i adressen.. Det angiver at der til tider bliver pillet ret
voldsomt ved serveren, og at du derfor ikke skal forvente at den altid
virker. Dog går der som regel ikke ret mange timer før den er på højkant
igen.

--
Jimmy Nielsen

Fra : Ivar Madsen

Dato : 01-07-01 21:11

On Sun, 1 Jul 2001 19:06:50 +0200, "The Borg" <the_borg@tdcadsl.dk>
wrote:

>Jeg har fået dsl hos TDC, og bruger så test.news.tele.dk det har virket fint
>men i dag kan jeg pludselig ikke få forbindelse.
>Hvilke andre muligheder er der som kan taget med OE???

Der er news.tele.dk hvis det er tekst grupper du er interseret i, hvis
det er binære grupper, er den vist ikke helt så effektiv, det er derfor
TDC kæmper med at sætte en ny newsserver op. Men du kan se om du kan
klare dig med http://www.picturepusher.com/ mens TEST serveren ikke er
så stabil, men det vare normalt ikke mere end nogle timer så plejer den
at være oppe igen.

Fra : Thore Sorensen

Dato : 02-07-01 12:52

wrote:

>OT ?
>Jeg har fået dsl hos TDC, og bruger så test.news.tele.dk det har virket fint
>men i dag kan jeg pludselig ikke få forbindelse.
>Hvilke andre muligheder er der som kan taget med OE???

I tele.internet.info står at læse:

Tirsdag d. 03/07-01 klokken 10:00 sættes test.news.tele.dk i drift, og
erstatter dermed news.inet.tele.dk og news.tele.dk.

Dette betyder at artikelnummereringen vil for nuværende brugere af
news.inet.tele.dk og news.tele.dk ikke længere passe, og gamle
postings/indlæg vil for disse brugere fremstå som ulæste.

Man kan stadig tilgå:
test.news.tele.dk
news.inet.tele.dk
news.tele.dk

Disse servere vil hente postings/indlæg fra samme sted.

Venlig hilsen

TDC Internet kundeservice /THOL /MDEG

--
Med venlig hilsen / Best regards